Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران ضمن گرامیداشت یاد شهید محسن حججی مدافع حرم اظهار داشت: در خصوص این شهید بزرگوار نکاتی هست؛ مانند اینکه شهید حججی از رویش های انقلاب است. کسانی از ابتدای انقلاب تا به حال از این مسیر بریدند، چراکه انقلاب همچون قطاری است که در هر ایستگاه عده ای پیاده و عده ای سوار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: این شهید از نسل سوم انقلاب ما محسوب می شود و شهادتش پیامی داشت و آن این بود که نسل دوم و سوم در دفاع از انقلاب اگر با انگیزه تر از نسل اول نباشند، همانند آنها هستند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه من از زبان شما مردم از فرماندهان رشید اسلام به ویژه حاج قاسم سلیمانی که گفته اند انتقام این شهید را خواهیم گرفت تشکر می کنم، گفت: شما فرماندهان سپاه تجلی صفت منتقم خداوند هستید و دشمنان یقین داشته باشند که هر گاه سپاه می گوید انتقام خواهیم گرفت، انتقام سختی در انتظار آنها است.

وی تصریح کرد: قلع و قمع داعشی ها واجب شرعی است، به خصوص آن شمری که همراه این شهید ما با خنجر می آمد که امیدوارم او نیز به زودی توسط سپاه و حزب الله به درک واصل شود.

آیت الله خاتمی گفت: بدترین جنایات را داعشی ها با نام الله اکبر می کنند، آنها مسلمان و لا اله الا الله گو را می کشند و همزمان الله اکبر می گویند، لعنت خدا بر شما که این چنین از نام مبارک خداوند استفاده می کنید. شما مسلمان نیستید.

وی تصریح کرد: این خون های پاک سرمایه نفیس کشورند و کمترین توهین به این خون های پاک شرکت در جنایات داعش است، اصحاب قلم، صاحبان کانال ها و سایت های خبری مراقب باشید که از خطوط قرمزعبور نکنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون مسئله حقوق بشر امریکایی گفت: آمریکا باید از اظهار نظر در خصوص عدم رعایت حقوق بشر در سایر کشورها خجالت بکشد چرا که آمریکا خود در خط مقدم زیر پا گذاشتن حقوق بشر است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: غربی ها امروز می بینند داعشی که خود پرورش دادند و حمایت کردند در اسپانیا هم جنایت می کند و اگر مردم کشورهای غربی می خواهند که از این بلا به دور باشند باید از دولت های خود بخواهند که دست از حمایت از گروه های تروریستی بردارند.

عضو مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: ۳۰ مرداد سالگرد به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی است و ما نباید جنایت ها و اشغالگری های رژیم صهیونیستی را از یاد ببریم. همچنین سالروز بازگشت آزادگان به وطن را داریم که آن را هم گرامی می داریم و در پایان انتصاب اعضای مجمع تشخیص مصلحت و به ویژه شخص آیت الله هاشمی شاهرودی را به ریاست آن مجمع تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی