Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر افزود :زمینه سازی برای توسعه مهارت های تفکر، پژوهش و کارآفرینی و ایجاد بستری برای شادی و نشاط در بین دانش آموزان از ویژگی های این جشنواره است که زمینه ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را محقق می کند.

محمد حسین اردشیر توسعه کارآفرینی را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود : این جشنواره می تواند به توسعه کارآفرینی ؛ افزایش تولید و اشتغال در جامعه کمک کند و دانش آموزان را در تولید علوم دانش بنیان یاری دهد

وی خاطر نشان کرد : .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درسومین دوره جشنواره علمی پژوهشی نوجوان خوارزمی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول از سراسر کشور در مشهد 185 دانش آموز دختر و 108 دانش آموز پسر در رشته های پژوهش علمی، مسابقات آزمایشگاهی، دست سازه، بازارچه کارو فناوری ، زبان انگلیسی و زبان و ادبیات فارسی به مدت دو روز رقابت کردند.اردشیر به درخشش تیم دانش آموزی لرستان در این دوره از جشنواره اشاره کردو گفت : دانش آموزان لرستانی با درخشش توانستند 6رتبه اول تا سوم را کسب کنند

دبیر سومین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی آموزش و پرورش لرستان هم به نتایج تیم اعزامی لرستان هم اشاره کرد و گفت : در محور علوم آزمایشگاهی تیم دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی رضوان خرم آباد متشکل از زهرا سپهوند، محدثه والی نیا و در محور بازارچه کاروفناوری تیم دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان خرم آباد رتبه اول را کسب کردند . یحیی دریکوند ادامه داد : در محور زبان تیم دانش آموزی دبیرستان فرزانگان الیگودرز متشکل از مهدیه جمشیدوند، یلدا بهمن و خورشیدآسترکی ، در محور ادبیات هم دانش آموززهرا جوزیان از دبیرستان آفتاب شهرستان نورآباد و در محور دست سازه هم دانش آموزالهه زهتاب از دبیرستان فرزانگان شهرستان خرم آباد رتبه دوم را به خود اختصاص دادند .

دریکوند در پایان به محور پژوهش علمی اشاره کرد و افزود : در محور پژوهش علم ی دانش آموز سینا امیری از دبیرستان استعدادهای درخشان دوره اول متوسطه خرم آباد رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد .

۴۶

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون آموزش ابتدایی استان خراسان رضوی گفت:طرح شهید همت با رویکردی نوین و مبتنی بر نیاز‌های واقعی معلمان، مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی معلمان را در سطوح مختلف ارتقا بخشید. 

آذر رشیدی افزود: "این طرح در قالب دوره‌های آموزشی حضوری و برخط، با برگزاری گفتمان‌های آموزشی در راستای جریان سازی و شبکه سازی با موضوعاتی نظیر چگونگی طراحی آموزشی، بهبود راهبرد‌های حل مسئله، مدیریت کلاس درس، خلاقیت و نوآوری، و فناوری‌های آموزشی انجام شد. "
رشیدی با اشاره به اهمیت آموزش معلمان در دوره ابتدایی، گفت: "دوره ابتدایی به عنوان پایه‌ای‌ترین دوره تحصیلی، نقشی کلیدی در شکل‌گیری شخصیت و هویت دانش‌آموزان ایفا می‌کند، از این رو، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های معلمان این دوره، نقشی حیاتی در ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان خواهد داشت. "
معاون آموزش ابتدایی استان خراسان رضوی افزود: "طرح شهید همت در ۳ فاز عملیاتی متناسب با نیاز‌های آموزشی معلمان با هدف ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای دانش‌آموزان، کاهش افت تحصیلی، تربیت نسلی خلاق و نوآور، به‌روزرسانی دانش معلمان با رویکرد‌های نوین آموزشی اجرا شد. "
وی گفت"اجرای طرح شهید همت، گامی مؤثر در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت آموزشی در دوره ابتدایی است. بدون شک، توانمندسازی معلمان به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت، نقشی کلیدی در تربیت نسلی خلاق، نوآور و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • درخشش ۱۳ مخاطب تحت حمایت در جشنواره قرآنی باران وحی
  • درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بمی در مرحله اول المپیاد‌های علمی کشور
  • درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در پویش ملی «خوانش کتاب»
  • تکالیف مهارت محور جایگزین پیک نوروزی دانش‌آموزان می‌شود
  • حمایت ایرانسل از سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با تأکید بر هوش مصنوعی
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • تکالیف مهارت محور جایگزین «پیک نوروزی» ۱۴۰۳
  • دانش‌آموزان نسیم شهری بدهی یک زندانی را پرداخت کردند
  • جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است
  • جشنواره آیین سرزمین من در آباده