Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قرچک گفت: از نمایندگان مجلس توقع داریم در برابر بدعهدی‌ها و نقض برجام، اقدامات لازم و متقابل را جهت احقاق حقوق ملت انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به لزوم هوشیاری مسئولان اظهار داشت: اطمینان به خدا بهای هر متاع گران قیمت و نردبان ترقی است و مسئولان متقی و متوکل به خداوند فریب شیطنت نظام سلطه را نمی‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اعتماد به امریکا بیان کرد: چندین سال موضوع بی‌اعتمادی به آمریکایی‌ها را تکرار می‌کنیم و برخی به سختی این واقعیت را قبول می‌کنند، نمونه بارز نتیجه اعتماد به امریکا که منجر به شکست شد، کودتای 28 مرداد بود.

امام جمعه قرچک افزود: مصدق به امریکا اعتماد کرد و چوبش را خورد، کودتای 28 مرداد نتیجه مذاکره 42 روزه مصدق با آمریکا بود، و اینکه حمایت آیت‌الله کاشانی و قدرت مرجعیت دینی را نادیده گرفت و به دشمن اعتماد کرد.

اسماعیلی ضمن اشاره به لزوم هوشیاری در مقابل دشمن تأکید کرد: حوادث و اتفاقات منطقه و تحولات بی‌نظیر در میان ملت‌های اروپا و حتی امریکا و بیداری جهانی نباید از ذهن‌ها منحرف شود و سران کشورهای اسلامی امثال ترکیه بیش از این معطل نشوند، دست از آزمون بردارند و فریب استکبار را نخورند.

وی با بیان لزوم اقدام متقابل در برابر بدعهدی امریکا گفت: از نمایندگان مجلس توقع داریم در برابر بدعهدی‌ها و نقض برجام، اقدامات لازم و متقابل را جهت احقاق حقوق ملت انجام دهند، طرح توسعه برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز را عملی کنند، نه اینکه به فکر طرح‌های جدید و جلب رضایت طرف مقابل باشند، فریاد مردان خدا را بشنوید که در شرایط سخت دشمن را تهدید می‌کنند.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: سید حسن نصرالله، مطیع ولایت، مرجعیت و مخلص مقام معظم رهبری می‌گوید؛ بعد از تأسیسات آمونیاک حیفا، تأسیسات هسته‌ایی دیمونا را می‌زنیم و تعبیر قشنگی دارد که امروز اسرائیل از درخت هم می‌ترسد.

اسماعیلی با گرامیداشت 30 مرداد به عنوان روز مساجد بیان کرد: مسجد محل صعود و عروج عاشقان خدا است، طبق فرموده امام صادق(ع)؛ به مساجد بروید که بی‌شک خانه خداوند در زمین است و متعلق به همه بندگان خدا است؛ دشمنان از مساجد فعال و موثر وحشت دارند، به ویژه صهیونیست‌ها که از آبادانی و رونق کار در مسجد رعب دارند، چنانچه مسجدی صرفا سفره‌خانه باشد متصدیان آن مسجد باید روز قیامت جواب دهند.

وی با بیان اهمیت مساجد جهت وحدت‌آفرینی اظهار داشت: مسجد باید وحدت‌آفرین باشد، وحدت و همدلی بین ارکان مسجد، امام جماعت به عنوان مدیر و رئیس ارکان، هیئت امنا، پایگاه بسیج و همچنین نمازگزاران زمینه رونق و ارتقاء فعالیت‌های مساجد را فراهم می‌کند.

امام جمعه قرچک در پایان با گرامیداشت 26 مردادماه سالروز آزادی آزادگان به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: آزادگان ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستند که روزی در دست دشمن غصب شده بودند و خداوند آنان را به ملت و کشور اسلامی برگرداند

انتهای پیام/

R7840/P1486/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد