Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:44:38 GMT

احداث حرم و صحن در امامزاده مبرقع

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۶۲۱۲

احداث حرم و صحن در امامزاده مبرقع

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محسن بهشتی ،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت:با اشاره به آزادسازی محوطه‌ها و هزینه‌های تملک شده امام زاده موسی مبرقع،طرح ساماندهی پیرامون امامزاده موسی مبرقع و چهل اختران سال 1389 بعد از سفر مقام معظم رهبری به قم جزو پروژه‌های استانی قرار گرفت و بنا شد هم از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و هم‌محل اعتبارات دولت، وزارت راه و شهرسازی و استانداری و هم از محل اعتبارات شهرداری سهم آورده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهار و سه‌دهم هکتار در اطراف امام زاده موسی مبرقع، چهل اختران، امام زاده زید و سید سرور مطالبه شده که قرار است مجموعه‌ای طراحی شود که طرح آن آماده شد و در کمسیون ماده 5 مصوب شده که 43 هزار مترمربع باید تملک شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم یادآور شد: بیش از 50 درصد از 43 هزار مترمربع تملک شده است و البته یک مقدار محدودیت‌های منابع مالی سبب شده که روند تملک کند شود.

وی محدودیت منابع مالی را مدنظر قرار دادو عنوان کرد: در گذشته از این 43 هزار مترمربع هرکجا با مالکان توافق می‌شد تملک صورت می‌گرفت اما هنگامی‌که منابع محدود شد، صحن امامزاده را در اولویت گذاشته‌ایم.

بهشتی ادامه داد: امیدواریم در سال 96 عملیات اجرایی احداث حرم در امامزاده مبرقع آغاز شود، همچنین اگر چند زمین دیگر در اطراف امامزاده تملک شود امیدواریم عملیات گودبرداری و احداث پارکینگ‌های زیرزمین و ایجاد صحن هم اجرایی شود، و نیز امیدواریم با ایجاد یک پارکینگ سه‌طبقه در این محل معضل ترافیک خیابان آذر هم حل شود.

انتهای پیام/ح

عملیات اجرایی احداث حرم در امامزاده موسی مبرقع آغاز می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر اختصاصی مهر از امامزاده ابراهیم(ع) بعد از وقوع آتش سوزی

دریافت 87 MB

تصویر بردار: مرتضی جوانمرد

کد خبر 6094922

دیگر خبرها

  • روایت مهر از شهرک چوبی امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • ببینید | تصاویری تلخ از خسارت‌های آتش‌سوزی گسترده در امامزاده ابراهیم (ع)
  • تصاویر اختصاصی مهر از امامزاده ابراهیم(ع) بعد از وقوع آتش سوزی
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد