Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@18:17:02 GMT

رحیمی: انتخابات شورای شهر لواسان تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۳۹۴۶

رویداد۲۴-علی رضا رحیمی رییس هیت نظارت بر انتخابات شورایهای شهر و روستای استان تهران فرآیند انتخابات شورای شهر لواسان را سالم و بعد از انتخابات شورای شهر تهران سالم ترین انتخابات دانست. رییس هیت نظارت بر انتخابات شورایهای شهر و روستای استان تهران مطالب منتشره در باره ابطال انتخابات شورای شهر لواسان را بی‌پایه و کذب جهت و تحت شعاع قرار دادن انتخاب شهردار در این عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی رضا رحیمی با اشاره به طرح برخی شایعات درباره انتخابات شورای شهر لواسان اظهار کرد: با توجه به فرایند سالم انتخابات لواسان این انتخابات بعد از انتخابات شورای شهر تهران سالم‌ترین انتخابات بوده و مطالبی که درخصوص ابطال انتخابات شورای شهر لواسان مطرح شد اساسا درست نبود.

وی اضافه کرد: مطالب منتشر در این زمینه بی‌پایه و کذب بوده و کسانی که چنین شائبه هایی را ایجاد می‌کنند باید مورد پیگیری قرار گیرند، مشخصا دادستان شمیرانات و فرماندار مسئولیت دارند به این موضوع ورود کنند. چرا که به نظر می رسد عده ای ‌که منافعشان قطع شده و دستشان از بیت‌المال کوتاه شده مبادرت به ایجا جو روانی می‌کنند.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه همه باید ظرفیت روانی حضور در رقابت‌ها و شکست و پیروزی را داشته باشند، تصریح کرد: این رای مردم است که در انتخابات تعیین کننده است.

رحیمی با بیان اینکه طرح این شایعات و جو سازی‌ها در آستانه تشکیل شورای شهر جدید و انتخاب شهردار در راستای فشار برای انتخاب شهردار است خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر باید پاک‌دستی، مردم داری و نظارت پذیری و پاسخگویی را ملاک قرار دهند و تحت فشار افرادی که نگاه فرصت‌طلبانه دارند، قرار نگیرند. طبیعتا شورای شهر در تصمیم گیری خود مستقل است و هر تصمیمی که بگیرید همان معتبر و قانونی خواهد بود.

رییس هیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران در ادامه با بیان اینکه انتخابات شورای شهر لواسان در سه مرحله مورد تایید قرار گرفته است، اظهار کرد: علاوه بر هیات نظارت شهرستان شمیرانات هیات نظارت استان تهران انتخابات شورای شهر لواسان را تایید کرد و علی‌رغم جو سازی در مدت زمان طرح شکایات حتی یک شکایت به این ستاد ارسال نشد و هیات نظارت بر انتخابات بررسی ‌های لازم را انجام داد و علی‌رغم این که نیاز به تایید هیات مرکزی نداشت تایید کرد و هیچ جای شبه‌ای برای مراجع قانونی قرار نداده است .

وی در پایان اظهار کرد: اینکه عده ای با استفاده از فرصت شهرداری این شائبه‌ها را درست کنند ، مراجع قضایی باید تصمیم مقتضی را اعلام کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس

فهرست کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.

به گزارش ایسنا، احسان محمدحسینی مسئول روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت، اظهار کرد: در فرایند انتخاب کاندیداها، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند و فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به ترتیب زیر است:


۱-سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳-سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵-زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷-  ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹-مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱-  حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟