Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-29@16:17:05 GMT

شکایت کودک‌ ربایی برای انتقام از همسر

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۸۰۶۷

شکایت کودک‌ ربایی برای انتقام از همسر

به گزارش بولتن نیوز، ساعت 2 بامداد دیروز زنی هراسان همراه خانواده‌اش به کلانتری مرزداران در غرب تهران رفت و از ربوده شدن پسر پنج ماهه‌اش به نام امیر عباس خبر داد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: من کارمندم و دو پسر دارم. یکی از پسرانم خردسال و دیگری پنج ماهه است. زمانی که با خودروی پژو 405 خود مقابل خانه‌مان درحوالی محله جیحون توقف کردم، مردی به خودرو نزدیک شد و کودکم را از داخل آن ربود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسرم خانه نبود و همراه خانواده‌ام برای شکایت آمدم. ماموران در حال جست‌وجو برای یافتن کودک بودند که با تحقیق از خانواده زن جوان متوجه شدند، پدر این کودک فرزندش را با خود برده است.

مادر کودک این بار به افسر تحقیق گفت: خانواده‌ام حوالی خانه‌ام زندگی می‌کنند. من شب‌ها پسر خردسالم را نزد خانواده‌ام می‌بردم تا روز بعد با گذاشتن پسر دیگرم در مهدکودک به محل کار بروم. دیشب هم همین کار را کردم. شوهرم در خانه بود که با هم دعوا کردیم. او پسر پنج ماهه‌مان را با خود برد.

پرونده ای تشکیل و به پلیس آگاهی ارسال شد که مادر کودک در جریان تحقیقات گفته‌های قبلی خود را تکرار کرد.

در ادامه با شناسایی شوهر وی و تماس تلفنی پلیس با او معلوم شد کودک‌ ربایی درکار نیست، چون همسرش قهر کرده و نزد خانواده‌اش رفته، او نیز همراه نوزاد پنج ماهه به خانه یکی از اعضای خانواده‌اش رفته است.

مرد جوان به پلیس آگاهی آمد و در جریان تحقیقات گفت: من و همسرم با هم اختلاف و درگیری داشتیم. او پسر خردسالم را به خانه مادرش برد و بعد بازگشت و با من دعوا کرد. عصبانی شدم و سیلی به او زدم و خوابیدم. نیمه شب که بیدار شدم، دیدم خبری از همسرم نیست. چون بچه گریه می‌کرد او را سوار خودرو کرده و به خانه یکی از اعضای خانواده‌ام در کرج بردم.

در ادامه معلوم شد شاکی زن دروغ گفته که با دستور قضایی بازداشت شد. او در تحقیقات مدعی بود شوهرش چند بار او را کتک زده و همیشه با او دعوا می‌کند. او نیز با انگیزه انتقام‌گیری، بعد از دعوای آخرشان به دروغ مدعی شده پسر پنج ماهه‌شان را ربوده‌اند. می‌خواسته با این کار او را به دردسر بیندازد.

این زن دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی محسن مدیرروستا گفت: من با همسرم اختلاف و درگیری داشتم. او مرا همیشه کتک می‌زد و حتی پیش از این در کلانتری دیگری شکایت کرده بودم. امنیت جانی نداشتم و می‌ترسیدم مرا بکشد. به خاطر ترس از جان خودم و این‌که بعد از دعوای آخرمان شوهرم جان فرزندم را نگیرد و بلایی بر سر او نیاورد، به دروغ شکایت کودک‌ ربایی را مطرح کردم.

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره این پرونده گفت: مادر کودک به دلیل اختلاف و درگیری که با شوهرش داشته با شکایت دروغین وانمود کرده پسر پنج ماهه‌اش در مقابل خانه‌اش ربوده شده است. با تحقیق از شوهر او معلوم شد ربایشی در کار نبوده و زن جوان اعتراف کرد که دروغ گفته که فرزندش ربوده شده است. با توجه به شکایت دروغین این مادر جوان، پرونده‌ای در دادسرا تشکیل شده و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

متهم زن دیروز به اتهام جنجال و حرکات غیرمتعارف که موجب اخلال در نظم و آرامش و آسایش عمومی شده بود، با دستور قضایی روانه زندان شد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با حضور در مقابل کارآگاهان گفت که سه روز قبل از شهر خود به تهران آمده و همسرش برای دیدار با برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته و تلفن‌ همراهش نیز خاموش است تا اینکه ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایل این زن زنگ زده و مدعی شده که همسرش را ربوده است و با تهدید به قتل او، درخواست کرده تا با پرداخت رمز ارز تتر به‌ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال جان او را نجات دهد.

وی با بیان اینکه به محض دریافت این گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که همسر این زن قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به‌سمت بیمارستان رسول اکرم(ص) رفته و از آنجا تلفن همراهش خاموش شده است. تیم کارآگاهان پلیس آگاهی در گام بعدی راهی محل موردنظر شده و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که سه مرد جوان با یک خودروی پژو ۴۰۵ ناگهان جلوی پای این فرد توقف کرده و با ایجاد ضرب‌ و شتم، او را به زور سوار بر خودرو کرده و ربوده‌اند.

ولیپور گودرزی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که فرد ربوده شده با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته است و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد. از سوی دیگر اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات سراغ دوست مشترک فرد ربوده شده و آدم‌ربایان رفتند این فرد به آنان گفت که قرار بود فرد ربوده شده برای برطرف کردن مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵۰ میلیارد ریال تتر به حساب آنها واریز کند اما این کار را نکرده و زمانی که آن سه مرد جوان از دریافت پول نا امید شده‌اند اقدام به طرح نقشه ربودن وی و اجرایش کرده‌اند.

وی افزود: در جریان تحقیقات پلیسی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک‌قدمی بازداشت آنهاست گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به‌سمتی متواری شدند که در ادامه فرد ربوده شده در سلامت کامل با اتوبوس میان‌شهری به تهران بازگشت. پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری سه مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

کد خبر 848163 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم آدم‌ربايى فراجا

دیگر خبرها

  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند