Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:42:27 GMT

ستاره جنجالی چلسی، صید جدید فرهاد مشیری؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۲۵۲۲

ستاره جنجالی چلسی، صید جدید فرهاد مشیری؟

دیگو کاستا از سوی کونته در لیست مازاد چلسی قرار گرفته ولی هنوز خبری از تیم بعدی او نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بیش از دو ماه پیش بود که کونته با ارسال یک پیامک عذر دیگو کاستا را خواست و اعلام کرد که به وجود او در چلسی نیازی ندارد. چلسی حتی موراتا را به جای کاستا جذب کرد ولی هنوز تکلیف ستاره برزیلی-اسپانیایی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بارها اعلام کرده است که قصد دارد به اتلتیکو بازگردد ولی محرومیت روخی بلانکوس از جذب بازیکن تا ماه ژانویه باعث شده تا کاستا همچنان بدون تیم باشد.

تنها راه حل برای این معضل، انتقال قرضی کاستا به تیمی دیگر تا زمستان است و حتی تیم هایی چون میلان و بشیکتاش ابراز علاقه کرده بود تا کاستا را 6 ماه قرضی به خدمت بگیرند.

در یکی دو روز گذشته رسانه های انگلیسی از اورتون که فرهاد مشیری مالک آن است، به عنوان جدیدترین تیمی که برای جذب کاستا اقدام کرده خبر داده اند.

رونالد کومان، سرمربی اورتون نیز با اظهارنظر جدید خود بر آتش شایعات افزود.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه خرید بعدی اورتون دائمی است یا قرضی برای مدت محدود گفت:« منظورتان دیگو کاستا است؟ واضح است که هر باشگاهی دوست دارد بازیکن را به صورت دائمی جذب کند ولی اگر بهترین روش ممکن جذب قرضی باشد چرا که نه؟ وقتی بازیکنی موثر باشد،چه فرقی می کند قراردادش 6 ماه باشد یا دو ساله.»

فرهاد مشیری دیگو کاستا چلسی نقل و انتقالات اروپا رونالد کومان (سرمربی) اورتون نقل و انتقالات اروپا 2017

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیستم رقابت های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء که در دیدارهای قبل دو پیروزی ارزشمند را برابر العین و الوحده کسب کرده بود، به مصاف قهرمان فصل گذشته می رود.

ببرها که در بازی های اخیر فرم خوبی را آغاز کرده و نتایج خوبی کسب کرده اند و حتی در جدول رده بندی نیز چند پله بالاتر آمده اند، امشب برای رسیدن به جایگاه هشتم جدول رده بندی تلاش می کنند تا بتوانند از رتبه های پایین فاصله بگیرند.

در این مسابقه و به مانند تمامی دیدارهای قبلی کلباء، مهدی قایدی از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. ستاره ایرانی که این فصل تأثیرگذارترین بازیکن ببرها بوده، امید زیادی دارد تا مقابل تیم اصلی خود در امارات بدرخشد.

قایدی که با جدایی از استقلال راهی شباب الاهلی شد، فصل قبل به صورت قرضی به جمع آبی های تهران بازگشت و در این فصل نیز با یک قرارداد قرضی دیگر راهی اتحاد کلباء شده که طبیعتا در تابستان باید به شباب الاهلی بازگردد و مدیران این باشگاه درخصوص آینده او تصمیم گیری کنند.

ستاره ایرانی کلباء که در این فصل 9 گل به ثمر رسانده، چهار پاس گل داده و سه پنالتی نیز برای تیمش گرفته تا درخشش فوق العاده اش سبب شود شایعاتی درخصوص انتقال احتمالی او به تیم های اروپایی منتشر شود.

دیگر خبرها

  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!
  • پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر