Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان قدس گفت: مقاومت و ایستادگی کشورهای اسلامی و همچنین شهادت شهید حججی نشان داد که مسیر کربلا ادامه دارد و موجودیت داعش رو به زوال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان قدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوا و حدود الهی اظهار داشت: داشتن تقوا و وحدت یک سلاح بزرگ در برابر فتنه‌ها و تفرقه‌ها است که تمامی ملت‌های اسلامی با الگوگرفتن از نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت را سر لوحه تمامی برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به شهادت محسن حججی سرباز مدافع حرم اشاره کرد و افزود: نگاه با صلابت شهید حججی در اسارت به گونه‌ای بود که در حقیتت او داعشی را به اسارت گرفته است و با شجاعت در برابر آنان ایستاد و ذره‌ای کوتاه نیامد و در واقع با شهادتش به دنیا فهماند که راه کربلا ادامه دارد.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به اینکه داعش توسط امریکا و اسرائیل جهت رسیدن به اهدافشان در منطقه شکل گرفت تصریح کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش وقتی متوجه شدند که صدام، قذافی و نوکران آنها در منطقه از بین رفته‌اند، تصمیم گرفتند برای مقابله با اسلام و مقاومت گروهی به نام داعش را تربیت کنند.

میراحمدی ادامه داد: هدف نهایی داعش این است که همانند یزیدیان با ایجاد رعب، وحشت و سربریدن و تخریب کربلا و نجف و... دوباره حکومت یزیدیان را تشکیل دهند؛ اما امروز خوشبختانه شاهد این هستیم که در برابر اراده کشورهای اسلامی به ویژه ایران ذلیل شده و موجودیت آنها رو به زوال است.

وی سپس به سالروز بازگشت آزادگان به کشور اشاره کرد و گفت: همه ما و مسئولان به آزادگان و خانواده‌هایشان مدیون هستیم؛ چراکه جانشان را در کف دستشان گرفتند و در راه پاسداری از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابل دشمن قد خم نکردند.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به فرارسیدن سالروز کودتای 28 مرداد بیان کرد: کودتای 28 مرداد با طرح و حمایت مالی و اجرایی سازمان مخفی اطلاعات انگلیس و سازمان اطلاعات مرکزی امریکا علیه دولت محمد مصدق در مرداد 1332 به انجام رسید و متأسفانه در نهایت منجر به سقوط دولت مصدق شد و ما نباید جنایات آمریکا در کشورمان و منطقه را از دیرباز تاکنون فراموش کنیم.

میر احمدی ضمن اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) عنوان کرد: امروز با توجه به حاکمیت زندگی مدرن و ماشینی، بیش از هر زمان دیگری ضرورت آسان کردن سنت ازدواج و اصل ساده‌زیستی بین جوانان احساس می‌شود و الگوبرداری از سیره حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بهترین مسیر رسیدن به تعالی است.

وی با گرامیداشت 30 مرداد به عنوان روز جهانی مسجد گفت: خادمان و متولیان مساجد سربازان جبهه فرهنگ هستند و باید تلاش کنیم تا شاهد حضور بیش از پیش همه اقشار به ویژه جوانان و مسئولان در مساجد باشیم.

امام جمعه شهرستان قدس در پایان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت خاطرنشان کرد: شهید رجایی و باهنر دو شهیدی بودند که تعهد و تقوا از ویژگی بارز آنان بود و امیدواریم این مهم سرلوحه کاری تمامی خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

R7840/P1486/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:همزمان با سراسر کشور مردم غیور مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی پس از اقامه نماز جمعه در شهرها با راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات تنبیهی رزمندگان سپاه پاسداران اعلام خواهند کرد.

بر همین اساس متن اطلاعیه ای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم سفاک و درنده خوی صهیونیستی، درمانده و گیج از سیلی محکم و مشت آهنین درعمـلیـات مـوفـق پهپادی ـ موشـکی وعـدۀ صـادق جمهوری اسلامی ایران درپی پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر و به تلافی خیره سری‌های اخیر این رژیم خبیث، ددمنش و مستاصل از رویارویی در «طـوفان الاحــرار» روزجهانی قدس امسال همچنان ذلیلانه به دنبال فرافکنی و فرار از خفت و خواری و تبعات جبران ناپذیر از این ضربات کاری و شکست‌های مفتضحانه پی در پی در سطح منطقه و از گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران، زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌پناه و مردمان غیرنظامی غزه این باریکه عزت و شرافت، مقاومت و ایستادگی را زیر ضربات خصمانه چکمه‌های خون آلود و حملات ددمنشانه و وحشیانه خود تحت سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های وصف ناپذیر قرار داده است.

نمازگزاران جمعه همچون ماه‌ها و هفته‌های گذشته با اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه روز جمعه هفته جاری پس از نماز جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز اعلان خواهند کرد.

این راهپیمایی در شهر تبریز هم بعد از اقامه نماز از سه راه مصلی به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش وعده صادق با نام اسراییل پر در بخش رضویه شهرستان مشهد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • عملیات وعده صادق سیلی به دشمن بود و هنوز انتقام نگرفتیم
  • عمر فتنه های اسرائیل رو به زوال
  • عملیات وعده صادق پاسخی به شرارت های رژیم اشغالگر قدس بود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست