Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس هيئت تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان از جمع‌بندي نهايي گزارش اين هيئت طي هفته آينده در مجلس خبر داد.
جبار کوچکي‌نژاد نماينده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان از جمع‌بندي نهايي گزارش «تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان» طي هفته آينده در مجلس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: هئيت تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان هفته آينده جهت بررسي گزارش نهايي، با حضور اعضا جلسه خواهد داشت.
رئيس هئيت تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان تأکيد کرد: البته براساس نحوه جمع‌بندي‌ها قطعا اين گزارش مهر ماه در صحن علني مجلس قرائت خواهد شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده

پیکر مطهر سرباز شهید حجت کاروان واجاری به تازگی تفحص و با آزمایش DNA شناسایی شد.

این شهید گیلانی دوران دفاع مقدس ٢٩ آذر ۱۳۶۶ در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر مطهرش به تازگی تفحص و پس از گذشت ٣۷ سالبه میهن اسلامی بازگردانده و هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

به گفته محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد. 

سرهنگ محمد یعقوبی، رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده این شهید والامقام در روستای سیاهکش بخش چابکسر این شهرستان خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد( پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی