Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: امسال سه پروژه بزرگ سد بختیاری و آبسرده و قطعه ۱۰ کریدور مرز بازرگان به بندر امام در استان لرستان در دستور کار ویژه استان قرار دارند.

به گزارش ایسنا، مهندس «هوشنگ بازوند» در بازدید شیفت شبانه از سد آبسرده بروجرد اظهار کرد: تجربه‌های پیشین در راه‌اندازی شیفت‌های شبانه در پیشبرد پروژه‌ها موثر و پیش‌برنده بوده است و ما برای عرض خدا قوت به تمام دست‌اندرکاران اینجا آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: سد آبسرده یک پروژه زیربنایی برای تأمین آب شرب پایدار و توسعه بخش‌های کشاورزی و گردشگری شهرستان بروجرد است.

استاندار لرستان تصریح کرد: اجرای دقیق برنامه زمانبندی این پروژه نیازمند کار و همراهی جمعی همه مدیران و ارکان مرتبط است.

بازوند با بیان این‌که همکاری میان مشاور و پیمانکار در تسریع پروژه با رعایت اسلوب فنی و قانونی کاملاً لازم و اثرگذار است، تصریح کرد: پیمانکار پروژه دارای سوابق فنی بزرگ در زمینه سدسازی است که همین سابقه ما را نسبت به بهره‌برداری به موقع امیدوار می‌کند.‌

نماینده عالی دولت در استان لرستان با اشاره به این‌که آغاز پروژه با همت و برنامه‌ریزی خوبی در خور مشاهده است، گفت: فرماندار بروجرد باید با جلب همکاری مردم در راستای حل و فصل بعد اجتماعی پروژه،ورود پیوسته و مدیریت هوشمندانه نشان داده و عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۹۷ سعی خواهیم کرد اعتبار مناسب برای پروژه اختصاص دهیم، امسال نیز از محل اسناد خزانه همه تلاشمان را برای حمایت پروژه به کار خواهیم گرفت.

بازوند یادآور شد: امسال سه پروژه بزرگ سد بختیاری، سد آبسرده و قطعه ۱۰ کریدور مرز بازرگان به بندر امام در استان لرستان در دستور کار ویژه استان قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: مسائل و انتظارات برای ثبت جهانی قلعه باید تا مردادماه نهایی و مرتفع شوند.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در حاشیه‌ی بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد عنوان کرد: تا قبل از این که تیم بازرسی برای ثبت جهانی از مجموعه قلعه فلک الافلاک بازدید کند فرصت داریم تا شرایط برای ثبت را به وجود آوریم که تا مرداد ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و ثبت جهانی، این اثر ارزشمند مورد بهره‌برداری مردم جهان قرار گیرد.

استاندار بیان کرد: این منطقه گردشگری و تاریخی شناسنامه قوم لر و لرستان است و استحکام بخشی، آزادسازی حریم و ثبت جهانی قلعه فلک افلاک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شفقت تصریح کرد: ثبت جهانی این اثر یکی از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به لرستان است.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و آزادسازی اطراف قلعه به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

استاندار گفت: با توجه به این که بسیاری از موارد توسط وزارتخانه در تهران برطرف می‌شود، امیدواریم به زودی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به لرستان سفر کرده و از نزدیک در جریان روند امور قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب