Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:57:39 GMT

منتظری: با ۹ قرص مسکن بازی کردم/ باید باهوش‌تر باشیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۸۳۱۵

بازیکن استقلال می‌گوید مطمئنا این تیم در هفته‌های آینده نتایج خوبی کسب می‌کند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و سایپا با نتیجه یک بر صفر به سود نارنجی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

پژمان منتظری پس از این دیدار، اظهار کرد: ما شرمنده هوادارانی که به ورزشگاه آمدند شدیم. بازی که می‌توانست برای ما خوب پیش برود بد پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیم خوبی داریم و مطمئنا روزهای خوب می‌رسد، بد آوردیم.

وی افزود: صحبت‌مان خطاب به هواداران است. من از آنها عذر می‌خواهم. بعضی‌ها وقت‌ها اوضاع خوب پیش نمی‌رود. تماشاگران حق دارند ناراحت باشند، جایگاه اصلی تیم ما اینجای جدول نیست. مطمئن باشید یک روز شانس ما هم برمی‌گردد ولی تا الان بدشانسی داشتیم.

منتظری در پاسخ به این سوال که آیا مشکل تیم تنها بدشانسی است؟ گفت: ما در این بازی به تمام چیزهایی که می‌خواستیم رسیدیم اما روند بازی جور دیگری پیش رفت. ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی تبدیل به گل نشد، باید باهوش‌تر باشیم. استقلال می‌تواند گلزنی کند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کند. ما پس از دریافت گل بی‌جان کار کردیم. مطمئنا می‌توانیم خیلی بهتر از اینها باشیم. ما در روزی که می‌توانستیم پیروز باشیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و شکست خوردیم.

وی درباره گله‌مندی جباری از مشکلات مالی تیم، اظهار کرد: همه مسائل به هم مرتبط است اما وقتی که بازیکنان وارد زمین می‌شوند باید حتما پیروز شویم اما مطمئنا باشگاه می‌تواند بهتر عمل کند. بعضی اوقات بدبیاری به سراغ‌مان می‌آید و نمی‌توان درباره آن صحبت کرد اما باید حداقل یک امتیاز می‌گرفتیم و شرمنده هواداران هستیم.

منتظری با بیان اینکه پزشکان تیم توصیه کرده بودند که به میدان نرود، گفت: من ۹ قرص مسکن خوردم تا فقط به میدان بروم چون دفاع وسطی نداشتیم باید به میدان می‌رفتم. هدف‌مان فقط خوشحال کردن دل هواداران است و باقی مسائل بهانه‌ای بیش نیست. مطمئنا در بازی بعد نتیجه خوبی می‌گیریم.

بازیکن استقلال با بیان اینکه این تیم پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد، گفت: این تیم برای قهرمانی بسته شده و اگر غیر از این حرفی بزنیم اشتباه است. مطمئن باشید روزهای خوبی پیش‌روی ماست و به کورس قهرمانی برمی گردیم.

وی با تاکید بر اینکه حریف اصلی استقلال در صدر جدول قرار دارد، تصریح کرد: مطمئنا جایگاه استقلال مورد قبول هواداران نیست. ما از چهار بازی، چهار امتیاز گرفتیم و این از نظر خودمان نتیجه خیلی بدی است ولی فوتبال خوبی که ما انجام می‌دهیم و موقعیت‌های زیادی که ایجاد می‌کنیم مطمئنا به نتیجه می‌رسیم. این هفته به نتیجه نرسیم هفته بعد حتما به نتیجه می‌رسیم. من بازی‌های سال پیش استقلال را دنبال کردم و آنها به این شکل بازی نمی‌کردند.

او در پایان درباره داوری و صحنه پنالتی گرفته شده علیه استقلال، گفت: به نظرم پنالتی درست گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مالکی صبح دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: امروز برنامه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و فعالیت‌هایی که در استان بوشهر در راستای تأمین مسکن صورت گرفته، انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: سایت بندر ریگ شهرستان گناوه یکی از این برنامه‌های در حال اجرا است که آماده سازی آن آغاز و ۱۰ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در راستای تأمین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی انجام داده است و علیرغم سختی‌های موجود در بحث زیرسازی زمین در این استان و کارهایی که در گذشته باید انجام می‌شد اما صورت نگرفته، اما کارهای خوبی در راستای تأمین زمین انجام شده است.

وی ادامه داد: در یک یا ۲ شهر این استان با مشکلاتی در تأمین زمین مواجه هستند که امروز با برگزاری نشست‌ها و همفکری با مسئولان استان بررسی و تأمین زمین در استان کامل خواهد شد.

وی ادامه داد: آماده سازی بسیاری از سایت‌ها در بوشهر آغاز شده است و بخشی در آستانه عملیات اجرایی است که امروز در بوشهر سایت بزرگ نهضت ملی مسکن را کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی گفت: پروژه‌ها در بوشهر بیشتر توسط خود مردم به صورت ویلایی یا گروه ساخت تعیین شده که زمین به مردم واگذار و مردم در ساخت و ساز مشارکت می‌کنند و با سلیقه خود و حمایت مسئولان و دولت تأمین مسکن آنها انجام خواهد شد.

کد خبر 6085264

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال