Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@21:00:29 GMT

پلمب مطب دندانساز متخلف در نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۲۱۷۸

پلمب مطب دندانساز متخلف در نهاوند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: یک واحد دندانسازی که در امور دندانپزشکی مداخله می کرد توسط کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند پلمب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: عصر دیروز یک واحد دندانسازی که در امور دندانپزشکی مداخله کرده بود توسط کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرشتان نهاوند پس از جمع آوری تجهیزات دندانپزشکی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور جلوگیری از این مداخله ها و برخورد با این موضوع واحد معاونت درمان شبکه بهداشت همواره فعال بوده و با سرکشی های پی در پی به صورت آشکار و پنهان در راستای مقابله با این مداخلات می کوشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: این واحد دندانسازی در یکی از مناطق شهر نهاوند مستقر بود که فرد دندانساز ، اقدام به درمان غیرمجاز مردم می کرد. دارابی گفت: این واحد دندانسازی با دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی، توسط کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت پلمب شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن