Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: برای شرکت در رقابت‌های جهانی آرژانتین در ابتدا منتظر صدور ویزا از سوی کشور میزبان هستیم تا سپس خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کنیم.

امین اله‌مانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم فوتبال هفت نفره برای شرکت در رقابت‌های جهانی آرژانتین که شهریور ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تیم ایران در رقابت‌های جهانی آرژانتین در سخت‌ترین گروه قرار دارد و من تصور می‌کنم برای راهیابی به مرحله بعد باید به سختی بجنگیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر ما باید در ابتدا ببینیم کشور میزبان آیا به ایران ویزا می‌دهد یا خیر؟ ما ۱۰ سال پیش که آرژانتین میزبان برگزاری این رقابت‌ها بود، برای تیم ایران ویزا صادر نکرد. حال که برای دومین بار میزبان برگزاری این رقابت‌هاست، دقیقا نمی‌دانیم قبل از اعزام به این رقابت‌ها آیا کشور میزبان به ایران ویزا خواهد داد یا خیر؟

وی گفت: ما تمام کارها را برای حضور در رقابت‌های جهانی آرژانتین به موقع انجام داده ایم و حتی اسامی را چند روز زودتر از موعد به کشور میزبان اعلام کردیم تا مشکلی برای حضور در رقابت‌های جهانی نداشته باشیم. امیدوارم در این دوره، کشور میزبان مشکلی برای تیم ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی ایجاد نکند.

اله‌مانی درباره وضعیت تیم ایران، گفت: ما برای آماده‌سازی تیم ایران شش مرحله اردو از ابتدای سال پیش‌بینی کردیم که اکنون در حال برگزاری پنجمین اردوی خود هستیم که تا اوایل شهریور ادامه خواهد داشت. آخرین اردوی ما که متصل به اعزام است از ۶ شهریور آغاز و تا ۱۴ شهریور قبل از اعزام تیم به آرژانتین ادامه خواهد داشت.

وی یکی دیگر از مشکلات تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در رقابت‌های جهانی آرژانتین را مشکل کلاس‌بندی پزشکی عنوان کرد و افزود: به دلیل تغییراتی که در قوانین کلاس‌بندی و قوانین فنی فوتبال هفت نفره ایجاد شده ما مجبوریم در برخی از پست‌ها و کلاس‌های پزشکی از بازیکنان جدید استفاده کنیم و این مساله قطعا در تایید کلاس‌بندی بین‌المللی‌ها در رقابت‌های جهانی می‌تواند شرایط سختی را برای ما ایجاد کند. از سوی دیگر در برخی از بازیکنان ما با کلاس‌بندی‌های فدراسیون جانبازان و معلولین اختلاف نظر داریم و بازیکنانی که تصور می‌کنیم برای حضور در رقابت‌های جهانی آرژانتین مناسب هستند، از نظر کلاس‌بندی پزشکی مورد تایید کلاس‌بندهای فدراسیون نیستند و در این زمینه اختلاف نظر داریم. امیدوارم از نظر کلاس‌بندی پزشکی اختلافاتی که با کلاس‌بندهای فدراسیون داریم برطرف شود و ما بتوانیم بهترین بازیکنان خود را راهی رقابت‌های جهانی آرژانتین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره همچنین در خصوص گروه ایران در رقابت‌های جهانی و همگروهی آن با آرژانتین، روسیه و پرتغال اظهار کرد: تیم ایران در سخت‌ترین گروه ممکن قرار دارد و ما کار سختی را در آرژانتین پیشرو خواهیم داشت. به اعتقاد من این نوع گروه بندی تا حدودی شک برانگیز است و ما در گروهی قرار داریم که تمام تیم‌های برتر دنیا در آن قرار دارند. قطعا ما برای صعود به مرحله بعد شرایط سختی خواهیم داشت و به راحتی نمی‌توانیم از گروه خود صعود کنیم.

وی اضافه کرد: آرژانتین که کشور میزبان است و روسیه که قهرمان جهان است،‌ جزء تیم‌هایی هستند که برای ما در این دوره از رقابت‌ها مشکلات زیادی را ایجاد خواهند کرد. البته تیم ایران نیز در طی این مدت تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشته و ما هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت تا بتوانیم رقابت خوبی را در جهانی آرژانتین با تمام تیم‌های گروه خود داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره یادآور شد: ما بعد از رقابت‌های جهانی آرژانتین در رقابت‌های جهانی انگلستان نیز نتوانستیم حضور پیدا کنیم و تقریبا پنج سال از رقابت‌های جهانی دور بودیم. رقابت‌های جهانی آرژانتین سخت‌ترین تورنمنتی است که ما بعد از این همه مدت باید حضور پیدا کنیم تا بتوانیم شرایط تیم فوتبال هفت نفره را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

وی در پایان از عبدالرضا کریمی‌زاده، حسن صفری، حسین تبریز، صادق حسنی، امیر عزت‌دوست، مهدی جمالی،‌ لطف‌اله جنجگو، عباس ترابی، محسن مختاری، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصوم‌زاده و حبیب‌اله حیدری‌مهر به عنوان ۱۳ فوتبالیستی عنوان کرد که به رقابت‌های قهرمانی جهان آرژانتین اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد

به گزارش قدس آنلاین، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله دیروز در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)

* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)

* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)

* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

همچنین دیدارهای این مرحله در تاریخ ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

گفتنی است تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مراحل قبلی از گردونه رقابت‌ها حذف شده اند و این بهترین فرصت برای سایر تیم هاست که با قهرمانی راحت در این رقابت‌ها بتوانند سهمیه آسیایی کسب کنند. در این بین تراکتور و سپاهان از شانس خوبی برای رسیدن به فینال برخوردارند مگر اینکه دچار شگفتی‌های جام حذفی شوند.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی