Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@23:02:28 GMT

مراسم دعای کمیل حجاج ایرانی در مکه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۱۸۱۲

نخستین دعای کمیل موسم حج امسال در مکه مکرمه، به همت بعثه مقام معظم رهبری در هتلهای محل اسکان زائران ایرانی برگزار شد. به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، ندای بندگی حج گزاران ایرانی در مکه مکرمه امشب در فضای شهر خدا پیچید. زائران ایرانی با زمزمه دعای روح بخش کمیل حال و هوای دل خود را بارانی و سعی کردند تا با صفای قلب و سپیدی باطن خدای رحمان و رحیم را زیارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعایی که با درخواست مغفرت از رب کریم و التماس رفع حجب دنیوی و ظلمانی و موانع استجابت دعا از درگاه احدیت، چشم های میهمانان ویژه خدا را سرشار از خوف و شوق کرده بود.

نخستین دعای کمیل موسم حج امسال در مکه مکرمه، به همت بعثه مقام معظم رهبری و حضور رئیس سازمان حج و زیارت در هتل فیولیت و دیگر هتلهای محل اسکان زائران ایرانی برگزار شد.
شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه به بیش از 46 هزار نفر می رسد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت های تکواندو در بازی های المپیک 2024 پاریس طی روزهای 17 تا 20 مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می شود.  فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.   بر همین اساس WT  با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.   پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.    باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • نگاهی به سفر نخستین انسان به فضا در باشگاه نجوم آیاز
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی