Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>زنجان - استاندار زنجان گفت: نباید تامین زیرساخت ها و توسعه راه ها به قیمت نابودی فضای سبز و منطقه طبیعی طارم باشد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در جریان بازدید از شهرستان طارم ، در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل سرمایه گذاری در مسیر گردشگری روستاهای شیت و ولیدر برگزار شد، با اشاره بر ضرورت توسعه راه ها و بهبود زیرساخت های مورد نیاز مردم منطقه، خاطرنشان کرد: اگرچه شهرستان طارم به زیرساختهایی نظیر آب، گاز و مخابرات در این مناطق نیاز دارد ولی نباید تامین این زیرساخت ها و توسعه راه ها به قیمت نابودی و تخریب فضای سبز و منطقه بکر و طبیعی طارم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژگی های طبیعی و تاریخی شهرستان طارم، یادآور شد: خوشبختانه شهرستان طارم در منطقه ای به دور از چشمان شهرنشینان برج ساز قرار گرفته و از موقعیت بکر طبیعی، کوهستانی و کشاورزی ممتازی برخوردار است.

درویش امیری ادامه داد: شهروندان و مردم ساکن در این مناطق نیز با روحیه صداقت و پاکی و تلاش بدنبال کسب روزی حلال هستند که موجب شده طارم با این ویژگی ها از مناطق کم نظیر کشور باشد.

استاندار زنجان تعریض جاده ها، ایجاد مسیر تندرو و بهبود راه های مواصلاتی طارم با مرکز استان و استان های همجوار را از نیازها و مطالبات برحق مردم منطقه برشمرد و گفت: هرچند بهبود راه ها برای توسعه گردشگری منطقه ضرورت دارد اما نباید با اصرار بر راه سازی، به طبیعت بکر طارم آسیبی وارد شود.

درویش امیری افزود: باید ضمن توجه به ویژگی های طبیعی منطقه، راه مواصلاتی مناسبی بین طارم با زنجان، شفت، خلخال و فومن ایجاد شود که تحقق این هدف از سیاست های دولت در استان به شمار می آید.

وی از انعقاد تفاهم نامه ای میان بنیادمسکن انقلاب اسلامی و اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان به منظور بهسازی دو روستای شیت و ولیدر خبر داد و گفت: این مناطق از روستاهای هدف گردشگری استان به شمار می آیند که باید بهسازی و ساماندهی در آن ها صورت گیرد.

استاندار زنجان هدف از بازدیدهای امروز خود از شهرستان طارم را بازدید از محور مواصلاتی طارم به شفت و فومن عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود در این سفر، توافقاتی در زمینه تسریع در آزادسازی مسیر طارم به شفت و فومن با استانداری گیلان صورت گیرد و مسیرهای ارتباطی بین زنجان با دو استان گیلان و اردبیل بهسازی شود.

46 کلید واژه‌ها : استان زنجان - زنجان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی

به گزارش قدس آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با انتشار تصویری از میزان افزایش قیمت کالاهای اساسی در سرزمین های اشغالی، به کابینه حاکم اعتراض کرد.

وی نوشت: قیمت ها در حال افزایش و طبقه متوسط در حال نابودی است، کابینه هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند و اگر نرود، افزایش قیمت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی به مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی دامن زده است. صهیونیست ها که با وعده زندگی بهتر، از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند، به دروغ بودن وعده های تل آویو پی بردند.

اگرچه آمریکا و بسیاری از پایتخت های غربی تلاش دارند تا با دادن وام و کمک های مالی بلاعوض جلوی فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما از بین رفتن محصولات کشاورزی و تعطیلی صنایع، کاهش درآمدهای حوزه گردشگری و نبود نیروی کار که اغلب مهاجران فلسطینی یا مهاجرانی از دیگر کشورها بودند، به بحران اقتصادی این رژیم دامن زده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد