Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی پاوه اظهار داشت: در حماسه شکست حصر پاوه پیوند مردم با ولایت معجزه خود را نشان داد و بصیرت بالای مردم این منطقه و پیوند با ولایت و روحانیت این توطئه بزرگ را خنثی کرد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت شهید حججی و سردار اسکندری، گفت: امروز اگر آمریکا به بیمارستان قندوز بیرحمانه حمله می‌کند و معذرت‌خواهی هم نمی‌کند این سنت را از اول در میان آمریکایی‌ها در پاوه دیدیم تا این قساوت موجب تسلیم مردم شود ولی مردم فقط خط ولایت را انتخاب کردند و آن حماسه بزرگ را آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اثبات کردند فقط خط ولایت را انتخاب کرده و حماسه بزرگ آزادسازی پاوه از دست گروهک‌های ضدانقلاب وابسته به استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم را آفریدند، تصریح کرد: آمریکا با پی بردن به شکست خط‌مشی ملی‌گرایی، کمونیسم و سوسیالیست، اسلام دروغین را پیاده کرد و تکفیری‌ها را با شیوه‌های آدم‌کشی و جنایت در کشورهای مختلف برای پیاده کردن خط‌مشی استکباری خود به کار گرفت.

نقدی رسیدن مرزهای ایران اسلامی به فلسطین را یک کابوس بزرگ برای دشمنان دانست و گفت: طبق اطلاعات مکتوب وزیر خارجه سابق آمریکا، داعش با هدف تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان توسط آمریکایی‌ها ساخته شده است، چراکه با وحدت امت اسلامی دیگر اسراییل باقی نمی‌ماند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف دیگر آمریکا از روی کار آوردن داعش را انسداد مرزها و قطع راه امت اسلام با فلسطین برشمرد و افزود: امروز داعش مجروحان خود را در اسراییل معالجه می‌کند و خجالت هم نمی‌کشند که با اسراییلی‌ها عکس می‌گیرند، سر جوان ایرانی و سوری را به‌راحتی می‌برند ولی زخم کوچکی به تن آمریکا و اسرائیل نخواهند انداخت.

این مسؤول هدف بعدی آمریکا از ایجاد داعش را فریب جوانانی دانست که در کشورهای اروپایی به اسلام گرویدند و متذکر شد: آمریکا می‌خواهد با تجهیز داعش و تکفیری‌ها آبروی اسلام را ببرد، اما امروز اسلام در دنیا آبرو و عزت زیادی دارد و اسلام‌خواهی در جهان در حال گسترش است.

وی با باشکوه خواندن حماسه آزادسازی پاوه، مردم پاوه را مقاوم، باایمان و مجاهد بیان کرد و یادآور شد: این حماسه بزرگ برای همیشه در تاریخ می‌ماند و در این عملیات پیوند مردم با ولایت معجزه خود را نشان داد و آمریکای جنایت‌کار که از مردم شکست خورده بود، برای بر هم زدن امنیت ایران در کردستان و... برنامه‌ریزی کرد که بصیرت و ایمان مردم این منطقه و پیوند با ولایت و روحانیت و اولی‌الامر این توطئه بزرگ را خنثی کرد.

نقدی امنیت حاکم بر کردستان و اورامانات را غیرقابل قیاس با بسیاری از کشورهای جهان دانست و گفت: مقاومت ملت ایران برای بسیاری از کشورها الگو شده است.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است

مجتبی عبداللهی در پیام خود آورده است: این روز بزرگ به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی نامگذاری شده و ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) همه توان خود را در راه حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی بکار می بندد و تا پای ایثار جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایـه عنایات حضرت ولی عصر(عج) تـوفیـق و اقتدار روزافـزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسالت دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • نتانیاهو؛ آقای شکست
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • بیانیه اصحاب همدان در پی عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • ماستمالی شکست با عملیات رسانه‌ای