Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:40:17 GMT

افزایش 16 درصدی مصرف سی ان جی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۳۹۷۸۱

افزایش 16 درصدی مصرف سی ان جی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌ جنوبی گفت: مصرف سی ان جی در شش ماه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته 16 درصد رشد داشته است.

علی اصغر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از توزیع ۱۵میلیون و ۷۵۷ هزار کیلوگرمCNGدر 6 ماهه اول امسال خبر داد و اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صرفه جویی بیش از ۱۵میلیون لیتر بنزین در استان با توجه به این میزان مصرفCNG، افزود: این منطقه با ۲۴ باب جایگاهCNGو ۱۳۸ نازل، در حال سوخت رسانی به هموطنان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در 6 ماه ابتدای امسال، ۱۲۸ میلیون و ۴۲۷ هزار لیتر بنزین مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تنها یک درصد رشد داشته است.

وی از مصرف بیش از 10 میلیون لیتر نفت سفید و ۱۹۳ میلیون و ۹۷۸ هزار لیتر نفت گاز غیر نیروگاهی خبر داد و گفت: مصرف این دو فرآورده در شش ماه ابتدای سال به ترتیب 18.4 درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان‌ جنوبیتصریح کرد: در این بازه زمانی بیش از شش میلیون لیتر نفت کوره مصرف شده که ۳۴ درصد کاهش مصرف در این بازه زمانی داشتهایم.

اصغری با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و در راستای پیشبرد اهداف عالی شرکت، فروش مرزنشینان در 6 ماه ابتدای سال را بالغ بر ۱۲ میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: فروش به مرزنشینان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴۱۶ درصدی داشته و در این خصوص ۱۱۶ میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش نفت گاز به خزانه وارد شده است.

وی یادآور شد: حدود هشت میلیون لیتر نفت گاز در بازارچه مرزی ماهیرود همزمان با فروش سوخت به مرزنشینان عرضه شده که این امر در راستای رونق بازارچه‎های مرزی و جلوگیری از قاچاق سوخت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در مجموع از طریق مرز ماهیرود به میزان ۲۰ میلیون لیتر در شش ماه اول سال جاری عرضه انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۳۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین