Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دیدار چهره به چهره مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم امری واجب در جامعه امروز است گفت: رفع معضلات موجود در جامعه از انتظارات مردم از مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) رشت با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همواره در تاریخ انقلاب جاویدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه شهدا همواره درس مردانگی و ولایتمداردی را از خود به یادگار گذاشتند خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم باید اصول کاری مدیران و مسئولان باشد و در راستای تحقق این امر، افراد باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

صدیق عربانی با بیان اینکه در راستای رفع معضلات مردم تلاش‌های گسترده‌ای در جامعه انجام می‌شود و بهره برداری از پروژه‌های متعدد در ایام مختلف سال به‌ویژه هفته دولت نشانگر این امر است گفت: دیدار چهره به چهره مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم امری واجب در جامعه امروز است.

وی با اشاره به حکم تنفیذ و مراسم تحلیف رئیس جمهور و معرفی کابینه جدید تصریح کرد: با توجه به آغاز کار رسمی دولت دوازدهم، رئیس جمهور باید به وعده‌های خود عمل کرده و به این امر موظف است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم انتظار دارندرئیس جمهور در راستای رفع معضلات و مشکلات جامعه گامی بزرگ بردارد تاکید کرد: عمل به وعده‌ها و تحقق رفع مشکلات جامعه از انتظارات مردم است.

صدیق عربانی با اشاره به شهادت محسن حججی و با تاکید بر اینکه این شهید گرانقدر همانند شهدای کربلا جان خود را در راه آزادگی و اسلام واقعی فدا کرد افزود: انتقام خون این شهید بزرگوار از تکفیری‌ها گرفته می‌شود.

وی مردم ایران را همواره پشتیبان ولایت عنوان کرد و با اشاره به اینکه توانمندی و آزادگی ملت ایران با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری هرگز اجازه تجاوز دشمنان را به خاک پاک میهن اسلامی نمی‌دهد گفت: ملت ایران آزادگی را اساس کار خود قرار می‌دهند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه استکبار جهانی هرگز به گفته‌های خود پایبند نبوده است خاطرنشان کرد: امروز دشمن‌شناسی از صفات مهم، ارزشمند و رمز پیروزی مسلمانان است.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد