Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان با حضور اهالی هنر پنج شنبه 26 مرداد در کانون پرورش فکری برگزار گردید. آفتاب‌‌نیوز :



حمید فرخ نژاد و پسرش

الناز شاکردوست در یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان

احمد مهران فر در یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان

عکس هستی مهدوی فر

نسیم ادبی

داریوش مهرجویی در یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان


.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است

کانال تلگرامی حمید رسایی، از منتخبان اصولگرا برای مجلس آینده، متنی را با تیتر «توهین و اتهام زنی مسعود پزشکیان (آتیش بیار اغتشاشات) به منتخب مردم تهران! / کام مردم رو تلخ نکنید!» به اشتراک گذاشته است.

به گزارش انصاف نیوز؛ در ابتدای این متن به گفته‌ای از مسعود پزشکیان، یکی از منتخبین جریان میانه‌روها، اشاره شده که گفته «اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی…»

متن این یادداشت در واکنش به موضع پزشکیان در پی می‌آید:

«علی رغم تاکیدات مکرر رهبر انقلاب مبنی بر رعایت اخلاق و تلخ نکردن فضای سیاسی کشور، مسعود پزشکیان که اخیرا حمایت اصلاح‌طلبان مجلس دوازدهم از ریاست قالیباف رو هم اعلام کرده در گفتگو با یکی از رسانه‌ها در نهایت بی‌اخلاقی مجدداً به منتخب مردم تهران توهین کرده و اتهام زده اما جالبه که در همین مصاحبه از اخلاق هم دم زده!

الان هم کافیه فقط حمید رسایی به این بی اخلاقی و اتهامات زده شده پاسخ بده اونوقته که رسانه‌های پروژه بگیر قالیبافچی و اصلاحاتچی با دهها ترفند و تیتر رسانه‌ای، حمید رسایی رو نماینده جنجالی و شروع کننده دعوا معرفی کنن!

مثل دفعه قبل که روزنامه جوان اهانت و دروغ رو در مورد رسایی شروع کرد خبرگزاری تسنیم بازنشر داد و خبرگزاری فارس هم دامن زد اما وقتی حمید رسایی فقط در چند خط جواب تهمت‌های زده شده به خودش رو داد به ایشون انگ نماینده جنجالی و تفرقه انداز و… زده شد و طوری وانمود کردن که نوک پیکان فرمایش آقا ایشون بودن و متاسفانه بعضی دوستان هم تحت تاثیر همین جو رسانه‌ای ایجاد شده بدون رعایت تقوا این جمله رو تکرار کردن!

اینکه هنوز حمید رسایی هیچ اظهار نظری درباره کاندیداتوری برای ریاست مجلس نداشته، اما به دلیل تأثیرگذاری و موثر بودن در اذهان مردم و حتی منتخبان مجلس دوازدهم، از جمله گزینه‌های اصلی در مقابل قالیباف شمرده میشه نکته حائز اهمیتی هست که امیدواریم سایر نماینده‌های بیطرف در انتخاب هیئت رییسه این مطلب رو مدنظر قرار بدن و اسیر نام و روال غلط قبل نشن و در نظر داشته باشن که وقتی امثال پزشکیان نسبت به دور قبل ریزش رای ۱۵۰۰۰ تایی داشته و امثال قالیباف هم با ریزش رای ۸۰۰ هزارتایی نسبت به دور قبل مواجه شده درحالیکه حمیدرسایی با افزایش بیش از ۲ برابری رای نسبت به دور قبل یعنی ۴۸۰ هزار رای به مجلس راه پیدا کرده معناش این هست که مردم دنبال یک تغییر اساسی هستن که باید در زمان انتخاب هیات رییسه مورد توجه قرار بدن تا خواست مردم محقق بشه و امید به تغییر اساسی و سازنده در مردم همچنان زنده بمونه!

اما درنهایت جناب آقای پزشکیان اتفاقا ما بچه انقلابیها از امثال حمید رسایی انتظار دعوا با امثال شما دانه درشت‌هایی که باعثان و بانیان وضع موجود هستید و به صندلی قدرت چنگ زدید رو داریم و با همین امید از ایشون حمایت کردیم.

برخورد با دانه درشت‌های حامی اغتشاشات قطعا راحت و بدون چالش نخواهد بود اما یقین داریم حمید رسایی مرد این میدان هست و قطعا موفق هم خواهد شد بنابراین نگرانی شما و امثال شما بجاست.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • این تصویر از ترانه علیدوستی جعلی است!
  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است