Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صباغ زاده کارگردان ارزشی و باتجربه کشور در اعتراض به کارشکنی سازمان سینمای در قبال اولین فیلم سینمایی در حوزه حجاب و عفاف گفت: بیش از دو ماه و نیم است که فیلمنامه را برای تأیید و دریافت مجوز تحویل سازمان سینمایی داده‌ایم اما دریغ از یک خبر که بالاخره چه شد. فقط مدام امروز و فردا می‌کنند.

به گزارش بی‌باک، مهدی صباغ‌زاده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره تازه‌ترین فیلم خود با عنوان «ترانه» که قرار است آن را با محوریت عفاف و حجاب تهیه کند، به خبرنگار آنا گفت: من می‌خواهم این فیلم را به کارگردانی مهدی صاحبی تهیه کنم ولی کسی تکلیف را مشخص نمی‌کند؟

وی توضیح داد: بیش از دو ماه و نیم است که فیلمنامه را برای تأیید و دریافت مجوز، تحویل سازمان سینمایی داده‌ایم اما دریغ از یک خبر که بالاخره چه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط مدام امروز و فردا می‌کنند. ما هم بلاتکلیف مانده‌ایم.

صباغ‌زاده گفت: جوانی که حدود 30 فیلم مستند و چند فیلم کوتاه و بلند ساخته را در این سیستم مدام می‌چرخانند تا بالاخره از همه‌چیز ناامید شود و دست از فیلمسازی بکشد.

* به هر تهیه‌کننده کارنابلدی سریع مجوز می‌دهند

وی ادامه داد: مدیران سازمان سینمایی شاید این جوان را نشناسند اما من بعد از 50 سال کار در این سینما مگر نیازمند تأیید هستم؟ سالم‌تر از من در این سینما پیدا می‌کنید؟!

کارگردان «خانه کاغذی» همچنین اشاره داشت: این کارگردانی که من تهیه کارش را برعهده گرفته‌ام، کارش را بلد است اما فعلا منتظر اجازه دوستان مانده است. جالب است هر تهیه‌کننده کارنابلدی که درخواست پروانه ساخت می‌دهد، سریع مجوز می‌دهند اما به من نه!

وی عنوان کرد: هرچه پیگیری می‌کنم، فقط چشم می‌گویند که امروز و فردا جلسه تشکیل می‌شود، اما فعلا که قضیه را بین هم پاس‌کاری می‌کنند. کاش لااقل فیلمنامه را می‌خواندند و به کار ایرادی می‌گرفتند.

* استعفا هم بد نیست!

این تهیه‌کننده افزود: اگر اعضاء وقت ندارند که شورای پروانه ساخت را تشکیل دهند و جلسه بگذارد، لااقل استعفا بدهند و کار را به افراد دیگری بسپارند که اینقدر فیلمسازها، معطل نشوند. لااقل بنشینید، فیلمنامه را بخوانید. یا رد کنید یا تأیید که پا در هوا نمانیم.

صباغ‌زاده گفت: وقتی من با چند دهه تجربه کار، این جوان و فیلمنامه‌اش را تأیید می‌کنم، چه نیازی به این همه مجوز از این شورا دارد. اینقدر طول می‌دهند تا بالاخره اینها را از فیلم ساختن، پشیمان کنند.

گفتنی است مهدی صباغ‌زاده با همکاری محمدتقی انصاری چندی پیش برای تهیه فیلم سینمایی «ترانه» با محوریت عفاف و حجاب به نویسندگی و کارگردانی مهدی صاحبی درخواست مجوز ساخت داده است اما مسئولان سازمان سینمایی تا کنون در قبال این موضوع انواع و اقسام کارشکنی‌ها و بهانه‌جویی را انجام داده‌اند.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت

این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • میراث «پل آستر» در سینما
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • اعتراض کارگردان سرشناس آمریکایی به جنون اشغالگری صهیونیست‌ها
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند