Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@04:07:06 GMT

قتل هولناک خواهر به دست برادر و پسر عمو

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۹۲۵۰

خبرگزاري آريا - پسر جوان به قتل خواهرش با همدستي پسر عمويش در استان گلستان اعتراف کرد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، پسر جوان به قتل خواهرش با همدستي پسر عمويش در استان گلستان اعتراف کرد.
سردار مجيد شجاع فرمانده انتظامي خراسان جنوبي گفت: با وقوع قتل زني به هويت معلوم در اوايل تيرماه در استان گلستان، پليس با بررسي مدارک صحنه جرم و مستندات موجود، برادر مقتوله را به اتهام قتل دستگير کرد که وي به قتل خواهرش با همدستي پسر عمويش اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: با اعتراف قاتل عمليات پليس براي يافتن همدست وي که متواري شده بود آغاز شد و با تکميل اطلاعات و رصد اطلاعاتي پليس مشخص شد که همدست قاتل در يکي از يگان‌هاي آموزشي استان خراسان جنوبي در حال گذراندن دوره آموزشي خدمت سربازي است.
فرمانده انتظامي استان ادامه داد: با تحقيقات نامحسوس از يگان موصوف و استعلام از واحد بازرسي يگان نظامي محرز شد متهم در تاريخ وقوع قتل به مدت 5 روز به مرخصي اعزام شده که زمان وقوع قتل بوده است.
سردار شجاع تصريح کرد:با تکميل تحقيقات پليس و بررسي مستندات پرونده که بر ارتکاب جرم توسط متهم دلالت داشت با اخذ مجوز مقام قضايي متهم در کمترين زمان ممکن دستگير و جهت انتقال به محل وقوع جرم تحويل پليس استان گلستان شد.
ميزان
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ حسین باباپور گفت: درپی انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی یکی از قاچاقچیان سابقه دار در زمینه توزیع مواد روانگردان شناسایی و تحت رصد قرار گرفت.


این مقام انتظامی افزود: ماموران این پلیس در عملیاتی ضربتی به مخفیگاه متهم اعزام شدند و وی را که به محض مشاهده ماموران به سمت آنها تیراندازی کرده بود، دستگیر کردند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ مالخر که موبایل‌های دزدی را صادر می‌کردند/ اعتراف به حداقل ۱۰۰ فقره مالخری
  • رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
  • قتل خواهر به دست برادر در باوی
  • قتل هولناک همسر سر پخت غذا
  • قتل خواهر به دست برادر ۱۷ ساله در خوزستان
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیونی از سوی ماموران انتظامی گنبدکاووس
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل جنایت خانوادگی در خواب!