Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشبولتن نیوز، فصل جدید لالیگا از امشب (جمعه) آغاز می‌شود و اتلتیکومادرید هم فردا در حالی به مصاف خیرونای تازه صعود کرده می‌رود که به دلیل محرومیت از خرید بازیکن تابستان، با همان تیم فصل گذشته‌اش کار خود را شروع می‌کند.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی روخی بلانکو در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: بدون خرید بازیکنان جدید ما مجبوریم با همان بازیکنانی که در تیم‌مان داشتیم، خودمان را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه اما تلاش فراوانی برای نگه داشتن تمام بازیکنان مهمش انجام داد و کار مهمی صورت گرفت. کاملاً واضح است آنهایی که ماندند نسبت به باشگاه احساس تعلق خاطر دارند و این ارزش باشگاه را نشان می‌دهد. به نظر خیلی‌ها تصمیم آنها برای ماندن ممکن است برای‌شان گران تمام شود و به ضررشان باشد اما ما در این اتفاق نکات مثبتی می‌بینیم چون می‌دانیم که چطور باید بازی کنیم و این بنیان تیم‌مان را تقویت می‌کند.

سیمئونه ادامه داد:ما با اشتیاق و تواضع کارمان را در این فصل لیگ آغاز می‌کنیم و در زمین بازی خودمان را نشان خواهیم داد. مانند تمام مربیان و بازیکنان تمام لیگ‌ها، من هم از اینکه یک فصل دیگر می‌توانم رقابت کنم، هیجان زده‌ام. خیرونا تیم منظمی است و کاملاً می‌داند که چگونه باید بازی کند. چنین تیم‌هایی همیشه خطرناک هستند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در پایان درباره احتمال پیوستن دیه‌گو کاستا، مهاجم چلسی به شاگردان او تأکید کرد: کاستا الان بازیکن ما نیست، پس درباره‌اش حرفی نمی‌زنم. چیزی که الان برایم از همه بیشتر اهمیت دارد، بازی برابر خیرونا و کسب 3 امتیاز آن است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!

یک بازیکن رئال به تنهایی بیشتر از تمام قهرمانی‌های اتلتیکو جام لالیگا را بالای سر برده است.

به گزارش فارس، 4 فوتبالیست پرافتخار تاریخ باشگاه رئال(بنزما، مارسلو، ناچو، مودریچ) با 25 جام قهرمانی به گرد پای پاکو خنتو، اسطوره ای با 12 قهرمانی لالیگا نمی‌رسند.

خنتو با 12 قهرمانی لالیگا و 6 قهرمانی در اروپا رکورددار این دو جام در تاریخ فوتبال به شمار می‌آید.

اسطوره رئال به تنهایی بیشتر از اتلتیکو مادرید به عنوان سومین تیم پرافتخار تاریخ لالیگا با 11 جام، قهرمانی کسب کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا از سال 1953 تا 1971 به عنوان وینگر رئال مادرید نقش آفرینی کرد و موفق شد در این مدت 18 ساله 428 بازی انجام دهد و 128 گل برای قوهای سپید به ثمر برساند.

نشریه آس می‌نویسد که لوکا مودریچ، کاپیتان رئال مادرید اگر بتواند در این فصل با رئال بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود به رکورد تاریخی خنتو با 6 قهرمانی اروپا می‌رسد.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی 8 بازیکن پرافتخار رئال در کسب قهرمانی لالیگا به ترتیب زیر است:

1-پاکو خنتو (12 قهرمانی)

2-پیری (10 قهرمانی)

3-آمانیکو آمارو (9 قهرمانی)

4-سانتیلانا (9 قهرمانی)

5-کاماچو (9 قهرمانی)

6-دی استفانو (8 قهرمانی)

7-میگوئل آنخل (8 قهرمانی)

8-مانوئل سانچز (8 قهرمانی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان