Web Analytics Made Easy - Statcounter


جلسه علنی نوبت صبح مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم دقایقی قبل آغاز شد.

به گزارش عصر ایران جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه 28 مرداد) مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

وکلای ملت در 5 جلسه علنی گذشته صلاحیت و برنامه های 10 وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات، اطلاعات، اقتصاد، امور خارجه، بهداشت، کار، کشاورزی، دادگستری و دفاع بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم اکنون نمایندگان بررسی صلاحیت عباس آخوندی را در دستور کار دارند.

خبرهای جدید:

8:50- علوی به عنوان نماینده موافق پشت تریبون قرار گرفت.

8:35- محبی‌نیا به عنوان نماینده موافق وزیر راه پشت تریبون قرار گرفت.

8:22- سکینه الماسی به عنوان مخالف آخوندی پشت تریبون قرار گرفت.

-در دوره آخوندی برخی موانع در حوزه راه و شهرسازی مرتفع نشده‌اند. در مورد راه و ساختمان موفقیت کشورها در گرو ناوگان موفق ریلی دریایی و هوایی است. اما در حال حاضر در ایران اغلب جابه جایی‌ها از طریق جاده ها انجام می شود. در شرایطی که سفرهای جاده ای به نسبت ریلی بسیار پرهزینه و پرخطر است.

-باید با ایجاد کردن شبکه ریلی هم امنیت مسافران را تامین کنیم و هم هزینه از صرف هزینه های کلان بکاهیم. ضرورت دارد که نسبت به ساخت جاده ها متناسب با نیازمندی و نقاط حادثه خیز اقدام شود. اما آیا شما در با ساخت جاده در کاهش حوادث توفیق داشته اید؟

-صنعت ساختمان در دولت دهم با رکود بی سابقه ای مواجه شده است و و سیاست های دولت یازدهم هم نتوانسته این گره را بگشاید. در این شرایط سخت دوران گذرار باید به جمعیت 490 هزار نفری جامعه مهندسی اکتفا کرد یا قوانین موجود؟

-دغدغه مردم در حوزه مسکن به گونه ای است که حق برخورداری از مسکن به خوبی ادا نشده است. نقش دولت می تواند سیاست گذاری و نظارت باشد اما آنچه مورد نگرانی است این است که دولت در مورد مسکن صدای مدور و یکپارچه ندارد. از سخنان رئیس جمهور استنباط شد که در این مورد اختلاف نظر وجود دارد.

-ایران بر روی گسل زلزله قرار دارد و همیشه در معرض تهدید هستیم. آیا برای مقابله با آن راهی بررای مقاوم سازی وجود دارد؟ در حوزه نوسازی در شهرهای مختلف موفق عمل نکرده اید. اگر چه این نیازمند همکاری های فرابخشی است.

-دریا نفت، گاز، شیلات و ... در شیراز است که نه تنها در اقتصاد ایران بلکه در دنیا شناخته شده است. بزرگترین پایانه های نفتی در بوشهر است، پارس شمالی و جنوبی و در یک کلام ، بوشهر ایران کوچکی است که توسعه آن، توسعه ایران را به دنبال دارد. در حالیکه راه اندازی اتوبان بوشهر به شیراز و ... در کارنامه کاری شما موفق نیست. اگر به باور برخی دوستان استیضاح شما دلایل سیاسی داشته، اما ضعف مدیریتی نیز در آن موجود بوده است: ضعف در حوزه آی تی و آی سی تی، بدهی به پیمانکاران، عدم راه اندازی خط تولید ریلی و ....

-اما به قول معرف عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگوی، جا دارد در کنار این انتقادها از اعتماد شما به جامعه توانمند زنان تشکر کنم. از سپردن مسئولیتی مهم در سازمان ناوگان هوایی به یکی از زنان توانمند کشور، انتصاب خانم شرفبافی به سرپرستی شرکت هواپیمایی هما.


8:17- چهارمین روز جلسه علنی مجلس برای بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی حسن روحانی برای دولت دوازدهم، دقایقی پیش شروع شد


منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • رصد آسمان بر بلندای کوه | بزرگ‌ترین تلسکوپ ایران کجاست؟
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست