Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسف صدیق عربانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: همه مسؤولان باید برای رسیدگی به امور مردم در جمع آنان حضور پیدا کرده و از نزدیک مشکلات را لمس کنند.

وی با اشاره به مراسم برگزاری مراسم تحلیف و معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس بیان کرد: دولت موظف به تحقق وعده‌های خود است و باید قول‌هایی را که پیش از انتخابات به مردم داده عملی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب موقت رشت با اشاره به سالروز ورود سرافرازانه آزادگان در 26 مرداد گفت: همه ما نسبت به جان‌فشانی آزادگان، ایثارگران و شهدا مسئولیم و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به شهادت محسن حججی از شهدای مدافع حرم تصریح کرد: صلابت و شجاعت شهید حتی در زمان اسارت نشان‌دهنده ایمان قوی و عزم راسخ برای مبارزه با کفار و دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

صدیق عربانی با اذعان به اینکه قطعاً داعش پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهد کرد گفت: سردار سلیمانی اعلام کرده تا انتقام خون این شهید را نگیریم از پا نمی‌نشینیم و شما یقین بدانید که این موضوع تحقق پیدا کرده تا دل همه خانواده‌های شهدا شاد شود.

وی بابیان اینکه این‌گونه اقدامات دشمنان تأثیری در اراده ملت ایران ندارد افزود: مردم ایران قوی و توانمند هستند و پشت سر رهبرشان ایستاده‌اند و هرگز اجازه تجاوز دشمن به خاک کشورشان را نمی‌دهند.

امام‌جمعه موقت رشت با گرامیداشت روز صنعت دفاعی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که آمریکا هیچ‌وقت به گفته‌هایش پایبند نیست و ازاین‌رو دشمن‌شناسی یکی از صفات ارزشمند مسلمان به شمار می‌رود و باید برای مقابله با دشمنان توان دفاعی خورد را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید