Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) حوزه نوشت: حجت الاسلام حسن غزالی، مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه استان اصفهان از آغاز ثبت نام آزمون سالیانه شهریه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه طلاب و روحانیون خبر داد.

وی بیان کرد: ثبت نام آزمون سالیانه شهریه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه از 14مرداد ماه آغاز شده و تا 14 شهریورماه ادامه دارد؛ طلاب حافظ قرآن کریم و نهج البلاغه می توانند در این آزمون در مقاطع ثلث، نصف و کل شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام غزالی تاکید کرد: آزمون فقط در یک مرحله و به صورت کتبی می باشد؛ حد نصاب قبولی در این آزمون، کسب حداقل 70 درصد نمره بوده و هدف از آن، آمادگی و تسلط طلاب بر محفوظات قرآنی خود می باشد.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: طلاب علاقمند می توانند ازطریق سایت albayan.ir برای این آزمون ثبت نام نمایند؛ زمان برگزاری این آزمون 19مهرماه راس ساعت 14:30 در مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان می باشد.

وی افزود: معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه به غیر از برگزاری آزمون سالیانه، کلاس های تثبیت حفظ را برای حافظین در طول سال برگزار می نماید که طلاب علاقمند می توانند اطلاعات بیشتر را از واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان دریافت نمایند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه و حرم روح قم هستند، گفت: در ساخت و سازها به روح معماری اسلامی و ایرانی توجه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار داشت: مردم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حوزه،به محور هستند و اقدامات باید با این محوریت شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شورا می‌تواند یک جمع تخصصی، شورایی و حوزوی را تشکیل داده و تصمیم بگیرد، مطرح کرد: نباید فعالیت‌ها به گونه‌ای باشد که مردم احساس پس رفت داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه و حرم مطهر روح قم هستند، عنوان کرد: اگر به این روح توجهی نشود، هویت شهر قم از بین می‌رود.

وی با اشاره به اینکه باید کادرسازی شکل بگیرد، بیان کرد: کادرسازی به این معنا است که به تدریج نیروهای جوان وارد مجموعه شده و کسب تجربه کنند.

اعرافی با بیان اینکه سرمایه عظیمی برای جذب زائر در قم وجود دارد، تصریح کرد: امروز تقریبا هیچ کشوری وجود ندارد که تحصیل کننده‌ای در قم نداشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید از فرصت جذب سرمایه استفاده بهتری شود، عنوان کرد: حوزه هم در این موضوع می‌تواند همکاری‌هایی با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه باید به معماری توجه بیش‌تری شود، ابراز کرد: باید در ساخت و سازها به روح معماری اسلامی و ایرانی توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • کودکان در بستر رشد بیش از هر چیز به قرآن نیاز دارند
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • بیش از ۱۰۰ مرکز قرآنی وابسته به انجمن قرآن‌پژوهی حوزه در قم فعال است
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان