Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان سیستان و بلوچستان این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارششبکه اطلاع رسانی راه داناو به نقل ازعصر هامون، آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان سیستان و بلوچستان این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

نمایندگان در رأی اعتماد به وزرا با چشم باز اقدام کنند

عصرهامون نوشت: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمنگرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان مظهر استقامت و پایداری هستند و آن‌ها راویان اصلی سال‌های دفاع مقدس هستند و آنها می‌توانند با بیان این رشادت‌ها آن دوران را زنده نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز با تحمل سخت‌ترین شکنجه‌های مأموران سفاک رژیم منحوس وقت عراق و پاسداری از عقیده، ایمان و پایبندی به آرمان‌های مقدس امام(ره) و انقلاب اسلامی نام و یاد خود را در تاریخ مبارزات آزادی بخش ملت بزرگ ایران جاودانه کردند.
سلیمانی هم‌چنین به انتخاب وزرا از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در آزمون بزرگی قرار گرفته است و باید از این آزمون سربلند بیرون آید.
امام جمعه زاهدان افزود: کشور امروز به وزرایی با روحیه جهادی نیاز دارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید افرادی را برگزینند که پاسخگوی مشکلات اقتصادی، اشتغال، بیکاری، فساد و... در جامعه باشند.
وی گفت: امروز 25 ذی القعده «دحوالارض» در چنینی روزی خانه خدا از دل آب سر بیرون آورد و با گذشت زمان خشکی‌ها پدید آمد و موجودات طبیعی به وجود آمدند به طوری که کره زمین اول کاملا آب بود و کم کم خشکی‌ها و گیاهان به وجود آمدند و زمین رو به خشکی می‌رود طوری که نام قرآنی آن را «دحو الارض» قرار دادند.
امام جمعه زاهدان افزود: «دحوالارض» یکی از روزهای بزرگ و پر فضیلت است که عبادت در آن ثواب فراوان دارد.
وی ادامه داد: مسئله «دحوالارض» واقعیت است و ریشه در قرآن دارد آقا ثامن الحجج به چنین روزی احترام خاصی میگذاشتند و فرمودند از امام رضا روایت داریم که امروز را روزه بگیرید شاگردان امام پرسیدند مگر امروز چه روزی است که باید روزه‌دار باشیم حضرت مهدی فرمودند امروز روزی است که نعمت‌ها فراوان شد امروز حضرت آدم متولد شد در چنین روزی کعبه از دل آب بیرون آمد.
سلیمانی گفت: امام رضا (ع) فرمودند در چنین روزی انسان و آدم حبوت در زمین کعبه ظهور کرد، روزه‌داری در چنین روزی به مثل هفتاد سال عبادت است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه خطبه های نماز جمعه افزود: ریاست ایت الله هاشمی شاهرودی را به منصب مجلس خبرگان از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک عرض می‌کنیم.
امام جمعه زاهدان هم‌چنین به شهادت رسیدن محسن حججی توسط تکفیری‌های داعشی اشاره کرد و گفت: اسارت و شهادت محسن حججی به شدت لرزه بر اندام جهانیان انداخت و این از آثار و برکات شهادت و اسارت است.
سلیمانی یادآور شد: شهید محسن حججی نمونه بارز جوان انقلابی و ولایت‌مدار در جامعه است که با شهادت خود نشان داد جوانان ایرانی نمی‌گذارند ولایت تنها باشد.

مجازاتهای نهادهای تحریم شده توسط مجلس مجازاتهای محکمی نیست

حجت السلام والمسلمین کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیمروز اظهار کرد: تقوای الهی حلال خداوند را انجام دادن و حرام خداوند را ترک کردن است.

وی افزود: وظیفه مجمع تشخیص مصلحت نظام، برطرف کردن مسائل بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی است و امیدواریم که این مجمع دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد نظام را به خوبی مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام کیخا خاطرنشان کرد: طرح تصویب شده مجلس حرکتی زیبا و به جا توی دهنی محکمی به استکبار جهانی و بد عهدی های آنها بود اما بهتر بود وکلای مردم در به کار بردن جملات دقت می کردند زیرا این جملات باعث می شود استکبار برداشت های منفی داشته باشد و از این برداشت های غلط علیه نظام استفاده کند .

وی با بیان اینکه مجازاتهای نهادهای تحریم شده توسط مجلس مجازاتهای محکمی نیست، خاطرنشان کرد: عدم صدور روادید و یا توقیف اموال این افراد مجازاتی نیست که تازه تصویب شده باشد مگر اینها قبل از این با ایران دادو ستدی داشته بودند و یا می توانستند وارد ایران بشوند که حالا بخواهیم از رفت آمد آنها و یا تراکنش های مالی آنها در ایران جلوگیری کنیم.

امام جمعه شهرستان نیمروز ادامه داد: این طرح نکات مثبتی هم داشت مثل تقویت سپاه قدس و حمایت از سپاه پاسداران چرا که سپاه اگر در عراق و سوریه و افغانستان اقدامات اطلاعاتی نمی کرد ما الن باید در پشت مرزها با دشمنان خود می جنگیدیم.

وی تاکید کرد: مسئولین توجه کنند از مساجدی که کانون براندازی حکومت دیکتاتوری بود استفاده کنند از نیرو وقدرت مساجد غافل نشوند از مساجد بهره برداری کنند از نیروهای هئیتی مساجد استفاده کنند چرا باید یک جوان هئیتی شکایت از بیکاری کند آیا بودن این گونه افراد در ادارات بهتر نیست.

حجت الاسلام کیخا بیان کرد: خانواده ها ازدواج را سخت نگیرند چرا به دنبال تجمل گرایی می روند چرا مهریه ها را زیاد در نظر می گیرند که جوانی نتواند ازدواج کند چرا سن ازدواج بالاست آسان گرفتن ازدواج برای دو جوان آمار فحشا و منکرات را کمتر می کند وقتی جوانی نتواند ازدواج کند ممکن است به هر خلافی دست بزند.

وی افزود: دولتمردان زندگی رجائی را الگو قرار دهند و ساده زندگی کردن راپیشه کنند مسئولیت پذیر باشند و بیخود مردم را به ادارات دیگر ارجاع ندهند اگر واقعا کار مردم در اداره ای انجام می شود چرا برایش موانع بوجو می آورند چرا فضای مجازی را که در یک آن فردی را رسوا می کند نادیده می گیرند و در مسیر رهبری حرکت نمی کنند.

حجت الاسلام کیخا ابراز کرد: چرا باید ادیمی زیر شنهای دریاچه مدفون شود چرا مسئولین به فکر نیستند چرا تالاب در حال از بین رفتن هست چرا دریاچه در حال خشک شدن است.

وی فت: مقام معظم رهبری این منطقه را تنگه احد نامیدند مگر نیست این تنگه احد؟ چرا باید مردم از این منطقه فرار کنند چرا باید اینهمه کارتون خواب داشته باشیم چرا باید جوانان ما بیکار باشند و شغل نباشد در این منطقه که خرج زندگی خود را تامین کنند.

آمریکا زمینه حضور داعش را در سوریه فراهم کرد

نماز جمعه این هفته ششهرستان زهک به امامت حجت الاسلام والمسلمین خدری در مصلی الغدیر برگزار شد.

حجت الاسلام حسن خدری امام جمعه شهرستان زهک با اشاره به مناسبت های پیش رو به 29 ذی القعده سالروز شهادت امام جواد(ع) اشاره کردند و گفت: امام رضا(ع) که ماه ذی القعده، ماه زیارتی آن حضرت هست توجه خاص و ویژه ای به امام جواد(ع) دارند قطعاً اگر انسان به آن امام همام توجه پیدا کند آن حضرت عنایت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خدری گفت: چهارشنبه اول و آغاز ماه ذی الحجه است که در قرآن کریم دهه اول این ماه به ایام معدودات ذکر شده باید به اعمال خاص این دهه مخصوصا دو رکعت نماز بین نماز مغرب و عشاء که ثواب حج را برای انسان به ارمغان می آورد توجه کرد.

امام جمعه زهک گفت: هر روز خبرهایی می شنویم از انفجار مساجد و یا زیر گرفتن مردم با ماشین مثل مسائلی که در اسپانیا رخ داد و تعدادی کشته و شهید می شوند این اتفاقات حاصل همان تروریسمی است که دست پرورده خود استکبار جهانی است و با این اتفاقات می خواهند بگویند تروریسم در همه جا هست تا سیطره خودشان را بر کشورهای دیگر بیشتر کنند، حضور خودشان را در برخی مناطق پر رنگ می کنند به بهانه اینکه این مناطق تروریسم پرور هستند و بعداً به اهداف خودشان برسند.

وی افزود: یکی از پشت پرده های این جریانات شهادت شهید محسن حججی بود، این جوان با اخلاص و رشید که همه را چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی تحت تاثیر قرار داد، آمریکایی ها به بهانه حمله به مواضع داعش به نیروهای مردمی در سوریه حمله کردند و زمینه را برای داعش به وجود آوردند و باعث شدند این اتفاق رقم بخورد، به طور قطع و یقین امروز آمریکایی ها به دنبال نابودی داعش نیستند و در جهت منافع خودشان می خواهند از آن بهره ببرند، کشورهایی مثل عربستان و بعضی دیگر از کشورهای عربی نیز در به وجود آمدن داعش و تفکر تکفیری نقش داشتند، امروز هم در یمن شاهد جنایات این کشورها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین خدری در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با توجه به سخنان مطرح شده در خطبه های نماز جمعه هفته قبل جمعی از مرغداران منطقه سیستان برای بیان مشکلات خود به ما مراجعه کردند، 70 مرغداری در سطح منطقه سیستان وجود دارد که 50 تا از آنها کاملا تعطیل هستند و تنها 20 مرغداری آن هم با 20% ظرفیت توان در حال فعالیت هستند، پول آب و برق صعنتی را که چند برابر پول آب و برق معمولی است را باید پرداخت کنند، امروز هم بانک ها وثیقه های آنها را به اجرا گذاشته و حتی خانه های بعضی از این عزیزان را که جزء چیزهایی است که مصادره کردن آن در قرض و دین مستثنی است مصادره کرده اند، ما از استاندار محترم می خواهیم به فرماندارن منطقه سیستان دستور فرمایند نسبت به حل مشکلات مرغداران محترم در منطقه رسیدگی ویژه داشته باشند و موانع و مشکلات آنها را مرتفع کنند.

امام جمعه زهک گفت: ما از طرح تحول سلامت زیاد شنیده ایم ولی متاسفانه به همان میزان خدماتی که مردم ارائه شده را نمی بینیم، ما در هفته های گذشته گفتیم تکلیف پزشکانی که پروازی هستند باید مشخص شود، بودجه هایی که برای طرح تحول سلامت در منطقه در نظر گرفته شده کجا هزینه شده؟ آیا فقط تخت بیمارستانها اضافه شده؟ پس خدماتی که باید به مردم ارائه شود چه شد؟ اینها باید پاسخ داده شود و ما از پاسخ عزیزان استقبال می کنیم، عزیزان باید بیایند و جواب بدهند.

وی گفت: البته طبق اطلاعاتی که ما داریم کمترین بودجه به طرح تحول سلامت در منطقه سیستان اختصاص یافته، چرا باید اینطور باشد؟ سهمیه هایی که جذب شده اند از کجا جذب شده اند؟ 30 نفر سهیمه جذب در شهرستان زهک بود که فقط یک نفر از شهرستان زهک جذب شده، نمایندگان ما در زمان انتخابات قول پیگیری این مسائل را دادند و باید پیگیری کنند، ما برای شنیدن جواب مسئولان محترم حاضریم این تریبون را در اختیار آنها قرار بدهیم، منتهی باید به مردم احترام بگذارند و از چند روز قبل هماهنگی لازم را انجام دهند.

مسجد دارای جایگاهی مهمی در اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری امام جمعه جلگه چاه هاشم در خطبه های نماز جمعه به بیست و پنجم ذی القعده روز دحوالارض اشاره کرد و گفت: در این روز از ائمه و بزرگان دین اسلام به روز و نماز زیاد سفارش شده است.

وی در ادامه به شهادت محسن حججی توسط گروه تروریستی و تکفیری داعش اشاره کرد و افزود: تصویر اسارت و شهادت محسن حججی، روز عاشورا و کربلا را برای بسیاری از ما مجسم کرد.

امام جمعه جلگه چاه هاشم با تاکید بر اینکه این شهید اولین و یا آخرین شهید ما در راه دفاع از اسلام و حرم اهل بیت (ع) نیست، ادامه داد: قطعا خون همین شهیدان است که کشور ما را بیمه کرده است.

وی به سی ام مرداد سالروز جهانی مساجد اشاره و بیان کرد: در چند دهه گذشته سربازان رژیم جعلی صهیونیست به مسجد الاقصی حمله کرده و آنجا را به آتش کشیدند و حساسیت این رژیم بخاطر حضور جوانان انقلابی در مسجدالاقصی است.

حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری با بیان اینکه مسجد دارای جایگاه مهم و ویژه ای در اسلام است، اضافه کرد: مساجد خانه های خدا هستند و ما با حضور و برگزاری نماز به مساجد توجه داشته باشیم.

مسلمانان باید همواره شکرگزار نعمات خداوند باشند

مولوی عبدالستار حسین زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خاش با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی سبب رستگاری، سعادت و خوشبختی مسامانان می شود.

وی بیان کرد: در این ماه سفر معنوی حج در پیش رو داریم که دارای اعمال خاصی است و باید همه این اعمال طبق احکام دین مبین اسلام انجام شود.

مولوی حسین زهی با اشاره به صفات مثبت سرمایه داری، تصریح کرد: سخاوت صفتی است که بدترین دشمنان را دوست می گرداند و سبب احترام می شود و هیچ صفت دیگری نمی تواند مانند سخاوت باشد.

وی با بیان اینکه فراغت مهمترین سرمایه انسان است، گفت: نباید فراغت و بیکاری انسان را از یاد پروردگار متعال غافل کند و مانع از عبادات شود.

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش با بیان اینکه تقوای الهی مهمترین اعمالی است که یک فرد مسلمان باید انجام دهد، افزود: تقوا یعنی مال از راه حلال نه از راه تخریب جامعه به دست آمده باشد.

وی بیان کرد: در مال انسان نباید اسراف، بخل و حسادت باشد و این مال نباید نعمت را بر خود ظاهر کند و به فرمان خدا باشد زیرا مالک همه اموال خداوند است و لذا انسان نباید این موارد مهم را فراموش کند.

مولوی حسین زهی اذعان کرد: انسان باید خود را وکیل بداند از طرف خدا نسبت به سرمایه ای که خدا در اختیار او گذاشته مثل یک وکیل آن را اداء کند و هر آنچه را که خدا به انسان داده از خدا راضی باشد و اعتراض نکند و زمانی که در مال انسان ضرری پیش آمد باز هم از خدا راضی باشد و اعتراض نکند.

وی اظهار کرد: هر شخصی که مال و سرمایه ای دارد و این صفات در او وجود دارد او بهترین مال را دارد و اگر کسی این صفات در او نیست باید به فکر وجود این صفات باشد.

مسولان مشکلات مطرح شده در خطبه ها را به رده های بالا منتقل کنند

حجت الاسلام و المسلمین محمود پارسا در خطبه اول نماز جمعه این بنجار با بیام حدیثی ارزشمند از امام صادق ع در کتاب تحف العقول صفحه ۵۱۳ بیان کرد:طبق فرمایش امام صادق منتظران ظهور سه دسته هستند که شامل کسانی که ما را دوست دارند و سخن ما را بر زبان جاری میکنند و منتظر فرج هستند ولی عمل ما را انجام نمیدهند که اهل دوزخ هستند، کسانی که ما را دوست دارند و عمل ما را هم انجام میدهند ولی برای رسیدن به دنیا و منافع خود قدم برمیدارند و اینها هم اهل دوزخ هستند و گروهی که ما را دوست دارند و به حرفهای ما عمل میکنند و اینها اهل بهشت هستند می باشند.

وی افزود: روز دحو الارض روز پهن شدن زمین از زیر کعبه به روی آب است که روزه گرفتن این روز برابر با ۷۰ سال روزه می باشد چرا که این روز، روز میلاد حضرت ابراهیم و عیسی و روز قیام امام زمان ع می باشد بنابراین باید بتوانیم از ثواب چنین روزهایی بهره کافی ببریم.

امام جمعه بنجار در خطبه دوم بعد از سفارش به تقوای الهی به ذکر چند مناسبت پرداخت و گفت: با توجه به اینکه دوشنبه سالروز جهانی مسجد است همگان باید همت کنند تا مساجد رونق بیشتری بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا باید چندین نکته را رعایت کنند که در این راستا مهریه ها کم باشه چرا که طبق روایات زن بد قدم زنی است که مهریه آن سنگین باشد همچنین مشاوره قبل از ازدواج راحتما زوج های جوان انجام دهند.

حجت الاسلام پارسا خاطرنشان کرد: اگر جوانان می خواهند زندگی انها برکت داشته باشد مجالس را همراه گناه برگزار نکنند و از برگزاری جشن هایی با ارگ و رقص خودداری کنند.

وی به مسائل منطقه اشاره کرد و بیان کرد: مهمترین عوامل پیشرفت اقتصادی هر منطقه دو چیز است که در این راستا مشارکت مردم در پیشرفت منطقه تاثیر به سزایی دارد بنابراین سرمایه داران و ثروتمندان در منطقه خود سرمایه گذاری کنند چرا که علت عدم پیشرفت منطقه سیستان فرار و مهاجرت سرمایه داران سیستانی از منطقه است.

حجت الاسلام پارسا تاکید کرد: عامل بعدی پیشرفت هر منطقه توجه دولت و دولتمردان به آن منطقه است که در این راستا مسئولین رده بالای دولت یا از مشکلات سیستان بیخبرند یا خود را به بی خبری زدند و یا نجابت و صبوری و بردباری مردم سیستان باعث شده امروز سیستان به این مرحله از محرومیت برسد.

امام جمعه بنجار اظهار کرد: از تریبون نماز جمعه اگر از دولت انتقادی می شود به معنای زاویه داشتن امام جمعه با مسئولین محلی نیست و امام جمعه حرف دل مردم و مشکلات آنها را بیان می کند چون مردم ولی نعمت مسئولین هستند و باید مشکلات آنها را رفع کند.

وی افزود: بسیار باعث تاسف است که شهروند یا مسئولی از بیان مشکلات نگران شود البته رابطه میان ائمه جمعه و مسئولین رابطه دوستانه و حسنه است ولی نسبت به حل مشکلات مردم ائمه جمعه نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

امام جمعه بنجار در ادامه ابراز کرد: اقای مسئولی که می گویی مشکل کارخانه سوسیس و کالباس در حدی نبوده که تریبونی شود شما صدای آه و ناله جوان بیکاری که قرض کرده و مقداری از سهام شرکت را خریده تا سرکار رود و چندین ماه سرگردان و حیران و تحت فشار طلبکار است یا نشنیدید و غافل هستید یا خود را به غفلت زدید پس این مشکلات را بشنوید تا ببینید و بفهمید که در خطبه های نماز جمعه حرف ها و صحبتها سنجیده شده است.

حجت الاسلام پارسا خاطرنشان کرد: اگر موضوع در خطبه ها مطرح نمی شد مشکل کارخانه حل و به زودی افتتاح نمیشد وگرنه شما که در دهه فجر سال گذشته میخواستید افتتاح کنید.

وی تصریح کرد: مردم در هفته دولت امسال قضاوت خواهند کرد که آیا دولت به منطقه سیستان با افتتاح طرحها و پروژه ها توجه داشته یا نه؟ باید با مناطق دیگر مقایسه کرد که عمران و آبادی در سیستان بیشتر بوده یا در جاهای دیگر.

مناسک حج از ضرورت های جامعه اسلامی است

مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعا برای سلامتی و قبولی طاعات و عبادات حجاج ایرانی اظهارکرد: حج از ضرورت های جامعه اسلامی است و یکپارچگی مسلمانان را به بهترین شکل ممکن نمایان می سازد اگر مسلمانان بتوانند با حفظ وحدت، توانمندی ها و قدرت خود را در حج به شکل بهتری به نمایش بگذارند، دیگر قدرت های استکباری نمی توانند برای جهان اسلام خط و نشان کشیده و نسخه بپیچند.
وی با اشاره به این مطلب که شبکه های ماهواره هایی که به نام اهل سنت خارج از کشوردرحال فعالیت هستند از گروههای تندروی تکفیری و سلفی هستند و هیچ سنخیتی با مذهب حنفی ندارند افزود:اهل سنت و مردم میرجاوه از گروهای تکفیری و سلفی بیزارند و اختلافات زیادی دارند این گروهای تندرو سایر مذاهب را از دین خارج می دانند و کافر خطاب می کنند .
وی ضمن تسلیت شهادت ستوانیکم وحیدرضا رسولی از مامورین انتظامی شهرستان سراوان که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید خاطر نشان کرد:امنیت هر منطقه از مهم ترین و اساسی ترین ارکان اجتماعی محسوب می شود و جانفشانی های سربازان این مرز و بوم و مبارزه آنها با دشمنان و سوداگران مرگ از یاد مردم فراموش نخواهد شد .
وی گفت : اکثرمردم مرزنشین میرجاوه از راه گذر مرزی امرار معاش می کنند و خواهان فعالیت مجدد اقتصادی و بازگشایی معابر مجاز مرز جهت تبادلات کالا و فعالیت های اقتصادی در چهار چوب قانون هستند و هر آنچه را که قانون مشخص می کند را قبول کرده و در همان زمینه فعالیت می کنند .
امام جمعه

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم

حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت: گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزش‌های مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت، مسجد، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه‌های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان