Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@17:34:18 GMT

با عجيب‌ترين گل هفته در دربي اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۸۴۹۲

خبرگزاري آريا - ساسان انصاري و مهرداد محمدي با همکاري هم عجيب ترين گل هفته را وارد دروازه ذوب آهن در دربي اصفهان کردند.
به گزارش "ورزش سه"، دربي اصفهان روز گذشته برگزار شد و سپاهاني ها موفق شدند تا با دو گل پيروز شوند.
گل اول زردپوشان عجيب ترين گل هفته بود، مهرداد محمدي از سمت راست حرکت کرد و با پاي چپ توپ را به سمت دروازه ذوب آهن شليک کرد اما در تصوير ابتدايي معلوم نبود که آيا در راه به مهاجم زرد پوش برخورد کرده است يا خير.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بعد از اين گل اما دوربين روي ساسان انصاري رفت و شادي بيش از حد اين بازيکن نشان داد تا انصاري خودش در بين راه، توپ را با سرش به سمت دروازه ذوب آهن فرستاده و دروازه رفيق و رقيبش را باز کرده است.

پس از بازي ساسان انصاري در مصاحبه با ورزش سه، اعلام کرد که توپ در ميان راه به سرش برخورد کرده و گل بايد به نام او زده شود، مهرداد محمدي نيز در مصاحبه اي گفت که ساسان گل را به ثمر رسانده است.
ساسان انصاري که فصل قبل ١٦ گل زد، در هفته اول اين فصل غايب بود و در دو هفته بعد نتوانست گلزني کند. قسمت اين بود که اولين گلش را در دربي اصفهان بزند.

انصاري متخصص گلزني در دربي هاست، اين مهاجم نورآبادي اما با اين گل از فصل قبل پيش افتاده، او در ليگ شانزدهم نتوانست در ٤ هفته ابتدايي گلزني کند اما در اين فصل يک گل براي تيم کرانچار زده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ابتدای فصل جاری توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و حتی تا مقطعی با اینتر در کورس قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا حضور داشت اما شرایط پس از باخت این تیم مقابل نراتزوری تغییر کرد.

شاگردان آلگری این هفته در دیدار برابر میلان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا حضورشان در رتبه سوم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا هم با اما و اگر همراه باشد و خطر از دست دادن این جایگاه هم آنها را تهدید کند.

نمایش ضعیف بیانکونری در چند هفته اخیر باعث شده است که بسیاری از هواداران یوونتوس انتقاداتی را از سرمربی این تیم مطرح کنند و حتی گفته شده بود که مدیران این باشگاه هم در حال بررسی شرایط برای قطع همکاری با آلگری در پایان فصل هستند.

اما اتفاق عجیبی که در جریان بازی برابر میلان رخ داد این بود که گروه رسمی هواداران اولترای یوونتوس نشان دادند که علاقه زیادی به این مربی ایتالیایی دارند و در طول بازی بارها و بارها نام او را فریاد زدند و حتی روز گذشته بنری بزرگ را با خودشان به ورزشگاه برده و روی آن از او درخواست کرده بودند که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، اتفاقی عجیب که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

روی این بنر نوشته شده بود: «آقای آلگری تو باید بمانی، ما می‌خواهیم با تو به جام باشگاه‌های جهان برویم!»

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید