Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک دندانپزشک گفت: جویدن آدامس‌های بدون قند می‌تواند منجر به جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها شود. داوود بی باک در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: جویدن آدامس‌های بدون قند برای جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها موثر بوده و خوردن آن‌ها توصیه می‌شود. وی افزود: افراد می‌توانند در ساعاتی از روز نسبت به جویدن آدامس‌های بدون قند اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دندانپزشک در خصوص ارتباط دندان‌های پوسیده با بوی بد دهان اظهارکرد: پوسیدگی دندان‌ها باعث تجمع میکروب‌ها در دهان می‌شود و در نهایت میکروب‌ها سبب ایجاد بوی بد در دهان می‌شوند. بی باک ادامه داد: استفاده از دندان‌های مصنوعی و عدم توجه به بهداشت آن‌ها نیز یکی دیگر از دلایل بوی بد دهان به شمار می‌آیند.
وی با تاکید بر لزوم بررسی مرتب سلامت دندان و لثه‌هاخاطرنشان کرد: بررسی سلامت لثه و دندان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و توصیه می‌شود افراد هر ۶ ماه یکبار برای بررسی وضعیت دندان‌های خود به دندانپزشک مراجعه کنند. این دندانپزشک در خصوص نقش دهان شویه‌ها در کاهش بوی بد دهان اذعان کرد: دهان شویه‌ها در کاهش بوی بد دهان تاثیر گذار هستند، اما این طور نیست که بتوان با استفاده از دهان شویه‌ها تمام مشکلات را برطرف کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مهدی اسحاقی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه ساماندهی تور‌های داخلی و خارجی مازندران که در سالن اجتماعات اداره‌کل برگزار شد با بیان اینکه مازندران با توجه به قابلیت‌های فراوان گردشگری هر سال مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی زیادی قرار می‌گیرد، گفت: رشد تور‌های داخلی به شمال کشور و استان مازندران بسیار است و با توجه به فصل بهار و تابستان خیلی‌ها تمایل به سفر با تور‌های گردشگری دارند که باید برنامه‌ریزی‌های مطلوب صورت گیرد.

او با اشاره به معضل فعالیت تور‌های غیر مجاز، افزود: متاسفانه تور‌های بدون مجوز گردشگری با تبلیغات و ارسال عکس و ویدئو در فضا‌های مجازی برای جذب گردشگر فعالیت می‌کنند که موجب مشکلات بسیار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اعلام اینکه اگر اتفاق یا مشکلی در تور‌های بدون مجوز گردشگری بیفتد هیچ فردی پاسخگو نیست، افزود: با ساماندهی تور‌های بدون مجوز می‌توان شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی، رعایت شئونات اسلامی و حجاب و عفاف باشیم.

اسحاقی با اشاره به فعالیت ۱۹۵ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و صدور مجوز ۱۱ دفتر گردشگری سلامت در مازندران، گفت: بیشترین دفاتر مسافرتی و گردشگری در شهر‌های ساری، بابل، قائم‌شهر و آمل قرار دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۷ پروانه بهره‌برداری دفاتر مسافرتی و گردشگری صادر و ۱۴ پروانه بهره‌برداری در استان لغو شد، ادامه داد: ۹ متقاضی جدید برای دفاتر مسافرتی گردشگری در استان درخواست داده‌اند.

او مهمترین وظیفه دفاتر مسافرتی و گردشگری را تهیه بلیط و برگزاری تور‌های گردشگری داخلی و خارجی و همچنین تهیه روادید عنوان کرد.

اسحاقی تعداد راهنمایان‌تور در استان را ۲۴۰ نفر برشمرد و افزود: از این تعدادد۱۴۴ نفر عضو انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری هستند.

دیگر خبرها

  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • از استخر‌های بزاق تا وجود میلیون‌ها باکتری در دهان
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • مشارکت دانش آموز آباده‌ای در طرح وارنیش فلوراید تراپی
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟