Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی دردوهفته اخیر شاهد مشکلاتی درسیستم بررسی شماره شبای مشمولین سهام عدالت از سوی بانک مرکزی وبانک‌های عامل بوده ایم که درهفته اخیر این مشکلات برطرف شد و مشمولین درحال حاضر می‌توانند شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت به ثبت رسانده و طرف مدت دوهفته تاییدیه آن را از سامانه مشاهده نمایند ودرصورت عدم تایید از سوی سازمان خصوصی سازی پیامکی برای اصلاح شماره حساب به این افراد ارسال خواهد شد که این افراد می‌توانند شماره حساب خود را اصلاح و مجددا به سامانه ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین رابطه سید جعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی در گفت و گو با میزان گفت: مشکل مربوط به بررسی شماره شبای مشمولین از سوی بانک مرکزی وبانک‌های عامل در دو هفته گذشته دچار مشکل شده بود که این موضوع در هفته اخیر رفع ودرحال حاضر مشمولین می توانند بدون هیچ مشکلی شماره شبای خود را به سامانه ارائه و بعد از دو هفته تاییدیه آن را از سامانه دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: از میان کل مشمولین سهام عدالت بیش از 37 میلیون مشمول از سامانه سهام عدالت صورت حساب دریافت کرده‌اند که ازاین تعداد حدود 30 میلیون نفر نیز شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود ارائه کرده اند.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص زمان واریز سود سهام عدالت بیان کرد: زمان حدودی واریز سود سهام عدالت در شهریور ماه پیش بینی شده و درحال حاضر در انتظار شورای عالی اصل 44 در خصوص نحوه دریافت ، نحوه پرداخت سود سهام عدالت و جزئیات مربوط به آن هستیم که اگر این مصوبه تا شهریورماه به سازمان خصوصی سازی برسد سود سهام به حساب مشمولین واریز خواهد شد که امیدواریم این امر محقق شود.

سبحانی اظهار کرد: سود شرکت‌های موجود در سبد سهام عدالت به جز سه شرکت که تا شهریورماه مشخص خواهد شد جمع آوری شده و اگر از میان این سه شرکت که یکی از شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس است نیز سود خوبی داشه باشد جمع آوری سود یک ساله سهام عدالت بالای 4 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

وی با اشاره به سود 150هزار تومانی برای مشمولین سهام عدالت بیان کرد: سود مشمولینی که ارزش سهام خود را تا سقف یک میلیون تومان تکمیل کرده باشند 150هزار تومان خواهد بود که با توجه به اینکه از تکمیل سرمایه در این طرح استقبال چندانی نشد، مابقی سهامداران که دارای سرمایه مشخص در صورت حساب هستند و رقم حدودی سهام آنها 532 هزار تومان است بین 70 تا 80 هزار تومان به نسبت میزان سرمایه سود دریافت خواهد کرد.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: ارزش تکمیل سرمایه مشمولینی که اقدام به این کار کرده اند کمتر از 6 میلیارد تومان است که در مقابل تعداد کل مشمولین رقم قابل ملاحظه‌ای به شمار نمی آید زیرا سازمان خصوصی سازی الزامی را برای تکمیل سرمایه مشمولین نداشته است.

وی در خصوص تکلیف مشمولین متوفی در سبد سهام عدالت بیان کرد: در حال حاضر در سه ماه گذشته در حال برنامه ریزی برای ایجاد نرم افزاری با همکاری مراکز متفاوت درثبت احوال هستیم تا بتوانیم سود سهام افراد متوفی که حدود 2 میلیون نفر هستند را به دست وراث آنها برسانیم که این مراحل در حال طی شدن است ومنتظر ابلاغ آن از سوی شورای عالی اصل 44 هستیم و فرایند اجرایی شدن آن به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری مهر، ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» در جلسه ۸۹۷ مورخ هشتم اسفند ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسید که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ابلاغ کرد.

براساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ابلاغیه ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:

وزارت آموزش و پرورش

دانشگاه فرهنگیان

هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی

ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده - با استناد به بند «ج» ماده ۲ مصوبه سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان (مصوب جلسه ۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به شرح بندهای ذیل تعیین می‌شود:

الف- اعضای حقوقی:

وزیر آموزش و پرورش (رئیس هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان)

رئیس دانشگاه فرهنگیان (نایب رئیس و دبیر هیأت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا نماینده تام الاختیار وی

دبیر ستاد نظارت و راهبری تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ب- اعضای حقیقی:

اسدالله اسدی گرمارودی

سعید غیاثی ندوشن

سیدنقی موسوی

فهیمه فرهمندپور

فخرالسادات نصیری

تبصره- مدت زمان عضویت اعضای حقیقی ۴ سال است».

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

کد خبر 6094463

دیگر خبرها

  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟