Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت بعد از کسب اولین برد در لیگ از انتقادهای وارد شده به تیمش گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، علی نظر محمدی بعد از اولین پیروزی سپیدرود در لیگ برتر بیان کرد: بازی پرفشاری بود چون در دقایق اولیه بازی گل پیروزی بازی را به ثمر رساندیم و بعد از آن مقداری شرایط بازی اول جلوی چشم بچه‌ها آمد تا با استرس کار را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانید که برگرداندن تیمی که در سه بازی اول لیگ شکست خورده کار سختی است. امروز پیشرفت از چندین جهت در سپیدرود چشم‌گیر بود. ما بعد از سه بازی جلوی گل خوردن را گرفتیم تا بتوانیم اولین پیروزی را کسب کنیم.

او ادامه داد: سه امتیاز خانگی در این بازی نشان می‌دهد هفته چهارم استارت خوبی برای سپیدرود است. امیدوارم این تیم از هفته ششم به بعد همانطور که وعده داده بودم شرایط بهتری پیدا کند. از تلاش بازیکنان در طول 90 دقیقه بسیار راضی هستم.

سرمربی سپیدرود همچنین درباره‌ جوی که علیه سپیدرود ایجاد شده گفت: همیشه گفته‌ام که آدم انتقادپذیری هستم. هر کسی در شهر رشت و ایران نقدی به تیم وارد کند با تمام وجود آن را می‌شنوم اما نقدهایی که امروز به سپیدرود وارد می‌شود بسیار مغرضانه است چون عده‌ای منافعی برای خودشان طراحی کرده‌اند اما من اجازه ندادم به منافعشان برسند.

نظرمحمدی گفت: انتقادهای ناجوانمردانه‌ای به بازیکنان سپیدرود مطرح شده است. یادمان نرفته طی دو فصل گذشته با اقتدار پرچم‌دار فوتبال گیلان بوده‌ایم. سپیدرود، سقوط داماش از لیگ یک به لیگ دو را با صعود از لیگ دو به لیگ یک جبران کرد. همین سپیدرود بود که سقوط ملوان را از لیگ برتر جبران کرد پس ما حق نداریم صعود مظلومانه این تیم را زیر سوال ببریم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد