Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی خاش گفت: 4 ایستگاه گیرنده تلویزیون دیجیتال در روستاهای بخش مرکزی خاش نصب و راه اندازی شده است که در هفته دولت رسماً افتتاح و به بهره داری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: طی دو هفته اخیر با نصب تجهیزات در دو منطقه پشت کمال و سنگان، اهالی مناطق فوق و مناطق همجوار آن قادر به دریافت شبکه های دیجیتال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از سال اخیر تاکنون تا ۴ ایستگاه تلویزیونی دیجیتال در بخش مرکزی راه اندازی شده است، تصریح کرد: پیگیر هستیم که 4 نقطه دیگر بخش مرکزی خاش از جمله مرز روتک نیز تا پایان سال تحت پوشش این شبکه ها قرار بگیرد.

شجاعی با بیان اینکه سیستم های دیجیتال مناطق سنگان و پشت کمال رسماً در هفته دولت به بهره برداری می رسد، گفت: مناطقی از پشتکوه و کارواندر و کوه سفید در برنامه اجرایی راه اندازی این شبکه ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان روستایی از مشاهده برنامه های تولیدی شبکه های سراسری و استانی محرومند، در تلاش هستیم با تامین حداقل امکانات نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

بخشدار مرکزی خاش گفت: در سال اخیر نیز اهالی منطقه بلوچ آباد پشت کوه بخش مرکزی و روستاهای اطراف از این نعمت که حدود 18 هزار نفر ساکن این مناطق بودند شبکه های دیجیتال سیما را دریافت کردند.

وی اذعان کرد: برخی از نقاط روستایی این بخش مانند شوگه، تلگزی، خان بی بی و غیره از پوشش برنامه های صدا و سیما محروم هستند که به زودی این مشکلات رفع خواهد شد.

شجاعی اظهار کرد: زیرساختهای تلویزیون دیجیتال با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی سازمان صدا و سیما و همکاری های شهرستان فراهم شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد خبر 849063 برچسب‌ها خبر ویژه تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است