Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:39:21 GMT

دریایی از دوچرخه‌های اشتراکی پنهان شده + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۱۱۱۰

دریایی از دوچرخه‌های اشتراکی پنهان شده + عکس

سیستم شهری چین با مشکلاتی در زمینه استفاده شهروندان از سیستم دوچرخه‌های اشتراکی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اداره امور شهری منطقه لویانگ در استان آنهویی مرکزی چین با دریایی از دوچرخه پارک شده مخفی‌ مربوط به خدمات به اشتراک‌گذاری دوچرخه روبرو شده است.

بر اساس گزارش تلگراف، مقامات چینی دستورالعمل‌هایی در این رابطه صادر کرده‌اند که خدمات به اشتراک گذاری دوچرخه را تنظیم کند و به این سیستم رونق بخشد اما این برنامه ریزی با مسائل مدیریتی بسیاری مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر میلیون‌ها دوچرخه در پیاده‌روها، ورودی و خروجی‌های مترو و خیابان‌های شهرهای بزرگ چین رها شده‌اند.

تصویر ذیل دریای رنگارنگی از این دوچرخه‌ها را خارج از ورودی مترو‌ها و در کنار پیاده‌روها نشان می‌دهد که توسط ماهواره و بر اساس سیستم جی‌پی‌اس(GPS) گرفته شده است.

در این رابطه یک نظرسنجی از انجمن دوچرخه سواری شانگهای نشان داد که حدود 500هزار دوچرخه برای استفاده روزانه در شانگهای کافی است، اما در این شهر بیش از یک میلیون دوچرخه اشتراکی توسط 11 شرکت ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

R1372/P34399/S2,23,25/CT9

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تماس آمریکایی‌ها با ناو ایرانی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از تماس نیروی دریایی آمریکا با ناو شهید ناظری و مکالمه جالب آنها پرده برداشت. روایت تنگسیری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس آمریکایی‌ها با ناو ایرانی!
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی