Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروه موسوم به داعش سال‌هاست از تمام توان رسانه‌اي و تبليغاتي خود جهت ايجاد رعب و وحشت در افکار عمومي مردم دنيا براي ترسيم ميزان ددمنشي خود استفاده کرده است و تا حدي نيز در اين بازي رسانه‌اي موفق بوده است اما اين اواخر داعش با انتشار يک عکس که حاوي نگاهي پراقتدار بود با استفاده از همين توان و تکنيک تمام آنچه تاکنون رشته بود را پنبه کرد و به سخره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهي که اين روزها همه جا و همه کس از آن حرف مي‌زنند و موجب افتخار شده است.
محسن حججي فرزند دلير ايران اسلامي اين روزها همه را متحير و عاشق نگاهش کرده است، نگاهي که پشت خود نشان از ايمان به راهي که رفته است دارد. اين تاثير در هر جاي عالم ايجاد ترس مي‌کند اما در ايران اسلامي نتيجه عکس داشته است. اين سر بريدن در هر جايي از دنيا ايجاد رعب و وحشت مي‌کند اما در ايران مايه افتخار است. در ايران اسلامي سر دادن در راه عقيده يکي از بزرگ‌ترين افتخارات محسوب مي‌شود و رهرويي از راهي است که ثارالله قرن‌ها قبل در راه خدا رفته است.
داعش نمي‌داند چه گل به خودي زده است و با انتشار اين تصاوير ايران را متحدتر از هميشه در برابر اين گروهک مسلمان‌نما کرده است. شايد عکاس اين صحنه‌ها نمي‌دانست در آن لحظه در حال بازي در زميني است که محسن حججي عزيزمان براي آنها چيده است و نمي‌دانستند چگونه اين عکس مي‌تواند تاثيري بر مردم ايران بگذارد که شايد با هزاران برنامه، مستند و ... در داخل، امکان آن بود. برنده اصلي اين بازي به ظاهر نابرابر، عشق بود، عشق بازي محسن حججي با خداوند.
در عرصه رسانه مي‌گويند هر عکس مساوي است با هزار کاراکتر است اما عکس‌هاي محسن حججي مساوي با ميليون‌ها کاراکتر بوده است. امروز فرصتي دست يافت تا در حاشيه مراسم بزرگداشت اين شهيد عزيز با همسر وي گفت‌وگوي کوتاهي داشته باشم.
در ابتداي حضورم راز اين نگاه پرصلابت و استوار را فهميدم. مادر و پدري که با اقتدار و متانت پذيراي ما بودند و همسري که در نگاهش عشق و ايثار براي رسيدن همسرش به آرزوي شهادت را ديدم. همسر شهيد حججي با صبوري و متانت مي‌گويد اگر اجازه دهيد مصاحبه نکنم. به او مي‌گويم هر طور شما بفرماييد بنده تابع‌ام، فقط آمده‌ام جلو تا بگويم از طرف تمام جامعه رسانه‌اي به شما تبريک مي‌گويم و بگويم جامعه رسانه‌اي ايران به شهيد بزرگوارتان و خانواده ايشان افتخار مي‌کند. با صميميت تشکر مي‌کند. از او مي‌خواهم لطف کند و مسير ارتباطي را بگويد که بعدها با او مفصل صحبت کنم. بعد مي‌گويم فقط مي‌خواهم يک جمله بگوييد. همان جا يکي از حاضران مي‌گويد مي‌شود درباره اينکه مي‌گويند شهداي مدافع حرم پول گرفته‌اند صحبت کنيد. واکنش همراه با دلگريي همسر شهيد نشان مي‌دهد علاقه‌اي به صحبت در اين زمينه ندارد و مي‌گويد اصلا اصلا درباره اين موضوع حرف نزنيد. به او مي‌گويم اتفاقا من هميشه دلم مي‌خواهد با همسران تمام شهداي مدافع حرم درباره عاشقانه‌هايشان صحبت کنم.مي‌گويم بعد عاطفي زندگي شما بزرگواران براي همه ما هم شنيدني است و هم پر درس. در ميان همه غمي که در دلش دارد لبخنده زده و اشک در چشمانش حلقه مي‌زند. مي‌گويم به نظر من محسن حججي عاشق‌ترين عاشق‌ها بوده است. لبخند مي‌زند. با اينکه مدام به ما مي‌گويند همسر شهيد الان شرايط مصاحبه ندارند مي‌گويد مي‌خواهم به اين خانم يک جمله بگويم من با لهجه اصفهاني از ابراز لطفش قدرداني مي‌کنم و او با جديت مي‌گويد بنويسيد محسن حججي يک آتش به اختيار تمام عيار بود. اين آتش به اختياري را از سال‌ها قبل و موسسه شهيد کاظمي آغاز کرد. از او و پدر و مادر اين شهيد عزيز تشکر مي‌کنم و بيرون مي‌آيم و اين شعر را زير لب زمزمه مي‌کنم.
من نديده عاشق کسي شدم که تموم آسمون به اسمشه
من نديده عاشق کسي شدم که يه دنيا مثل من مجنونشه
يک نفر که قبل پر کشيدنش شاهد پر پر شدن جوونشه
سرتو روي نيزه‌ها مي‌زارن واسه اينکه دلت خود درياست
با گلوي بريده چي گفتي که يک عمره سراي ما بالاست
يک نفر که عشق رو معنا مي‌کنه يک نفر که تشنگي تسکينش
او کسي که حرمت آزادي‌گيش قدر حرمت تمام دينشه
به هر احساسي نمي‌گن عاشقي من نمي‌گم واسه اين حس لايقم
هر کسي پاي عشقش از خودش گذشت تازه مي‌تونه بگه من عاشقم
گزارش: معصومه نصيري سردبير ايسنا.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟