Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم وزنه برداری بیمه رازی گفت: اگر تیم بیمه رازی نبود ملی پوشان تیم نداشتند و شاید بستر تعطیلی لیگ برتر وزنه برداری بزودی فراهم می‌شد. علی جباری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: بعد از اینکه تیم‌های ذوب آهن و ملی حفاری از تیم داری در لیگ برتر وزنه برداری منصرف شدند نگرانی‌های بسیاری از کاهش چذابیت لیگ و نبود تیم برای ملی پوشان بزرگسال وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تیم بیمه رازی برای اولین بار تصمیم به حضور در این رشته را گرفت و با جذب ملی پوشان بزرگسال اقدام به حضور در لیگ برتر گرفت.
وی گفت: با توجه به در اختیار داشتن بهترین‌های وزنه برداری ایران باید تاکید کنم که تیم خوبی در اختیار داریم و با هدف کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و همچنین کسب جواز حضور در باشگاه‌های آسیا به میدان آمده ایم. هرچند تیم‌های ذوب آهن و ملی حفاری امسال در لیگ برتر حضور ندارند، اما رسیدن به قهرمانی کاری سخت و دشوار برایمان خواهد بود زیرا تیم پدافند موفق به جذب وزنه برداران بسیار خوبی شده است و سهمیه حضور در باشگاه‌های آسیا را هم در اختیار دارد. تیم مناطق نفت خیز هم در شرایط خوبی است و وزنه برداران این تیم برای کسب موفقیت به روی تخته خواهند رفت.
جباری افزود: بنابراین کار ما برای صدرنشینی در جدول و کسب عنوان قهرمانی آسان نخواهد بود مخصوصا اینکه جمع کردن ملی پوشان و انجام تمرینات هماهنگ برایمان کار ساده‌ای نیست. امیدوارم با درخشش در این فصل زمینه حضور طولانی مدت تیم بیمه رازی را در لیگ برتر فراهم کنیم. اگر این تیم حاضر به حمایت از ملی پوشان وزنه برداری در لیگ برتر نمی‌شد ملی پوشان در این فصل تیم نداشتند و نمی‌توانستند در لیگ وزنه بزنند.
وی گفت: از آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تشکر می‌کنم که چند سال از رشته وزنه برداری حمایت کرد و قهرمانان وزنه برداری را در تیم ذوب آهن بکار گرفت. این تیم امسال بنا به دلایلی حاضر به تیم داری در لیگ برتر وزنه برداری نشد. مدیر عامل باشگاه ذوب آهن برای اولین بار از من حمایت و مرا به عنوان یک مربی به جامعه وزنه برداری معرفی کرد.
جباری افزود: با حمایت‌های آذری سال‌ها توانستم در رده جوانان و بزرگسالان تیم ذوب آهن مربیگری کنم و به نتایج بسیار خوبی در این بخش دست یابم. هم اکنون هم از محرابی مدیر ورزش باشگاه بیمه رازی ممنونم که وزنه برداران تیم ملی را تن‌ها نگذاشتند و با حضور در لیگ برتر امکان فعالیت آن‌ها را فراهم کردند. اگر تیم بیمه رازی در لیگ برتر حضور نمی‌یافت لیگ برتر وزنه برداری امسال چیزی برای ارائه نداشت و شاید حتی بستر تعطیلی آن در ادامه فراهم می‌شد.
وی گفت: برای کسب موفقیت در این فصل همانند گذشته با برنامه ریزی پیش خواهیم رفت. خوشبختانه قبلا در تیم‌های مختلف با وزنه برداران حاضر در ترکیب تیم بیمه رازی کار کرده ام و این موضوع را اتفاق بسیار خوبی می‌دانم. زیرا همه از روحیات هم آشنایی داریم و این در پیشبرد روند کار می‌تواند بسیار خوب و موثر باشد. در جمع حاضر فقط با محمد زارعی و صاحب بدیعی کار نکرده ام که برای اولین بار در این فصل در کنار آن‌ها فعالیت خواهم کرد.
جباری تاکید کرد: در جذب وزنه برداران مورد نظر فقط به در اختیار گرفتن ملی پوشان اکتفا نکردیم و در کنار آن‌ها وزنه برداران جوانی، چون رضا قاسمی، تیری و روحی را هم جذب کردیم تا ترکیبی از وزنه برداران جوان و با تجربه را در اختیار داشته باشیم. با توجه به اینکه هفته اول لیگ برتر یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (۲۹ و ۳۰ مرداد) برگزار می‌شود هم اکنون در تهران هستم و با وزنه برداران تمرین می‌کنم.
سرمربی تیم وزنه برداری بیمه رازی افزود: ملی پوشان تیم در اردوی تیم ملی زیر نظیر بیرانوند سرمربی تیم ملی برنامه هایشان را دنبال می‌کنند و بقیه وزنه برداران هم در سالن آزادی مشغول کسب آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ هستند. خوشبختانه شرایط خوب است و ما با مساعدت رئیس فدراسیون امکان تمرین در سالن ازادی را یافته ایم و خود را برای مسابقات لیگ آماده می‌کنیم.
وی گفت: پخش زنده تلویزیونی از نقاط قوت مسابقات لیگ برتر وزنه برداری در فصل جاری است. واقعیت این است که هرچه تیم‌های حاضر در لیگ قوی‌تر باشند سطح کیفی و فنی لیگ افزایش می‌یابد و بر جذابیت مسابقات لیگ افزوده می‌شود. امیدوارم پخش زنده تلویزیونی مسابقات تاثیر مثبتی در رونق لیگ داشته باشد و امکان حضور بیشتر تیم‌های قدرتمند را بزودی فراهم کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان