Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال هفت نفره برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان با مشخص شدن اسامی ملی پوشان اعزامی آغاز شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛​ عبدالرضا کریمیزاده، حسن صفری، حسین تبریز(بوشهر)، صادق حسنی، امیر عزتدوست (گیلان)، مهدی جمالی (قم)، لطفاله جنگجو (مازندران)، عباس ترابی، محسن مختاری(مرکزی)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصومزاده(کرمانشاه)، حبیباله حیدریمهر(زنجان)، ملی پوشانی هستند که در ترکیب نهایی تیم قرار دارند و تمرینات آمادگی را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم ملی گفت: پس از برگزاری تمرینات این مرحله، اردوی ششم و متصل به اعزام تیم ملی از 6 شهریور برگزار می شود و 14 شهریور نیز برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان عازم آرژانتین خواهیم شد.
پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی زیر نظر امین اله مانی، سرمربی، احمد جانعلی و محمدرضا نامجو، مربی، سجاد کرمی، مربی بدن ساز، محسن دلجو، آنالیزور و مصطفی سلیمانی، فیزیوتراپ برگزارمی شود.
سرپرستی این اردو که از 26 مرداد تا اول شهریور برگزار می شود نیز برعهده ی محمد امامیان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۴۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری عصر دوشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، سرناظران شعب، بازرسان و کاربران IT مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرج گفت: ۱۸ هزار نفر از عوامل هیات های نظارت، اجرایی، بازرسی و عوامل اجرایی و انتظامی مسوولیت برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم در این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله اول، انتخابات را بر اساس چهار مولفه اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار کنیم. سخنان معظم له را به عنوان نصب العین خود قرار داده و خواهیم داد و بر اساس مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به تشکیل جلسات برگزاری این دوره از انتخابات بیان کرد: برای برگزاری این دوره از انتخابات در دو مرحله تاکنون ۲۹ جلسه ستاد انتخابات با حضور استاندار، اعضای ستاد و سایر عوامل مرتبط برگزار شده است.

ولی پوری با اشاره به استفاده از نظرات صاحب نظران و مسوولان مختلف در برگزاری انتخابات اظهار کرد: تلاش کرده ایم تا با جمع بندی نظرات صاحب نظران، اساتید دانشگاه و فعالان این حوزه، مشارکت حداکثری را در استان داشته باشیم. انتخابات در این نظام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید همه افرادی که مسوولیتی در این حوزه دارند، برای پرشورتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

کد خبر 6092501

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند