Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته یک آتش‌سوزی وسیع در کارخانه تام‌فیلتر در شهرک صنعتی عباس‌آباد واقع در پاکدشت ورامین رخ داد که نیروهای امداد به سرعت برای مهار آن حاضر شدند.

این آتش سوزی در سه سوله بزرگ این کارخانه تولید فیلتر رخ داده که به دلیل وجود مواد سوختنی، مهار آن به سختی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اطفای این حریق، 15 ماشین آتش‌نشانی به محل اعزام شدند که پس از 5 ساعت تلاش، آتش مهار شد.

این حادثه تلفات جانی دربرنداشت؛ اما احتمالا چندین روز طول خواهد کشید تا کارگرانِ این واحد تولیدی بتوانند به سر کار بازگردند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند

مرتضی بخشی با اعلام اینکه گزارش حریق در روستای روح آباد به این سازمان اعلام که نیرو‌های این سازمان از ایستگاه شماره یک به محل اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند.

رئیس آتش نشانی با اعلام اینکه علت حریق توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می‌باشد گفت: خوشبختانه با هوشیاری صاحب دکه تا قبل از رسیدن نیرو‌ها، مالک توانسته بود بخشی از آتش را مهارکند و پس از حضور نیرو‌های آتش نشان این دکه مواد غذایی ایمن سازی کامل شد.

وی همچنین از مهار حریق یک خودرو پراید در منزل مسکونی خبر داد وگفت: این حریق  در روستای احمد آباد رخ داد که نیرو‌های این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.
 
بخشی بیان کرد: حریق خودرو بدون آنکه به فردی آسیب وارد شود، مهار و محل ایمن‌سازی و نیرو‌ها بعداز ۴۵ دقیقه به ایستگاه برگشتند.

بخشی از شهروندانمرتضی بخشی رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از مهار حریق یک دکه مواد غذایی در روستای روح آباد خبر داد. خواست تا با تهیه کپسول‌های آتش نشانی و فراگیری آموزش‌های لازم در زمان‌های حریق یاری رسان شهروندان و حادثه دیدگان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • چراغ این حجره صندوق سازی هنوز روشن است
  • ۱۱ مورد آتش‌سوزی اراضی ملی در استان سمنان مهار شد