Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر پیشنهادی «فرهنگ و ارشاد اسلامی» دوازدهمین فردی بود که سوابق و برنامه‌های او توسط نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی بررسی شد و نمایندگان موافق و مخالف نظرات خود را بیان کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی «فرهنگ و ارشاد اسلامی» دوازدهمین فردی بود که سوابق و برنامه‌های او توسط نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی بررسی شد و نمایندگان موافق و مخالف نظرات خود را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراتژی توسعه صنعتی شریعتمداری در مناطق محروم کشور مشخص نیست
احمدعلی کیخا در نشست علنی امروز (شنبه، 28 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بنده نیروی حامی دولت بوده و برای موفقیت دولت در این دوره تلاش زیادی کرده‌ام، گفت: این تلاش نه تنها برای شخص بلکه برای مشی اعتدالی رئیس جمهور در اداره کشور، خردگرایی و احترام به سایر قوا، حاکمیت قانون و پیروی از مقام معظم رهبری بوده است.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دولت توانسته فرزندان امام و رهبری را زیر یک سقف جمع کند تا در راه اعتلای اسلام با همدلی و همزبانی تلاش کنند، افزود: این دولت توانسته مانع از شکاف بیشتر در بین نیروهای انقلاب شود اما کار نمایندگان مجلس به اینجا ختم نشده و باید از طی مسیر درست توسط دولتمردان مراقبت و نظارت کند مبادا این غفلت سبب شود که در پایان این 4 سال این اندیشه که بزرگانی همچون مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان معمار اندیشه اعتدالی در سیاست ایران پس از انقلاب برای آن زحمت‌های فراوانی کشیده به شکست منجر شود.

وی با بیان اینکه اولین آسیب شریعتمداری این بوده که رئیس ستاد انتخاباتی روحانی بوده است، ادامه داد: این موضوع از جهت ارتباط موثر با شخص رئیس جمهور اشراف جامع و خواسته‌های مردم مناطق مختلف و درخواست‌های آنها از دولت برخورداری از خیل عظیم رابطین مردمی در سراسر کشور و همچنین در ایجاد رابطه مستحکم با سایر وزرا که لازمه موفقیت وزارتخانه است خوب بوده اما یکی از مشکلات کشور بیکاری و فقر بوده و وزارت صنعت، معدن و تجارت یک دستگاه تخصصی بوده که باید بیشترین نقش را در رفع این معضل ایفا کند.

کیخا اظهار کرد: درگیری شریعتمداری با مسئولیت سیاسی گذشته این تهدید را به وجود آورده که این مسئولیت مقداری از وقت شما را گرفته و تحت فشار نیروهای سیاسی در انتصاب و انتخاب مدیران و تصمیم گیری‌ها دچار انحراف شود و عملا دولت در رسیدن به اهداف این بخش که ایجاد اشتغال و رفع فقر است باز بماند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه به وزیر گذشته آقای نعمت‌زاده این ایراد گرفته می‌شد که به دلیل تجربه مدیریت صنعتی در 4 سال گذشته به امور بازرگانی تجارت کمتر توجه کرده است، افزود: اکنون این نگرانی درباره شریعتمداری وجود دارد که تجربه و تخصص مدیریتی وی در امور بازرگانی سبب شود که به امور صنعتی و معدنی وزارتخانه کمتر توجه شود و از بابت این غفلت به اهداف توسعه این بخش و منافع حاصله کمتر دست یافته و دولت از این موضوع دچار آسیب شود و موارد مطروحه در برنامه‌های شریعتمداری گواه همین موضوع است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: دلیل سوم بنده برای مخالفت با شریعتمداری این بوده که وی در پست قبلی خود به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور برخلاف قانون که مسئولیت تصمیم‌گیری در خصوص زمان، میزان و نوع واردات محصولات کشاورزی را که بر عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته است در این حوزه ورود کرده و تصمیم‌گیری کرده است و موجبات اختلال در سیستم تنظیم بازار را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه اگر چنین چیزی درست باشد تصمیم شریعتمداری خلاف روح قانونگرایی دولت و منش رئیس جمهور است، اظهار کرد: وظیفه تمامی وزرا و تمام مسئولان کشور در تمامی قوا در مرحله اول عمل به قانون بوده و اگر واقعا در این کشور افراد و مسئولین در جایگاه قانونی خود حرف زده و عمل می‌کردند قطعاً بخش زیادی از مشکلات مردم رفع می‌شد و اگر این روحیه در شریعتمداری باشد بروز چنین رفتارهایی در مسئولیت جدید وی بیشتر محتمل می‌شود و قطعاً این موضوع به بخش کشاورزی آسیب می زند.

کیخا افزود: در یک کشاورزی پیشرفته از انتخاب بذر، تاریخ کاشت، انتخاب محصول، مصرف نهاده‌ها و زمان برداشت با هدف بازار انجام می‌شود و نمی‌توان این موضوعات را از مزرعه تا سفره از یکدیگر جدا کرد و یکی از اهداف اصلی از قانون تمرکز در مجلس هشتم این بوده که اختیارات و مسئولیت‌ها در وزارت جهاد کشاورزی متمرکز شود و البته به میزان زیادی موثر واقع شده اگرچه ممکن است ایراداتی به عملکرد وزارت جهاد در این موضوع وارد باشد اما اصل موضوع را نباید انکار کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: اگر نظراتی در این خصوص وجود داشته باشد در قالب لایحه تفکیک 3 وزارتخانه دولت که هم اکنون در مجلس مطرح بوده با دلایل توجیهی و اقناع کارشناسی نمایندگان به تصویب برسد اما همه باید تا اصلاح قانون به قانون پایبند باشند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ارائه شده از سوی شریعتمداری موضع وی در خصوص ملاحظات زیست محیطی در توسعه صنعتی و تجاری کشور روشن و شفاف نیست، یادآور شد: تغییرات در کابینه رئیس جمهور حاکی از آن است که می‌خواهند شتاب بیشتری به توسعه صنعتی کشور دهند اما آیا مفهوم آن این بوده که شاهد یک عقبگرد زیست محیطی در سیاست‌های دولت خواهیم بود لذا باید موضع شریعتمداری در این خصوص شفاف باشد.

وی با اشاره به اینکه انتظار این بوده که شریعتمداری به اجرای قانون اساسی پایبند بوده و مانع از اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی شود که سبب تخریب و آلودگی غیرقابل جبران می‌شود، افزود: بخش زیادی از گرفتاری‌های امروز مردم ناشی از توسعه فعالیت‌های صنعتی در مناطقی از کشور بوده که بیش از ظرفیت و توان اکولوژیکی محیط بوده و ناپایداری مناطق محیط زیستی را به خطر انداخته است.

کیخا با بیان اینکه دو نقد مهم به برنامه و سیاست‌های تجاری شریعتمداری وارد است، ادامه داد: امروزه تجارت آب مجازی به گونه‌ای که منافع ملی کشورها به ویژه در مناطق خشک بهینه شود یکی از اصول مهم تدوین الگوهای توسعه تجارت به شمار می‌آید که متأسفانه در برنامه پیشنهادی شریعتمداری هیچ رد پایی از دیدگاه‌های مفید علمی در توسعه صنعتی و تجاری در طی سال‌های پیش رو دیده نمی‌شود و اگر قرار باشد پاشنه بر همان مدار قبلی بچرخد هیچ اتفاق خاصی در توسعه کشور رخ نمی‌دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه از یک سو همه فریاد می‌زنند که کشور با بحران آب روبرو بوده و با ادامه این روند آینده خوبی برای کشور متصور نیستند، اظهار کرد: از سوی دیگر کمتر نشانی از لحاظ کردن این موضوع در جهت‌گیری‌های توسعه صنعتی کشور دیده می‌شود کما اینکه در برنامه‌های شریعتمداری حرفی از این موضوع به میان نیامده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به نقد دوم در سیاست‌گذاری‌های تجاری شریعتمداری افزود: رویکرد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در توسعه تجارت با کشورهای همسایه مشخص نیست؛ چند سال پیش در سفری به کشور پاکستان با مسئولان ارشد این کشور دیدارهایی صورت گرفت علیرغم اینکه پسوند فامیلی تمام مسئولان این کشور به شهرها و استان‌های مناطق مختلف ایران بازمی‌گشت و همه آنها به کشور و مردم ایران اظهار ارادت می‌کردند اما به صراحت حرف دل آنها این بود که نگاه شما در تجارت به غرب بوده و کمتر به همسایگان تمایل دارید.

وی ادامه داد: پاکستانی‌ها می‌گفتند که کالاهای ما از مرز سیستان و بلوچستان اجازه ورود به ایران نداشته اما همین کالاها به دوبی و سپس ترکیه رفته و از آن طریق وارد ایران می‌شود و تأکید داشتند که در بازارهای خود کالاهای ایرانی را مشاهده نکرده و اظهار می کردند که هر آنچه از دیده برود از دل برود.

کیخا با بیان اینکه بدون داشتن همسایه‌های توسعه یافته نمی‌توان ایران را توسعه داد، اظهار کرد: همسایگان باید از مزایای توسعه کشور برخوردار شوند و اولویت اول در توسعه تجاری و صنعتی باشند چرا که کشورهای منطقه می‌توانند بازار مصرف خوبی برای کالاهای تولیدی کشور بوده و وارد کردن مواد خام کشاورزی و معدنی از این کشورها می‌تواند شتاب توسعه صنعتی در کشور را بیشتر کند که این مهم در برنامه شریعتمداری بیان نشده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تأکید بر اینکه نقد دیگر بر برنامه شریعتمداری مربوط به توسعه صنایع خودروسازی است، افزود: پس از انقلاب تنها معیار تصمیم‌گیری در این خصوص ایجاد اشتغال مستقیم توسط این صنایع در کشور بوده و رسیدن به یک خودروی ملی که از لحاظ قیمت و کیفیت با محصولات خارجی قابل رقابت بوده چندان مورد توجه قرار نگرفته و این صنعت به شدت مورد حمایت قرار گرفته است اما تاکنون به این هدف دست نیافته اما به ازای این صنعت تاکنون هزینه‌های زیادی زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی به مردم کشور تحمیل شده است.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قتل عام مردم در جاده‌ها، تبعات منفی اجتماعی ناشی از تصادفات جاده‌ای و آسیب‌های ناشی از این تصادفات، محروم کردن مردم از خودروهای ایمن و با کیفیت در بازارهای جهانی و هزینه فرصت منابع مالی تخصیصی به این صنایع خودروسازی و ده‌ها قلم هزینه ملموس و غیرملموس از جمله هزینه‌های تحمیلی این سیاست بدون برنامه هدفمند به کشور بوده است.

وی اظهار کرد: این سیاست تا چه زمانی ادامه می‌یابد و مردم باید تا چه زمانی هزینه ناکارآمدی واحدهای تولیدی داخلی را بپردازند در حالی که در کشوری همانند استرالیا که این صنعت صد سال قدمت داشته و به مراتب از ایران جلوتر بوده اخیرا به این جمع‌بندی رسیده که صنایع خودروسازی خود را تعطیل و جمع آوری کند چرا که با توجه به شرایط این بازار جهانی دیگر تولید خودرو به صرفه نبوده و بهتر بوده که صنایع خودرو در سایر زمینه‌ها که مزیت نسبی داشته به کار گیرند.

کیخا با بیان اینکه استراتژی توسعه صنعتی شریعتمداری در مناطق محروم کشور مشخص نیست، افزود: آیا برنامه شریعتمداری حرکت در مسیر گذشته بوده که اگر اینچنین باشد فاتحه مناطق محروم خوانده شده است. متأسفانه در سال‌های گذشته بنا به دلایل مختلفی بخشی‌نگری و قالب بودن نگاه‌های منطقه‌ای در مدیران مسئولان ارشد کشور در دولت و مجلس سبب شده تا توسعه صنعتی در کشور متوازن نباشد و در مناطقی آنقدر واحدهای صنعتی متمرکز شده که هم اکنون به جای نعمت تبدیل به نقمت برای مردم شده است چرا که باید برای رفع آلودگی‌های خودساخته و تأمین آب پروژه‌ها از بیت‌المال پرداخت شود در حالی که در برخی مناطق کشور مانند سیستان دریغ از یک واحد صنعتی که 100 نفر در آن فعالیت کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: در مجلس هشتم مردم کپی آگهی سایپای کاشان را آورده و اظهار می کردند که سهم ما از توسعه صنعتی کشور چیست، در تجارت نیز وضع به همین گونه است چرا که با چنین نگاه‌های بخشی و منطقه‌ای در مرکز کشور هر شخصی دستی در کار داشته در بخش‌هایی که ظرفیت وجود نداشته انواع و اقسام مراکز آزاد و ویژه تجاری و صنعتی ایجاد می شود و در شهرهای مرزی همانند زابل که صددرصد ظرفیت صادرات داشته و مناطقی همانند مرند، مریوان و اینچه‌برون دریغ از این نوع فعالیت‌ها که صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: هنوز مردم در مناطقی از سیستان و بلوچستان که علیرغم محرومیت شدید بیشترین رأی را به دولت داده‌اند روزانه تنها از 15 لیتر آب شرب برخوردار هستند، مردمی که در اوج فقر به مدیر وزارت نیرو گفت ما مرزدار بوده و برای مسئولان دعا می‌کنیم.

کیخا افزود: برخورد اینگونه با موضوعات شایسته مردم باغیرت نیست و تمامی مسئولان نظام نسبت به وضعیت مردم مسئول هستند و باید به وضعیت آنها رسیدگی شده و در برابر آن پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه بی‌توجهی و غفلت نسبت به وضعیت مردم شرایط غیرقابل جبرانی برای کشور ایجاد می‌کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری و رئیس مجلس بارها از طرح آمایش منطقه‌ای صحبت کردند اما پس از 4 دهه از انقلاب برخی مناطق فاقد استراتژی و برنامه معین در این زمینه هستند. رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند که مشکلات مردم را به پای نظام نگذاشته و این مشکل مدیران است، کره توسعه خود را همزمان با ایران آغاز کرده و وسعت آن به اندازه سمنان بوده و جمعیت آن نزدیک به 50 میلیون بوده و نیروهای انسانی آن پیش از انقلاب برای کار به ایران می آمده‌اند اما هم اکنون جزء 20 اقتصاد نخست دنیا هستند.

نگاه حمایتی به تولیدگران، مهم ترین نقطه قوت برنامه های شریعتمداری
حسن بهرام نیا در نشست علنی امروز (شنبه، 28 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خطاب به نمایندگان گفت: باور کنید که معجزه ای در کار نیست، علم با تدبیر و توکل، جهانی تازه می سازد. رویاها را واقعی می کند و آرزوها را برآورده می سازد و ساختن دنیایی نو و کشوری پیشتاز معجزه نمی خواهد، دانش، نوآوری همراه با اندیشه فردا و مدیران اندیشمند و توانا و متخصص و با تجربه می خواهد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عزیزان کشور ما در شرایط خطیری قرار دارد و شرایطی که در آن دشمنان کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید و هجمه قرار دادند و امروز سعادت و عدم سعادت کشور ما در سایه تصمیمات و عملکرد مسئولان است.

وی ادامه داد: ما نمایندگان در آستانه رأی اعتماد شما عزیزان به هیات دولت هستیم تا ان شاءالله در راستای چشم انداز 20 ساله اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های برنامه ششم توسعه و کاهش اتکای اقتصاد به نفت و همچنین کاهش رکود و بیکاری و افزایش رشد اقتصادی و مبارزه با فساد دولت را کمک کنیم، امروز ریاست محترم جمهوری در نظر دارد با کسب رأی اعتماد شما عزیزان کلید یک وزارتخانه مهم را که در واقع ترکیبی از دو وزارتخانه است را به صاحب اصلی اش جناب آقای شریعتمداری واگذار نماید.

وی افزود: بنده چند نکته در راستای حمایت از آقای شریعتمداری خدمت شما عزیزان عرض می کنم، عزیزان یکی از شاخصه های فردی ایشان که مدنظر است، ایشان یک فرد انقلابی، متدین، متخصص، با تجربه که مورد اعتماد نظام و رهبری است.

بهرام نیا تصریح کرد: سوابق و مسئولیت های متعددی را از بدو انقلاب تاکنون داشته ام به طوری که ایشان در چندین هیات امنا و نهادهای انقلابی عضو بودند و در نهاد رهبری ایشان معاونت نظارت و رئیس حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری بوده اند و در دو دولت ایشان به عنوان وزیری کارآمد و کارا که ایشان در دوره اول با 199 رأی و در دوره بعدی به واسطه جلب اعتماد نمایندگان ادوار و همچنین توفیقات ایشان با کارآیی و کارشناسی توانستند با اخذ 215 رأی مجدد کلید وزارتخانه را به دست بگیرند.

وی ادامه داد: از این جهت ایشان این شایستگی را دارد، عزیزان دیدید و شنیدید و تاریخ ثبت کرده که ایشان یک روحیه اعتدالی دارد به طوری که در این دو دوره سلایق مختلف و گوناگونی بود ولی با وجود سلایق گوناگون مشاهده کردیم بالاترین آراء را کسب کرده اند.

بهرام نیا افزود: در جواب مخالفان عزیز بگویم، که می گویند اگر برنامه دارند پشتوانه اجرایی شان چیست؟ عزیزان ایشان برنامه دارد و بهترین پشتوانه اش به عنوان یک چک سفیدامضا آن رأی اعتمادی است که در دوره قبل گرفته اند.

وی در پاسخ به مخالفان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: عزیزان اقتصاد در واقع یک موضوع چرخشی است و یک زنجیره است و این زنجیره به عبارتی سرمایه گذاری، اشتغال، تولید و صادرات است و عزیزان امروز همه ما به اتفاق گواهی می دهیم که واقعا وضع موجود وضع خوبی نیست و برای برون رفت از این وضع نیاز به یک مدیر با تجربه و خلاق و کارآزموده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان در ارتباط با سرمایه گذاری در برنامه هایشان اعلام کردند، حمایت از سرمایه گذاری در بخش خصوصی و بخش خارجی، دادن تسهیلات و تعریف پنجره واحد برای سرمایه گذاری در این کشور و ایجاد برقراری امنیت برای سرمایه گذاران و همچنین در بحث اشتغال یکی از توفیقات ایشان در دو دوره قبل 590 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده که در این دوره یک رکورد است.

وی ادامه داد: ما به عنایت به این سوابق اجرایی امیدوار هستیم و همچنین در شرایط فعلی هم که با توجه به سند توسعه برنامه ششم که برای دولت برای هر سال یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کند و تکلیف کرده است و قطعا ایشان با توجه به سابقه اش می تواند به عنوان یک بخش پیشران در اقتصاد کشور در زمینه ایجاد فرصت های شغلی همراه داشته باشد.

بهرام نیا افزود: در زمینه تولید، ایشان در برنامه هایش نگاه حمایتی به تولیدگران چه تولیدگران داخلی و چه تولیدگرانی که به هر صورت دولت بازارهای داخلی دارد و همچنان ارائه تولیدات را از نظر ارتقای کیفی و کمی به منظور حضور در رقابت در اقتصاد جهانی و بازار جهانی در برنامه هایش مورد تاکید قرار داده است، عزیزان ایشان در زمینه به اصطلاح سرمایه گذاری، اشتغال، تولید و صادرات و در زمینه صادرات نیز حمایت های صادراتی را داشته اند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان در راستای تولید و استفاده از تکنولوژی های روز و فناوری ها و نوآوری ها و ایده ها حمایت کردند که بهترین تولیدها را برای صادرات داشته باشیم، عزیزان در بحث معادن واقعا امروز معادن کشور که کم نیستند و ما در حدود 68 نوع مواد معدنی در کشور داریم.

وی ادامه داد: ما 60 میلیارد تن ذخایر معدنی داریم و برای به فعلیت رساندن این ظرفیت بالقوه لازم به حمایت است.

بهرام نیا افزود: به واسطه هر یک واحد ارزش افزوده مواد معدنی به شرط ورود به چرخه اقتصاد ملی سه برابر ارزش افزوده در اقتصاد کشور ایجاد می شود و این در حالی است که ایشان به این مقوله توجه داشته است.

وی در پایان یادآور شد: جنای آقای شریعتمداری ما از شما انتظار داریم که در خصوص معادن به بخش مناطق محروم توجه کنید و یکی از شهرستان های محروم شهرستان بن است که امیدواریم توجه ویژه در این راستا عملیاتی شود.

توجه وزیر پیشنهادی بر کاهش خام فروشی و امنیت سرمایه گذاری
علی ابراهیمی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه 28 مرداد) در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت گفت: سخنانی که در نقد وزیر پیشنهادی مطرح می شود عمدتا مربوط به وضع موجود است و توجهی به برنامه های پیشنهادی آقای شریعتمداری نشده است.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صنعت ، معدن و تجارت ساختاری شکل یافته و تدوین شده متشکل از چهار وزارتخانه با ماموریت ها و اهداف راهبردی خطیر و مجموعه گسترده ای با شرح و وظایف حساس برخواسته از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری ، برنامه ششم توسعه ، سیاست های اقتصاد مقاومتی و سایر مقررات مربوطه است.

<

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار بازسازی حریم تئاتر شهر بدون وقفه در حال انجام است؛ بودجه لازم تزریق شده و کار‌ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: صبح امروز در همین رابطه جلسه داشتیم و در این جلسه تأکید شد که  کارها بدون حتی یک روز توقف تا اتمام پروژه پیش برود.

وزیر ارشاد در پاسخ به خبرنگار آنا در صورت توقف احتمالی پروژه گفت: شما هرزمان متوجه شدید سر وصدای ساخت و ساز حریم تئاتر شهر به گوش نمی‌رسد، به من خبر دهید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم