Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: هفتمین جشنواره استانی پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی تحت عنوان جشنواره جابربن حیان در سال تحصیلی جاری در مدارس استان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز قزوین, سالار قاسمی گفت: در این جشنواره 64 هزار دانش آموز پایه اول تا ششم ابتدایی در سطح آموزشگاهی، منطقه ای و استانی شرکت کردند و در مرحله استانی جشنواره جابربن حیان 380 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و در نمایشگاهی 180 پروژه علمی به معرض نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برپایی هفتمین جشنواره استانی، 5 اثر برتر دانش آموزان استان به ششمین جشنواره کشوری جابربن حیان راه یافتند که یکم تا سوم شهریور ماه در استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.قاسمی اضافه کرد: پروژه طراحی و ساخت تله لامپ محمد مهدی صادقی از شهرستان البرز، پروژه طراحی و ساخت خیز به خورشید پرهام سلیمی، امیرحسین رئیس سمیعی و احسان فضلی از ناحیه یک قزوین، پروژه طراحی و ساخت دانش آموزان روشنک عمودی، فاطمه چگینی، فاطمه کوگیرچگینی و کوثر چگینی از ناحیه یک قزوین، پروژه طراحی و ساخت کفش جادویی دانش آموزان هلیا رحیمی، نازنین همتی و زهرا فلاحتی از شهرستان بویین زهرا و پروژه طراحی و ساخت" با بال شکسته پر کشیدن هنر است " امیر محمد شاه منصوری از ناحیه دو قزوین ، آثار راه یافته به مرحله کشوری جشنواره هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور