Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر جمعه در مراسمی با حضور مسئولان پایتخت، بزرگراه نیایش به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام یافت.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر و شهردار تهران گفت: از همه عزیزانی که امروز محفل ما را گرم کرده‌اند علی‌الخصوص سیدحسن خمینی یادگار امام و هچنین آقای قالیباف شهردار تهران تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حدود ۵۰ سال شهروند تهران بودند که هم در مجلس هم در دولت سعی کردند که پیگیر حل مشکلات تهران باشند، گفت: امروز ما نام یکی از بزرگراه‌های تهران را به نام یک شهروند مسئولیت‌پذیر که ۵۰ سال زندگی خود را وقف سازندگی و رفع مشکلات شهر کرده‌اند، می‌گذاریم.

هاشمی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم در مجمع نمایندگان تهران و هم در دولت پیگیر مسائل تهران همچون ساخت مترو بودند، اظهار کرد: فعالیت‌های زیاد ایشان سبب نشد که حل مسائل تهران از دید وی غایب شود و آیت‌الله تا پایان عمر اهتمام جدی به آبادانی تهران و کشور داشتند و و حضور مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان، نشان‌دهنده قدردانی مردم از خدمتگزارشان بود.

وی افزود: نامگذاری بزرگراه نیایش به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نشان از قدردانی از وی به عنوان یک شهروند دارد و امیدوارم راه ایشان به عنوان یک فرد معتدل که به پیشرفت کشور و مدیریت ایرانی اعتقاد داشتند، ادامه یابد.

به گزارش ایسنا، در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات نیز با ذکر خاطراتی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خطاب به قالیباف گفت:‌ خاطرم هست که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به شما به عنوان مرد عمل و خدمت علاقه داشتند و شما را به مثابه یک رهرو حق‌شناس می‌دیدند. فردا روز ۲۸ مرداد است و امیدوارم شورای بعدی تصمیم بگیرد که یاد مصدق را نیز در شهر تهران گرامی بدارد.

وی افزود:‌ دوستی از اعضای شورا به من گفت که پیشنهاد داده‌اند خیابان نفت به نام دکتر مصدق نام‌گذاری شود. امیدوارم این موضوع پیگیری شود و می‌دانم هر انسانی ممکن است خطا کند ولی باید یاد و خاطره انسان‌های بزرگی‌ را که برای این کشور زحمت کشیده‌اند در یادها زنده نگه داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران