Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از دولتمردان خواست در انتخاب های خود برای تعیین مدیران و مسئولان کشور از نیروهای متخصص اهل سنت نیز بهره بگیرند.
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی ابراز امیدواری کرد با بررسی های کارشناسی وزرای دولت دوازدهم اجازه آغاز فعالیت را به دست آورند و مجلس هیچگاه نظارت خود را بر امور کشور در راستای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی در حاشیه قرار ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از آنان به عنوان مجاهدان صبور یاد کرد و گفت: رسانه ها باید با تشریح رشادت های آزادگان، نسل جدید را با فلسفه جهاد، صبر و شهادت که در زنان و مردان دوران دفاع مقدس باوری عمیق بود، آشنا کنند.
ماموستا محمدی همچنین با اشاره به حماسه پاوه و سالروز آزادسازی این شهر مقاوم، اقشار مختلف پاوه را رزمندگانی غیور، شجاع و با فرهنگ غنی دانست که همه سال های گذشته با بصیرت مانع نفوذ هرگونه فکر و فرهنگ بیمار و معاند به درون باور خود شدند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به آثار مخرب رسوب کینه و حسد در قلب و فکر مسلمانان، تاکید کرد ابتلا به این مشکلات موجب تیره شدن باور و روان خواهد شد.
ماموستا محمدی، یقین و تمکین به قوانین اسلام را مانع تشکیک و ترید در عقیده دانست و گفت: اگر به آنچه می گوئیم عمل کنیم و اخلاق را با دوگانگی در قول و عمل دچار آسیب نکنیم، ریا و تزویر برچیده خواهد شد.
او همچنین با شااره به آمار مرگ و میر تصادفات جاده ای در محورهای استان از مسئولان خواست نظارت های خود را بیشتر نمایند و با متخلفان برخوردهای قانونی شدید اعمال نمایند و از مردم خواست جوانان خود در هنگام رانندگی مراقبت و مانع رانندگی های حادثه ساز شوند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فقدان مرحوم ماموستا ملا احمدفخری، یک ضایعه بود
  • جذب ۲۴۵ نیرو در هلال‌احمر استان کرمانشاه
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه