Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@13:55:04 GMT

حضور پدر بر مزار فرزند شهید پس از 30 سال

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۰۷۸۵

حضور پدر بر مزار فرزند شهید پس از 30 سال

پدر شهید کمال کورسل(ابو حیدر)از شهدای فرانسوی دفاع مقدس پس از گذشت 30 سال از شهادت فرزندش در گلزار شهدای علی بن جعفر قم بر مزار فرزند حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مراسم که مردم و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند پدر شهید کمال کورسل بر مزار فرزند شهیدش بوسه زد و گفت: افتخار می کنم که فرزندم در راه اسلام قدم گذاشت و به مقام شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: من و خانواده ام به ارادت کمال کورسل به امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم.

تعدادی از دوستان و همرزمان "کمال کورسل" ضمن خوش آمدگویی به پدر شهید به بیان خاطرات حضور وی در قم، حضور او در جبهه ها و چگونگی شهادت تنها شهید اروپایی دفاع مقدس برای پدر شهید پرداختند.

حضور پدر شهید فرانسوی پس از 30 سال با پیگیری وی از طریق رایزن فرهنگی ایران و با همت امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران میسر و انجام شد.

مسئول امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز گفت:شهید کورسل تا 15 سالگی مسیحی بود و با سفر به تونس توسط پدر مسلمان شد و پس از آشنایی با آرمانهای امام راحل تشیع را برگزید و برای تحصیلات حوزوی به قم سفر کرد و در مدرسه حجتیه مشغول به تحصیل شد و با شروع جنگ با اصرار زیاد راهی جبهه شد و در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان جلال اعتماد با حضور مسئولان و مردم در بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بانه تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همرزمانش و جمعی از مردم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش قروه بدرقه شد.

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید اعتماد را تسلیت گفتند.

شهید ستواندوم "جلال اعتماد" جمعی هنگ مرزی بانه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح و امروز به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید "اعتماد" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

 

.

 

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم