Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش>لیگ برتر - سرمربی استقلال گفت: هر دو باخت‌مان در این فصل با یک ضربه پنالتی رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر درباره این دیدار گفت: بابت تاخیرم عذرخواهی می‌کنم چون جلسه ای کوتاه با بازیکنانمان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سایپا تبریک می‌گویم. بازی سخت و محکمی بود. تیم ما خیلی زحمت کشید. ما دو باخت داریم و هر دو باخت ما هم با یک ضربه پنالتی بوده است.

او گفت: من فکر می‌کنم جدا از یکی دو فرصت تیم سایپا، در نیمه اول خیلی خوب بودیم و در نیمه دوم هم بازی خوبی را ارائه کردیم. بعد از پنالتی ما سعی کردیم احساسی بازی نکنیم تا دقیقه ۸۵ و ۸۶ و آنجا چون احساس کردیم فضا را داریم از دست می‌دهیم به بازی بلند روی آوردیم. برای بازی مالکانه تلاش کردیم. در نیمه اول خیلی از زمان‌های بازی آن شرایطی که باید گل می‌زدیم یا به تیر دروازه می‌زدیم یا توپ به مدافع سایپا میخورد.

منصوریان گفت: برخلاف تفکرمان که فکر می‌کردیم بالای دو گل اختلاف بازی را ببریم، این اتفاق نیفتاد. من داخل رختکن به بازیکنانم گفتم مردان بزرگ از روزهای سخت می‌آیند. به دست آوردن پیروزی حاصل تلاش و صبر یک مجموعه خواهد بود. من چند ماه دیگر وارد ۴۶ سال می‌شوم. امکان ندارد یک تیم تلاش کند ولی به نتیجه نرسد. ما قطعا به نقطه مورد نظر می‌رسیم. ما از آن هوادارانی که امروز ناراحت شدند ناراحت نیستیم چون از جنس آهن هستیم. خدا برای من کافی است و آن خدا به من کمک کرد و بازیکن استقلال شدم. هوادارانمان را کاملا درک می کنم. درک کردن آنها برای من راحت است.

سرمربی استقلال گفت: من دیشب بازی رئال و بارسا را می‌دیدم و شب گذشته مثل یک هوادار برای تیم مورد علاقه ام حرص می خوردم. هوادار قلب ماست و بعد از خداوند امید ما به هواداران است. دست تک تک هواداران را می بوسم. من از هواداران ناراحت نیستم چون آنها مرا فصل گذشته از برخی تونل‌های سخت گذراندند. دو پنالتی داده‌ایم و دو باخت تجربه کرده‌ایم. این تیم را طوری شکل داده ام که تا ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از بهترین های آسیا خواهد بود. دست هواداران را می‌بوسم و می‌فشارم.

او درباره اثربخشی هافبک های تیمش گفت: تا قبل از پنالتی شرایط ما خوب بود. زمین برای هردو بد بود ولی برای سایپا کمی بهتر بود چون آنها با این زمین ها بیشتر کار کرده اند. منتظری در بخشی از بازی در زمین حریف بازی می کرد. من کمتر تیمی را می شناسم که در ایران چنین کاری بکنند. تعداد ضرباتی که باید گل می‌شد مثل ضربه جپارف و وریا و بیت سعید و ... زیاد بودند. ما باید سریع به گل برسیم. ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. روی دو سه ضد حمله سایپا شرایطمان سخت شد. در اواخر بازی هم شانس خوب داشتیم ولی از آن استفاده نکردیم. شما نمی توانید از جباری و جپارف توپی بگیرید مگر اینکه اشتباه فردی بکنند. در زمین تختی ما تا هجده قدم سایپا ضربه های کوتاه می زدیم.

منصوریان درباره تعویض‌های تیمش گفت: من به جباری اعتقاد دارم چون در کنار او بازی کرده ام. کنترل بازی را دستش می‌گیرد. به او گفتم برو توی زمین و بازی را کنترل کن. من وقتی در نفت بودم هم شبیه این اتفاق افتاد و تعویض را عوض کردیم. لازم بود پشت قائدی را پوشش دهیم. داریوش شجاعیان فوتبالش را با دفاع چپ شروع کرده است. او یک دفاع چپ کلاسیک بوده و برای همین جباری را حفظ کردیم. تا زمانی که انرژی در جباری و جپارف هست نباید دست به ستاره‌هایتان بزنید. من نگران شهباززاده هستم و نگران مصدومیتش هستم. از خداوند می‌خواهم که او طوریش نباشد. او روز خوبی را شروع کرد و بد موقع مصدوم شد هرچند که قربانی هم تلاشش را کرد.

منصوریان اضافه کرد: ما اگر می‌خواهیم قائدی را ببینیم باید کسی مثل جباری پشت او باشد. تعویض جباری با قائدی اشتباه لفظی بود. ما مطمئنیم به هدفمان می رسیم.

وی درباره داوری این بازی گفت: داوری خوب بود. باخت دلیلی نمی شود که بار باخت را به داوری بدهیم و پنالتی حریف هم درست بود. شانس آوردیم مدافع ما نزدیک بود و رحمتی اخراج نشد.

256 41

کلید واژه‌ها : باشگاه استقلال - علیرضا منصوریان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد

ناصر فرشباف بازیکن سابق تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خیرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دیدار مهم تیم‌های استقلال و تراکتور اظهار کرد: رفت و آمد‌هایی که در کادر فنی تراکتور صورت گرفت باعث بی‌ثباتی در مدیریت فنی این تیم شد. بازی سختی پیش روی تراکتور است، نه اینکه استقلال بازی آسانی دارد ولی شرایط به شکلی پیش رفته که تراکتور از شرایط آرمانی فاصله دارد. حمید مطهری نمی‌تواند به عنوان سرمربی تیم را هدایت کند  البته او مربی خوبی است. مطهری به تیم ملی رسید و یکی از مربیان حاضر در جام ملت‌ها بود ولی نمی‌تواند به عنوان سرمربی، تراکتور را هدایت کند.

تراکتور به خط حمله استقلال فضا ندهد

وی ادامه داد: مطهری از گل‌محمدی مشاوره می‌گیرد تا زمانی که شرایط برای حضور گل‌محمدی فراهم شود ولی تجربه‌ای که او در نساجی داشت این موضوع را ثابت کرد تجربه لازم را برای سرمربیگری ندارد و البته با کسب تجربه می‌تواند در آینده سرمربی خوبی باشد. از آن طرف استقلال هفته‌هاست در صدر جدول است و با نتایج خوبی که گرفته مدعی اول قهرمانی است. قطعاً استقلال به تبریز می‌آید تا برنده باشد ولی می‌داند که بازی آسانی ندارد و باید تلاش مضاعفی کند تا به نتیجه دلخواه برسد. به نظرم تراکتور اگر می‌خواهد نتیجه بگیرد باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد. تراکتور همیشه به فوتبال تهاجمی میل داشته و در این فصل هیچ دیداری نبوده که تراکتور بازی تدافعی و بسته‌ای به نمایش گذاشته باشد.

استقلال ناچار به بازی تهاجمی می‌شود

بازیکن سابق تراکتور افزود: سبک بازی پاکو خمز تهاجمی بود و چون مدت زیادی نیست که از تیم رفته، هنوز همان سبک در تیم باقی مانده و بهتر است برای دیدار با استقلال با این روش بازی نکرد، چون استقلال با ارائه یک بازی دفاعی به فکر استفاده از ضدحملات خواهد بود. تراکتور نقاط ضعف خود را پوشش دهد و فشردگی بیشتری در خط دفاعی داشته باشد تا استقلال نتواند از روزنه‌ای استفاده کند. چون استقلال می‌خواهد صدر جدول را از از دست ندهد نیاز به پیروزی دارد و طبیعتاً ناچار به بازی تهاجمی می‌شود. آن وقت این تراکتور است که می‌تواند از فضایی که در خط دفاعی حریف ایجاد می‌شود نهایت استفاده را ببرد و به گل برسد. خط دفاعی استقلال برابر مس رفسنجان و شمس آذر آسیب پذیر نشان داد و تراکتور هم می‌تواند برابر حریف تهرانی به گل برسد.

 تراکتور هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا را دارد

فرشباف یادآور شد: با وجود اینکه تراکتور شانس قهرمانی را از دست داده ولی هواداران این تیم صددرصد ورزشگاه را پر خواهند کرد. تماشاگران همیشه خود را ثابت کرده‌اند و در بازی با استقلال هم حضور خواهند داشت. هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد و نباید آن را از دست داد. اینکه تراکتور با وجود استقبال میلیونی هواداران در بازی‌های داخل و خارج از خانه به نتایج مدنظر نمی‌رسد به خاطر مشاوره‌های غلطی است که به محمدرضا زنوزی مالک باشگاه داده می‌شود. مشاوره‌هایی که در شأن نام تراکتور نیست و تقریباً غیرفوتبالی‌ها برای این تیم تصمیم می‌گیرند که باعث می‌شود تا تیم از قهرمانی جا بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!