Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- امام‌جمعه بابلکنار ، دوران عجيب و غريبي شده، برخي از هفتاد ساله‌ها براي رسيدن به رياست، قدرت و ثروت دنيا دست‌و پا مي‌زنند و برخي از دهه هفتادي‌ها براي شهادت.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران دربابل به نقل ازبابل نوين،حجت‌الاسلام عباس بابائيان در خطبه‌هاي نمازجمعه اين هفته بابلکنار با اشاره به معرفي کابينه دولت دوازدهم به مجلس و راي‌دهي نمايندگان مردم به وزاري احتمالي اظهار کرد: پرداختن به مشکلات مردم، تعامل گسترده با دنيا و صلابت در برابر سلطه طلبان، جهت‌گيري دولت دوازدهم در چهار سال آينده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: نظام حکومتي که متکي به مردم باشد، نظامي که در آن رهبر، رييس‌جمهور، مجلس، قوه قضائيه وصل به مردم، مورد علاقه و پشتيباني آن‌ها باشد نه آمريکا، نه متحدانش و نه هيچ قدرتي قادر نيست اين نظام و حکومت را متلاشي و متزلزل کند.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به واقعه کودتاي 28 مرداد سال 42 ادامه داد: نبودن استقلال، هويت و افتخارات ملي، سابقه تاريخ، منافع مادي، هويت فرهنگي و زبان يک ملت را از آنان مي‌گيرد و سلطه اجانب را بر کشور فراهم مي‌کند که مشروطيت، حکومت رضاخان، حادثه شهريور 1320 و کودتاي 28مرداد نمونه‌اي از آن‌ها است.

اين مقام مسئول تصريح کرد: تمامي ابر قدرت‌ها و مستکبران عالم بدانند که ملت ما تا آخرين نفر، تا آخرين منزل و تا آخرين قطره خون براي اعتلاي کلمه الله ايستاده‌ايم و بر خلاف ميل باطني تمامي دشمنان، از آرمان‌هاي امام(ره)، مقام معظم رهبري و ارزش‌هاي اسلامي شهيدان دفاع خواهيم کرد.

حجت‌الاسلام بابائيان با اشاره به توانمندي‌هاي موشکي ايران در جهت دفاع از امنيت ملي گفت: ارتقاي توانمندي‌هاي دفاعي و قدرت بازدارندگي به منظور دفاع از حاکميت تماميت ارضي، منافع، امنيت ملي، مقابله مؤثر با تهديدهاي خارجي و ايجاد توازن منطقه‌اي، نقشه راه حرکت صنعت دفاعي کشور بايد باشد.

وي افزود: جمهوري اسلامي با پشتيباني سپاه و بسيج بساط داعشي‌ها را در منطقه جمع خواهد کرد و به همه دشمنان اعلان مي‌کنيم که ضربت شمشيرهاي ما تيز، برنده، محکم و قاطع خواهد بود.

خطيب جمعه بابلکنار تاکيد کرد: طرح اقدام متقابل نمايندگان مجلس براي مقابله با تحريم‌هاي جديد آمريکا مثل تصويب 20 دقيقه‌اي برجام جامع، قاطع و کافي نيست بلکه پاسخ زياده‌خواهي آمريکايي‌‍ها بايد صريح، محکم، قاطع، انقلابي، دندان‌شکن و در شأن ملت ايران باشد.

وي با اشاره به مطالب يکي از روزنامه‌هاي وابسته به بيگانگان يادآور شد: اين روزنامه نوشته عامل شهادت شهيد حججي موشک‌هاي سپاه بوده، اين‌ها همان عمرو عاص‌ها و معاويه‌هاي زمان امام علي(ع) هستند، وقتي عمار ياسر شهيد شد و حقانيت حضرت علي(ع) معلوم گشت، نمک‌نشناس‌هايي مثل عمرو عاص حمله کردند و گفتند قاتل عمار کسي است که او را به جنگ آورده است!

بابائيان ادامه داد: مدافعان حرم مظلوم‌تر از شهداي هشت سال دفاع مقدس هستند زيرا هم بايد زخم زبان افراد واداده، وابسته و مزدوران بيگانه را تحمل کنند هم گلوله و خنجر داعشي‌ها را.

امام جمعه بابلکنار تصريح کرد: در دنيايي که مردم و جوانان ايراني تحت شديدترين بمباران تبليغات رسانه‌اي براي پذيرش تفکر مادي‌گرايي و توسعه‌گرايي غرب هستند عشق جواناني همچون شهيد حججي به شهادت در راه خدا بي‌اثر بودن تبليغات دشمن و رويش‌هاي انقلابي را ثابت مي‌کند.

وي تاکيد کرد: شهيد حججي يک فرمان واقعي و ملي است و به همه درس آزادگي، مقاومت و مقابله با ظلم، چگونه زيستن، انديشيدن و عمل انقلابي را مي‌آموزد.

اين مقام مسئول با اشاره به تغيير ذائقه مردم گفت: دوران عجيب و غريبي شده، برخي از هفتاد ساله‌ها براي رسيدن به رياست، قدرت و ثروت دنيا دست‌و پا مي‌زنند و برخي از دهه هفتادي‌ها براي شهادت.

حجت‌الاسلام بابائيان با اشاره به روز جهاني مسجد اظهار کرد: مسجد نه يک چهار ديواري خشک، بي‌روح و محلي صرفاً براي رکوع، سجود و يا تربيت فردي نيست بلکه مسجد در تراز نظام ولايي، انقلابي و محرابش جهت حرکت را نشان مي‌دهد، منبرش محتوا و ماهيت حرکت را تبيين مي‌کند و جماعتش شور آفرين و موتور محرکه حرکت هماهنگ، منسجم و جمعي را به تصوير مي‌کشد.

وي افزود: امروز مسجد با زبان بي‌زباني از کليه مسئولين کشور مطالبه‌گري جدي دارد چرا که سنگر اوليه و اصلي انقلاب همواره مسجد بوده است، بايد در هميشه زمان نيز مسجد باشد.

خطيب جمعه بابلکنار يادآور شد: اگر روزي مسجد در نظام اسلامي دچار آسيب شود و يا از رويکرد انقلابي به سکولاري سوق يابد مقصر اصلي آناني هستند که پاي سفره مسجد به مقام و منزلت‌هاي اجتماعي دست يافتند و حق مسجد را به عنوان سنگر اصلي انقلاب ادا نکردند و به حاشيه راندند.

وي تاکيد کرد: دولتمردان، سياستمداران و مسئولين مديون مسجد و فرهنگ مسجد هستند و مساجد کانون اصلي توليد قدرت نرم و محل تمرکز استعدادها و توانمندي‌هاي مردمي هستند، مسجد بايد روحيه استکبارستيزي به خصوص عليه امريکا، اسرائيل و تعصب اسلامي، ايراني و روحيه انقلابي را در نمازگزاران تقويت نمايد.

بابائيان با اشاره به وضعيت نامطلوب بانک‌ها در کشور اظهار کرد: در بانک‌هاي ايران ماهيانه 20% به سپرده ثروتمندان اضافه مي‌کنند و در عوض 28% بهره از وام‌گيرندگان مي‌گيرند، يعني در جمهوري اسلامي از فقير مي‌گيرند و به غني مي‌دهند ولي در کشور سوئيس از غني مي‌گيرند و به نيازمند مي‌دهند! آنوقت انتظار داريد اقتصاد کشور پيشرفت کند؟

وي در پايان با اشاره به سيستم قضايي کشور گفت: در سيستم قضايي کشور آن اندازه که شاکي براي رسيدن به حقش اذيت، آزار و دردسر مي‌کشد اگر مجرم هم مي‌کشيد الان ظلم و ستم در کشور ريشه‌کن شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ملک عامر دوگر» نماینده مجلس ملی پاکستان نیز در سخنرانی خود در صحن علنی مجلس ملی پاکستان گفت: من به رئیس جمهور اسلامی ایران هم خوش آمد می‌گویم و هم ایشان را تحسین می‌کنم که به جنایت های اسرائیل پاسخ محکمی دادند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور اسلامی است که با تمام قدرت علیه جنایات رژیم تروریستی اسرائیل ایستاده است.

«ریاض حسین پیرزاده» وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان‌ در جلسه علنی مجلس ملی پاکستان گفت: دیروز رئیس جمهور اسلامی ایران در پاکستان بودند؛ ایران کشوری است که قربانی تروریسم بوده و حتی مجلس، نخست وزیر و کودکانشان مورد هدف دشمنان قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: مردم ایران چندین سال است که با تحریم اقتصادی مواجه هستند ولی آنها شکست را نپذیرفتند و اجازه ندادند خون شهدایشان پایمال شود. وقتی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان رسید من حس کردم که یک نماینده الهی با پیام خداوند به کشور ما رسیدند.

وزیر پاکستانی ادامه داد: دکتر رئیسی از ملت، نخست وزیر و رییس جمهور پاکستان تشکر کردند. ایشان در سفر به لاهور و کراچی وقتی دیدند که مردم این دو شهر کنار خیابان برای ایشان دست تکان می‌دادند و اظهار محبت می‌کردند و از سوی دیگر بعلت بستن خیابان بخاطر تامین امنیت تحت فشار بودند، این موضوع ایشان را ناراحت می کرد.

پیرزاده تأکید کرد: دشمنان پاکستان و ایران چند روز قبل از سفر دکتر رئیسی در پاکستان فعالیت های تروریستی انجام داده بودند و ما نمی‌خواستیم که به مهمان معظم ما که از کشور امام رضا علیه السلام آمده بودند آسیبی برسد و الحمدلله با کمال همکاری مردم عزیز کشورمان از رئیس جمهور ایران استقبال خوبی شد.

کد خبر 6089084

دیگر خبرها

  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است