Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:19:20 GMT

مسابقات چوگو قهرمانی کشور در دامغان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۷۵۰۹

مسابقات چوگو قهرمانی کشور در دامغان آغاز شد

دامغان - مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از آغاز مسابقات چوگو قهرمانی کشور در دامغان خبر داد و گفت: در این رقابت ها ۱۰تیم از ۹ استان کشور حضور دارند.

به گزارشخبرنگار مهر، فرزاد فتاحی عصر پنج شنبه در آئین افتتاحیه مسابقاتچوگو قهرمانی کشور به میزبانی سالن همایش های بهزیستی دامغان با بیان اینکه در سال گذشته استان سمنان میزبان ۸۵ رویداد و اردوی آماده سازی کشوری بوده است، ابراز داشت: بی شک حضور ورزشکاران علاوه بر آشنایی آن ها با فرهنگ و جاذبه‌های فراوان تاریخی و گردشگری سایر استان ها می تواند در ایجاد نشاط اجتماعی و سلامتی در بین جوانان نقش موثر ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهر دامغان میزبان مسابقات متعدد، فعال و موفقی بوده است، افزود: در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم از استان های آذربایجان غربی، بوشهر، سمنان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مرکزی، مازندران، یزد و یک تیم هم از دامغان به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن بیان اینکه این استان ۳۴ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد، بیان کرد: میزبانی رقابت های کشوری نظیر مسابقات چوگو رونق ورزش استان و ارتقاء جایگاه آن را به دنبال خواهد داشت لذا امیدواریم بتوانیم با میزبانی این قبیل مسابقات جایگاه این تعداد ورزشکار را در سطح استان ارتقا دهیم.

فتاحی با بیان اینکه سمنان به طور میانگین سالانه میزبان۸۰ رویداد کشوری است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات کشوری می تواندبه ایجاد توریسم ورزشی و رونق اقتصادی شهرها کمک کند که خوشبختانه تاکنون میزبانی مسابقات خوبی را شاهد بودیم که تداوم آن می تواند به آشنایی بیشتر با اداب و رسوم و فرهنگ شهرهای ایران منجر شود.

در مراسم افتتاحیه این بازی ها رئیس هیئت ورزش های همگانی استان سمنان، رئیس انجمن چوگو کشور، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش های همگانی دامغان نیز حضور داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد