Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز- دبیر هیات دو میدانی خوزستان گفت: مرحله دوم لیگ باشگاهی بانوان بزرگداشت شهدای مدافع حرم با قهرمانی تیم دو میدانی ایذه پایان یافت.

سعید پویا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه در مرحله دوم لیگ باشگاهی دومیدانی بانوان استان با حضور ۱۷۲ ورزشکار در قالب ١٢ تیم انجام شد،اظهار کرد: این لیگ بزرگداشت شهدای مدافع حرم شامگاه جمعه ٢٧ مرداد ماه در ١٠ رشته در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دوندگان خوزستان در دومین مرحله از لیگ دو و میدانی علاوه بر رکوردها و نتایج کیفی مطلوب، استقبال بی نظیر باشگاه ها و هیات های دو و میدانی شهرستان ها از نکات مثبت این دوره از مسابقات بود، افزود: این موضوعات نوید بخش روزهای خوب دو و میدانی خوزستان در بخش بانوان است.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: نتایج تیمی در مرحله دوم لیگ باشگاههای استان خوزستان بخش بانوان، شهرستان ایذه ٥٣ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و تیم های مقاومت ٥١ امتیاز و گتوند ٤٤ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

پویا یادآور شد: اما در پایان مرحله دوم مجموع امتیازات تیم های اول تا سوم در دو مرحله برگزار شده مقاومت ١١٤ امتیاز عنوان اولی را بدست آورده است و تیم های ایذه و گتوند بر سکوهای دوم و سوم با ۱۰۹ و ۱۰۰ امتیاز ایستادند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکار اخلاق مرحله اول، مهین آذرنوش از باغملک بوده است گفت: در مرحله دوم نیز فاطمه معین پور از تیم مقاومت عنوان ورزشکار اخلاق را به خود اختصاص داده است.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان نفرات برتر ماده های ۱۰۰ متر با مانع، ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰ و ۱۵۰۰ را، آنیتا حبیبی(ایذه)، عاطفه مرداسی(مقاومت)، ساناز شاهپری، سهیلا شاهپری و پارمیس حیدری (ایذه) برشمرد و گفت: سمیه اسدیان(مقاومت)، زهرا موسوی(علوم پزشکی)، نازنین نظر زاده(گتوند) و زینب شیخ رباط(علوم پزشکی) در ماده های پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک سکوهای اول را از آن خود کردند.

پویا اضافه کرد: در ماده۴ در ۴۰۰ متر امدادی تیم های ایذه، مقاومت و گتوند مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. ‌

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمن را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • پایان صبر استراتژیک ایران!
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان