Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@16:11:49 GMT

پونی کوچولو انیمیشنی با طعم نوستالژی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۷۳۸۰

پونی کوچولو انیمیشنی با طعم نوستالژی+عکس

خبرگزاری میزان- مجموعه پوستر انیمیشن هالیوودی با نام "پونی کوچولوی من" توسط کمپانی دیزنی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،مجموعه پوستر انیمیشن هالیوودی با نام "پونی کوچولوی من" توسط کمپانی لاینگیتس منتشر شد.

انیمیشن موزیکال "پونی کوچولوی من" به کارگردانی "جیسون تیسن" از 8 اکتبر 2017 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارا استرانگ، اشلی بال، اندریا لیبمن، تبیثا سن‌ژرمان، کریستن چنووس، امیلی بلانت، مایکل پنیا، اوزو ادوبا، لیو شرایبر، تای دیگز و سیا فارلر بازیگرانی هستند که در این انیمیشن صداپیشگی را بر عهده دارند.

این انیمیشن کمدی داستان اسب کوچولوی آبی به نام پونی است که از خانه خود به سفر طولانی می‌رود و در همین راه دوستان و دشمنان فراوانی را سر راه خود می‌بیند.

پونی مجموعه انیمیشن سریالی محبوب دهه 90 است که این روزها به مدیوم سینما وارد شده و انتظار می رود اتفاق نوستالژیکی را برای هواداران سینما رقم بزند.

مگان مک‌کارتی، ریتا هسیائو و هیون الکساندر نگارش فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته وساخت آن را کمپانی دی اچ اس انجام داده است. این اثر توسط کمپانی لاینگیست منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما

کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره اهمیت و تاثیری ارتباط کودکان با سینما گفت: انیمیشن بهترین ابزار برای تعلیم و تربیت کودکان است که در تمام دنیا از آن استفاده می‌شود. سال ها است که ما هم از انیمیشن استفاده می‌کنیم و حدود ۴۰ الی ۵۰ سال است که در حوزه تعلیم و تربیت انیمیشن تولید می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم از انیمیشن به عنوان یک ابزار پر مخاطب که افراد را ساعت‌ها پای تلویزیون و مانیتور نگه دارد استفاده کنیم؛ البته تولید انیمیشن در حوزه تربیت و  تعلیم کودکان در آموزش‌های پایه ‌آن‌ها در دنیا حرف اول را می‌زند.

صارمی تاکید کرد: درباره بهترین ارتباط کودکان با سینما می‌توانم به اقتباس اشاره کنم و بگویم بهترین ارتباط کودکان با سینما اقتباس است. از این رو ما باید به روش‌های گوناگون، بچه ها را عادت دهیم تا در حوزه اقتباس ورود کنند و  وارد شوند تا بتوانیم ارتباط خوبی میان سینما و کودکانمان داشته باشیم، از این رو تولید آثار اقتباسی کمک شایانی به این ارتباط خواهد کرد‌.

وی بیان کرد: تقریبا از سال ۷۵ تا الان کارهای اقتباسی زیاد در حوزه کتاب کودک انجام شده است و نزدیک به ۸۵ انیمیشن اقتباسی داریم که امروز یکی از اهداف ما همین مسائل است برای مثال در باغ کتاب که محل کتاب است می‌توانیم نمایش انیمیشن را داشته باشیم تا فضایی متفاوت را برای کودکانمان ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن