Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@15:36:57 GMT

10 دکوراسيون داخلي براي آشپزخانه‌ي رنگارنگ

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۸۸۱۳

خبرگزاري آريا - وب سايت خانه طرح: اگر شما هم جزء آن دسته از افرادي هستيد که دوست داريد دکوراسيون داخلي آشپزخانه تان مدرن و منحصر به فرد باشد و يا اينکه از آشپزخانه هايي با رنگ کرم – قهوه اي خسته شده ايد ، خبر خوبي برايتان داريم . در اين بخش قصد داريم سري به آشپزخانه هاي رنگي مدرن بزنيم و تا حدي از طراحي آشپزخانه هاي روتين کرم و قهوه اي فاصله بگيريم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين زمينه ، 10 مدل طراحي آشپزخانه مدرن با رنگ بندي هاي مختلف را آماده کرديم. با خانه طرح همراه باشيد .
1- به طور قطع در طراحي آشپزخانه هاي رنگي ، طراح آرشيتکت مي بايست جسارت بيشتري در بکارگيري و استفاده از رنگ ها را به خرج دهد . گاهي اوقات رنگ بندي کابينت ها مي تواند خنثي باشد و در عوض پس زمينه ( فاصله مياني کابينت بالا و پايين ) با رنگ هاي شاد و مهيج رنگاميزي شود . در تصوير بالا شاهد استفاده از اين تکنيک رنگ آميزي هستيم .

2- يکي از ويژگي هاي رنگ بنفش عمق گرايي و حس کنجکاوي دروني آن است و شايد بسياري از کاربران بخواهند سري به داخل کشوي کابينت ها بزنند !!! جهت استفاده از رنگ بنفش ، يک کف سازي روشن مي تواند به هرچه بهتر ديده شدن کابينت ها کمک کند . در تصوير بالا ، ترکيب کابينت هاي با رنگ بندي سفيد و بنفش ، تعادل رنگي قابل قبولي را نمايش مي دهد . کابينت سفيد در پس زمينه تيره و کابينت بنفش در پس زمينه سفيد خودنمايي مي کنند .

3- يک ايده خاص و تحسين برانگيز !!! فضاي داخلي آشپزخانه با رنگ بندي زرد از ساير فضاهاي داخي متمايز شده است . نکته قابل توجه هماهنگي هارموني کف پوش چوبي با رنگ آشپزخانه (زرد) است که هر دو به هامورني گرم اشاره مي کنند .

4- رنگ قرمز يکي از چالش برانگيزترين و ريسک پذيرترين رنگ هايي است که در دکوراسيون داخلي آشپزخانه مي تواند مورد استفاده قرآر گيرد . همانطور که در تصوير نيز مشاهده مي کند از ترکيب 2 رنگ سفيد و قرمز براي ديزاين داخلي آشپزخانه استفاده شده که نتيجه آن ، آشپزخانه اي مدرن پويا و شاد است .

5- در طراحي دکوراسيون داخلي آشپزخانه فوق از ترکيب رنگي سفيد و نارنجي استفاده شده که حس فضايي پويا و نشاط آور را به کاربر منتقل مي کند .

6- در طراحي دکوراسيون داخلي آشپزخانه از کابينت هايي با رنگ سبز روشن و سفيد استفاده شده . همچنين در جهت تعادل رنگي ، کف سازي استفاده شده داراي رنگ تيره است .

7- باز هم رنگ سبز اما اين بار به شکلي متفاوت از رنگ سبز در طراحي دکوراسيون آشپزخانه انجام شده است . در اين آشپزخانه شاهد استفاده از رنگ سبز در فاصله بين کابينت ها و روي کابينتي هستيم . در مقابل رنگ استفاده شده براي خود کابينت ها سفيد است تا استفاده از رنگ سبز نمايه مثبت خود را ايفا کند .

8- در فواصل بين 2 کابينت از رنگ قرمز استفاده شده که داراي انعکاس زيادي نيز هست . استفاده از لامپ هاي هالوژن به اين خودنمايي افزوده است و حس يک کابينت مدرن را دوچندان کرده است .

9- در آشپزخانه بعدي از کابينت هايگلاس با تم آبي آسماني و کف و بدنه سفيد استفاده شده و حس يک آشپزخانه جزيره مدرن را به کاربرانش منتقل مي کند .

10- در آخرين طرح سري به آشپزخانه چوبي زديم که از رنگ زرد در فواصل کابينت ها استفاده شده . تعادل هارموني رنگ ها در اين آشپزخانه به خوبي رعايت شده است . در پايان منتظر نظرات شما کاربران گرامي هستيم در خصوص طراحي داخلي آشپزخانه هستيم .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز

دیدار با کادیز می تواند آخرین بازی رئال مادرید قبل از قطعی شدن قهرمانی سی و ششم در لالیگا باشد.

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید میزبان کادیز خواهد بود. این بازی قرار است ساعت ۱۷:۴۵ به وقت تهران برگزار شود و می تواند آخرین باری باشد که رئال مادرید بدون عنوان رسمی قهرمان لالیگا، در این فصل به میدان می رود.

رئال مادرید قرار است یکی از مهم ترین بازی‌های فصل خودش را روز چهارشنبه مقابل بایرن مونیخ انجام دهد و به همین دلیل، انتظار می‌رود آنجلوتی در این بازی از ترکیب بازیکنانی استفاده کند که این فصل کمتر به میدان رفتند.

ترکیب احتمالی رئال مادرید و کادیز 

رئال مادرید (۱-۳-۲-۴): کورتوا | وازکز، میلیتائو، ناچو، گارسیا | کاماوینگا، مودریچ | گولر، سبایوس، دیاز | خوسلو

کادیز (۲-۴-۴): لدسما | هرناندز، چوست، فالی، کارسلن | سوبرینو، فرناندز، آلکازار، ناوارو | خوانمی، راموس 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • ادعای کاخ سفید: از حمله رژیم صهیونیستی به رفح نگرانیم
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند