Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با بیان اینکه شهر لاهیجان ظرفیت بالایی برای اجرای تئاتر دارد و برگزاری تئاتر در لاهیجان نباید تنها به یک جشنواره ختم شود، گفت: سالن پلاتو برای تمرین تئاتر در این شهر ایجاد ‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهدی شفیعی ظهر امروز در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر شهروند لاهیجان اظهار داشت: چهره‌های هنری ارزشمندی در این دوره از جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور داوران برجسته را نشان از پیشرفت تئاتر شهروند لاهیجان بیان کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد آموزشگاه تخصصی تئاتر در شهر لاهیجان گام خوبی در راستای پیشرفت تئاتر در این شهر است.

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مردم شهر لاهیجان درک بالایی از زمینه‌های فرهنگی و هنری دارند اعلام داشت: شهروندان لاهیجانی همه‌ساله از نمایش‌های خیابانی استقبال کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شهر لاهیجان ظرفیت بالایی برای اجرای تئاتر دارد ابراز داشت: برگزاری تئاتر در لاهیجان نباید تنها به یک جشنواره ختم شود و باید سالن پلاتو برای تمرین تئاتر در این شهر ایجاد ‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به روز عکاس اظهار داشت: عکاسان زمان را ثبت می‌کنند و با نگاه به عکس‌های گرفته شده توسط آنان گذر زمان حس می‌شود.

قیروز فاضلی با اشاره به اینکه قبل از ورود تکنولوژی باید فرهنگ استفاده از آن در جامعه ترویج بابد عنوان داشت: استفاده از واژه پیوست فرهنگی برای کارها درست نیست و باید در زمینه‌های مختلف پیش‌نویس فرهنگی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه از پیوست فرهنگی پس از اتمام فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف در استان گیلان استفاده می‌شود بیان داشت: با پیش نویس فرهنگی می‌توان قبل از انجام کارها زمینه‌های فرهنگی مختلف آن را در نظر گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه باورها، ارزش‌ها، هنجارها، اسطوره‌ها، فناوری و نوآوری ها باید در جهت فرهنگ باشد گفت: برای ایجاد فرهنگ‌گرایی در استان گیلان و کشور باید پیش‌نویس فرهنگی فراهم شود.

فاضلیبا اشاره به اینکه اجرای تئاتر شهری به‌صورت یک فرهنگ در شهر لاهیجان شکل گرفته است خاطرنشان کرد: اجرای تئاتر در شهر لاهیجان باعث رشد و تعالی فرهنگ در این شهر شده است.

رئیس شورای شهر لاهیجان نیز در این جلسه اظهار داشت: شهید حججی مانند یک ابرمرد در مقابل دشمنان ایستاد و با ایستادگی خود بار دیگر بر چهره تروریست‌های داعش سیلی زد.

حسینعلی خدایگانی با اشاره به اینکه هنر می‌تواند یک تحول عظیم در زمینه‌های مختلف در کشور ایجاد کند خاطرنشان کرد: تئاتر خیابانی لاهیجان این ظرفیت را دارد که به‌صورت بین المللی برگزار شود.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان