Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس محمدرضا صحتی در مصاحبه با خبرگزاری فارس با اشاره به در پیش بودن هفته دولتگفت: در هفته دولت تعداد 63پروژه برق به صورت هم‌زمان در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد که این طرح‌هادر پنج محور برق‌رسانی به مسکن مهری شهری و روستایی، توسعه و احداث شبکه در مناطق شهری و روستایی، بهینه‌سازی شبکه‌ها، تأمین روشنایی شهرها و روستاها و نصب کنتور بااعتباری بالغ‌بر 93 میلیارد و 355 میلیون ریال اجراشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های یادشده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات‌رسانی به مشترکین برق‌دارد، عنوان کرد: با اجرای 19 طرح توسعه و احداث شهری و روستایی افزون بر 55 هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف و 772 دستگاه چراغ پربازده به تجهیزات شبکه استان یزد افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اعلام کرد: در حوزه روشنایی، 17 پروژه با احداث 18 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف با هزینه‌ای بالغ‌بر پانزده میلیارد و 556 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

صحتی تکمیل برق‌رسانی به مسکن مهر را از اولویت‌های وزارت نیرو برشمرد و خاطرنشان کرد: درمجموع پروژه‌های شهری و روستایی مسکن مهر، شش هزار و 81 متر شبکه فشار متوسط احداث می‌شود و چهار طرح استان برق‌دار می‌شود که عمده آن مربوط به برق‌رسانی به فازهای پروژه مسکن مهر رز و روشن، تصفیه‌خانه مسکن مهر میبد و نواندیشان صبا در شهرستان یزد خواهد بود.

وی بابیان اینکه 89 دستگاه پست هوایی به ظرفیت 8 هزار کیلوولت آمپر به تأسیسات موجود افزوده‌شده است، اذعان کرد: شرکت توزیع نیروی برق در این پروژه‌ها بر اساس رویکرد وزارت نیرو، بسترسازی لازم برای اتوماسیون شدن شبکه‌ها و کاهش تلفات برق را لحاظ کرده است.

این مقام مسئول تأمین روشنایی بلوار سامعی، خاتم، شهدای رحمت‌آباد و جنب استانداری را از مهم‌ترین پروژه‌های روشنایی شهرستان یزد برشمرد و گفت: درمجموع پروژه‌های روشنایی قابل‌افتتاح بالغ‌بر 887 دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی 70 و 150 وات به‌کاررفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد بابیان اینکه تعداد مشترکین برق استان یزد از 630 هزار مشترک فراتر رفته است تأکید کرد: استفاده از شیوه‌های نوین مدیریت شبکه برای استمرار انرژی الکتریکی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، فرهنگ‌سازی و اصلاح الگوی مصرف مشترکین، گسترش و توسعه خدمات الکترونیک از برنامه‌های استراتژیک این شرکت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات

معاون راهبردی و تنظیم بازار رگولاتوری گفت مشترکین درصورتی می‌توانند از اینترنت فیبرنوری استفاده کنند که در سایت اصلی اپراتورها ثبت اولیه را انجام داده باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی روحانی نژاد، معاون راهبردی و تنظیم بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص نحوه دریافت خدمات از سامانه iranfttx و اینترنت فیبر نوری اظهار کرد: این سایت به مشترکین اعلام می‌کند که کدام مناطق و محلات فیبرکشی شده است.

روحانی نژاد ادامه داد: اگر اینترنت بر بستر فیبر می‌خواهید باید به پرتابل اپراتور مورد نظر بروید، مبلغ اولیه را پرداخت کنید در این صورت اپراتور موظف است در صورت طی شدن این فرایند ظرف ۳۰ روز خدمات اتصال فیبر را برای کاربران انجام دهد.

وی افزود: اگر اپراتور از ارائه خدمات طی ۳۰ روز خودداری کرد در این صورت باید در سامانه ۱۹۵ شکایت کنند، پس از اعلام شکایت ما طرف حساب اپراتور خواهیم بود.

معاون راهبردی و تنظیم بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: زمانی مشترک به ۱۹۵ مراجعه می‌کند که اپراتور به تعهد خود عمل نکرده باشد در این صورت رگولاتور به موضوع ورود می‌کند و علاوه بر جریمه اپراتور خدمات مورد نیاز به درخواست کننده ارائه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی مشترکین همچنان گلایه‌مند از عدم دریافت خدمات هستند، تصریح کرد: این موضوع با اپراتورهای خدمات دهنده فیبرنوری مطرح شده است، بسیاری از نمونه‌ها حکایت از این دارد که مشترکین نیز کم لطف بوده‌اند.

روحانی نژاد ادامه داد: اپراتورها مستنداتی ارائه کردند که نشان می‌دهد یک مشترک در گذشته درخواست خود را بدون پرداخت هزینه ثبت کرده است، اپراتور بر اساس نیاز مشترک فیبر را تا درب منزل آورده ولی مشترک لحظه آخر با دلایل مختلف اعم از اینکه ملک اجاره است یا از درخواست خود پشیمان شده‌ایم.

روحانی نژاد اضافه کرد: مصوبه می‌گوید مشترک پس از ثبت درخواست ابتدا باید پرداخت اولیه خود را انجام دهد تا اپراتور این اطمینان را داشته باشد که این مشترک حقیقی است و در مراحل بعد موظف به ارائه خدمات خواهد بود.

معاون راهبردی و تنظیم بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اپراتوری به مشترکین اعلام کند تا پوشش‌دهی یک منطقه کامل نشود به سایر مشترکین نیز خدمات اینترنت بر بستر فیبر ارائه نخواهم کرد، گفت: این ادبیات در گذشته مورد استفاده مخابرات بود، در گذشته سیستم نجما وجود داشت که مدل تجمیعی بود یعنی به طور مثال در یک مجتمع حداقل ۱۰ واحد درخواست بدهند که برای من صرفه داشته باشد و بعد خدمات ارائه دهم.

روحانی نژاد ادامه داد: اپراتورهای دیگر اما چنین رویه‌ای ندارند زیرا برای همه مراحل کار هزینه می‌کنند و یک مشترک هم برای آنها ارزشمند است در نتیجه به همه درخواست‌ها در اولین فرصت پاسخ می‌دهند.

معاون راهبردی و تنظیم بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار کرد: البته هفته گذشته پروانه مخابرات بعد از مدتها به آنها داده شده و تاکید کرده‌ایم که پس از دریافت پروانه موظف هستند مثل بقیه اپراتورها ظرف ۳۰ روز به تک تک متقاضیان خدمات ارائه کنند در غیر این صورت به کمیته تخلفات خواهند رفت.

روحانی نژاد خاطرنشان کرد: مشترکین باید دقت کنند که حتماً در منطقه سبز پوشش قرار گرفته باشند تا درخواست آنها اجرایی شود.

کد خبر 748748

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان