Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،جمشید مشایخی به حواشی پیش آمده در جشن منتقدان و سخنانشدر مورد عزت الله انتظامی واکنش نشان داد و گفت:من دیروزحال جسمی خوبی نداشتم. می توانید از دبیر این جشن آقای گودرزی بپرسید. بارها به ایشان گفتم مرا از آمدن معذور بدارید چون حال جسمی ام مناسب نیست. بیهمار هستم. اما دوستان اصرار داشتند حتما بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وى افزود:اگر حرفی در مورد عزت الله انتظامی زدم، به هیچ‌ عنوان‌ تصور نمیکردم چنین حواشی ای به همراه داشته باشد. یک لحظه عصبانی شدم و آن حرفها را زدم. اگر میدانستم قرار است این همه ماجرا پیش بیاید محال بود چیزی بگویم. درست است که در این سینما همه زحمت کشیده اند و فقط یک نفر زحمت نکشیده، اما من راضی نیستم احدی به انتظامی بی احترامی کند.

این بازیگر در ادامه افزود: در این جشن من حرفهایی زدم و رفتم. بعد دو جوان روی سن آمدند و حرفهایی در مورد حرفهایم زدند. خوب، تمام شد رفت. آن دو جوان هم لزومی نداشت چیزی بگویند. حالا گفتند. تمام شد ماجرا. ادامه دادن ندارد. اینکه به یک ماجرا هی دامن بزنیم چه فایده ای دارد؟ واقعا از به وجود آمدن این حواشی ناراحتم.

وى افزود:شنیدم چند سایت در واکنش به حرفهای من به آقای انتظامی بد گفتند. خیلی غمگین شدم. کاش مثل این چند دهه دیشب هم سکوت میکردم. راضی نیستم احدی به ایشان بد بگوید.

مشایخى بیانکرد: حرفهای من در مورد ایشان حرفهای شخصی من بود، رابطه ی خودمان است. یک لحظه عصبانی شدم و چیزی گفتم که نباید میگفتم. حالم‌ خوب نبود. باید سکوت میکردم. حالا خواهشا کسی دیگر این ماجرا را ادامه ندهد. کسی هم از حرفهای من بر علیه ایشان سو استفاده نکند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • مرگ خاموش تخت جمشید و بیستون
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون